19 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wydajność gry Cities: Skylines 2 „nie spełniła oczekiwanego przez nas standardu” – przyznał Paradox przed premierą

Wydajność gry Cities: Skylines 2 „nie spełniła oczekiwanego przez nas standardu” – przyznał Paradox przed premierą

Przed premierą Cities: Skylines 2 w przyszłym tygodniu wydawca Paradox Interactive przyznał, że kontynuacja o budowaniu miast „nie osiągnęła zakładanego celu”. [performance] Standard, do którego dążyliśmy.” Zamiast jednak opóźniać grę, aby rozwiązać te problemy, wydawca zdecydował, że „wydanie jej teraz jest najlepszym rozwiązaniem”.

Nieco zaskakujące wyznanie podzielił A Opublikowano na oficjalnym forum Paradoxuzostał napisany, aby rozwiać „obawy dotyczące wydajności Cities: Skylines 2” w związku z decyzją wydawcy o zwiększeniu minimalnych i zalecanych specyfikacji dla Cities Skylines 2 na PC oraz opóźnieniu gry na Xbox i PS5 do wiosny przyszłego roku.

„Cities: Skylines 2 to tytuł nowej generacji i oczywiście ma pewne wymagania sprzętowe” – napisał wydawca. „Jednak chociaż nasz zespół niestrudzenie pracował, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, nie osiągnęliśmy zamierzonego standardu”.


Oficjalny zwiastun Cities: Skylines 2

Zamiast jednak opóźniać premierę wersji na PC, tak aby zbiegła się ze zmienionym oknem premiery konsoli, Paradox zgodnie z planem przystąpi do premiery w przyszłym tygodniu. „Nadal myślimy o długoterminowej perspektywie projektu, więc wydanie albumu teraz jest najlepszym rozwiązaniem” – wyjaśniła. „Jesteśmy dumni z rozgrywki i unikalnych funkcji w Cities: Skylines 2 i naprawdę wierzymy, że zapewni ona wspaniałe wrażenia, które sprawią ci przyjemność.”

Paradox upiera się, że „w nadchodzących miesiącach będzie stale ulepszać grę”, ale twierdzi, że chce „zarządzić oczekiwaniami dotyczącymi wydajności” w przypadku premiery w przyszłym tygodniu. Dodaje: „Naszą ambicją jest, aby jak największa liczba graczy mogła cieszyć się grą Cities: Skylines 2 i dokładamy wszelkich starań, aby osiągnęła ona swój pełny potencjał”.

Ponadto wydawca ogłosił, że rezygnuje ze wsparcia Warsztatu Steam dla modów na rzecz własnej platformy Paradox Mods, która według niego będzie dostępna na konsolach i komputerach PC. „Dla użytkowników konsol oznacza to, że będziecie mogli uzyskać dostęp do modów zasobów w bibliotece” – pisze Paradox. „Wiemy, że stanowi to dużą część doświadczenia związanego z Cities: Skylines i jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością dostarczenia rozwiązania, dzięki któremu mody będą dostępne dla każdego”.

READ  Podgląd SteamOS 3.5 testuje VRR, HDR i ulepszenia dla Starfield na Steam Deck

Cities: Skylines 2 zadebiutuje na PC 24 października, a następnie pojawi się na PlayStation 5 i Xbox Series