Target poszerzył swój dział kosmetyczny o nowe marki. W coraz większej liczbie sklepów posiada również małe salony kosmetyczne w Ulcie z renomowanymi markami.
Melissa Rybko | CNBC
Wraz ze wzrostem cen niektórzy ludzie postanowili nie kupować nowych ubrań, opóźniać dużych zakupów, takich jak telewizory, lub anulować Netflix rachunki.
Ale na razie nadal obnoszą się z pięknem.
Dla detalistów kategoria urody stała się rzadkim jasnym punktem, ponieważ ludzie powstrzymują się od wydatków w obliczu rosnącej inflacji. Według NPD Group, która śledzi kategorie obejmujące odzież, technologię i zabawki, a także specjalistyczne produkty kosmetyczne i domy towarowe, często postrzegana jako luksus w przystępnej cenie, jest to jedyna uznaniowa kategoria detaliczna, w której sprzedaż jednostkowa wzrosła w pierwszej połowie roku.
„Możesz nie być w stanie wyjść do restauracji, ale możesz kupić szminkę” – powiedziała Olivia Tong, analityk w Raymond James.
Tej wiosny, cel Wezwała swoją sprzedawczynię piękna, nawet jeśli… Dwukrotnie obniżył prognozę zarobków na rok. Walmart Inwestuje również w tę kategorię i wprowadza nowe oferty kosmetyczne do setek sklepów Jego ostrzeżenia, że kupujący pomijają dowolne kategorie, takie jak odzież.
Na korzyść branży przemawiają również inne czynniki. Wesela i przyjęcia znów rozkwitają. Do biura wraca coraz więcej osób i nie mogą się już za nimi chować Powiększenie filtry. A podczas pandemii niektórzy ludzie rozpieszczają się w domu maseczkami na twarz, zabiegami na włosy i innymi kosmetykami.
Larissa Jensen, analityk urody w NPDA Odzywa się z powrotem „Lipstick Index” – termin rozsławiony przez Leonarda Laudera, Prezesa Zarządu Estee LauderAby wyjaśnić wzrost sprzedaży kosmetyków podczas recesji gospodarczej na początku XXI wieku.
Jensen powiedział, że wraz ze spadkiem nastrojów konsumentów, zmniejszyła się również sprzedaż szminek. Ten wzrost przeniósł się na inne produkty kosmetyczne. Sprzedaż kosmetyków do makijażu, w tym szminek, wzrosła o 20%, produktów do pielęgnacji skóry o 12%, perfum o 15%, a do pielęgnacji włosów o 28% w pierwszej połowie roku – wszystkie rosły w jednostkach plus dolary, powiedziała.
Znaczna część wzrostu w kategorii urody pochodzi od rodzin zarabiających ponad 100 000 USD rocznie, a Jensen powiedział, że dyskontom może być trudniej wykorzystać ten trend. Jednak elastyczność w zakresie piękna może zapewnić pewną ochronę dużym detalistom w przypadku spowolnienia — jeśli mogą dowiedzieć się, jak zarabiać pieniądze.
Piękno za 3 USD, 5 USD i 9 USD
Walmart A kierowanie Obie obniżyć swoje oczekiwania dotyczące zarobków Po konieczności obniżenia cen odzieży, artykułów gospodarstwa domowego i innych produktów, które nie są sprzedawane. Jednak obie firmy modernizują swoje działy kosmetyczne i dodają nowe marki, aby przyciągnąć klientów.
Rok temu zaczął się cel Setki sklepów Ulta Beauty Store Otwartych Wewnątrz swoje sklepy z markami, w tym MAC Cosmetics i Clinique. Firma planuje w tym roku dodać ponad 250 sklepów i docelowo ma sklepy w 800 lokalizacjach, co stanowi około 40% jej obecności w USA.
A po tym, jak zapach stał się głównym motorem sprzedaży w upragnionej przestrzeni kosmetycznej w miniony sezon świąteczny, dodał również popularne marki zapachowe do sklepów Ulta, w tym Jimmy Choo Man, Juicy Couture i Kate Spade New York.
Od stycznia Target wprowadził do swojej linii kosmetyków ponad 40 marek, w tym „czyste” produkty, które są wolne od niektórych składników oraz zastrzeżone marki Black i Black.
W połowie maja dyrektor generalny Brian Cornell poinformował, że firma Beauty odnotowała dwucyfrowy wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale roku podatkowego w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. To oddzieliło się od innych kategorii, wraz z żywnością, napojami i artykułami pierwszej potrzeby, które odnotowały wyraźne spowolnienie.
Walmart dodał do swojego wyboru sklepów kilkanaście renomowanych marek kosmetycznych. Zawarła umowę z brytyjskim sklepem kosmetycznym Space NK, aby rozszerzyć ofertę i stworzyć własną markę.
Melissa Rybko | CNBC
W Walmart tego lata odbyły się nowe pokazy urody w 250 lokalizacjach firmy, w tym Mario Badescu, Patchology i inne marki zwykle spotykane w specjalistycznych sklepach kosmetycznych lub stoiskach do makijażu w domach towarowych.
Niedrogi wyświetlacz o nazwie „Beauty Finds” również zaczyna pojawiać się w prawie 1400 sklepach, oferując kupującym błyszczyki do ust, balsamy i inne produkty za 3, 5 lub 9 USD.
Walmart ma również ekskluzywne umowy z firmami bezpośrednio do konsumentów, takimi jak Bubble, kolorowa marka produktów do pielęgnacji skóry, skoncentrowana na pokoleniu Z i młodych tysiącletnich klientach. W ciągu ostatnich kilku kwartałów Creighton Keeper, wiceprezes Walmart ds. promocji urody, powiedział, że odnotował dwucyfrowy wzrost w swoim biznesie kosmetycznym.
„Piękno jest tą wspaniałą kategorią, w której nie jest jak jedzenie i nie jest jak zdrowie i dobre samopoczucie, ale klient wchodzi z nim w interakcję i wchodzi z nim w interakcję każdego dnia” – powiedział w wywiadzie na początku tego lata. „Masz ten składnik zdrowia psychicznego dotyczący pewności siebie i dobrego samopoczucia”.
Kiedy budżety się kurczą, Kiper powiedział, że klienci mogą również powstrzymywać się od umiejętności, które nabyli podczas pandemii – takich jak malowanie paznokci lub farbowanie włosów w domu – i chodzenie do Walmart, aby zrobić zakupy w salonie w domu.
Ashley Marie Lemons, gospodyni domowa na przedmieściach Atlanty, powiedziała, że jej rodzina dużo jada na mieście, ponieważ wydaje więcej na artykuły spożywcze, pieluchy i inne niezbędne artykuły. Powiedziała, że gotuje więcej posiłków bezmięsnych i kupuje kiełbaski zamiast droższych mięs, takich jak żeberka.
Powiedziała jednak, że nadal pozwala sobie wydawać około 50 dolarów miesięcznie na produkty kosmetyczne, takie jak podkładki pod cienie i tusz do rzęs.
– To dla mnie wyjście – powiedziała. „Niektórzy kochają sztukę. To dla mnie kreatywny sposób wyrażania siebie”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych