5 grudnia, 2025

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

W ramach szeroko zakrojonych działań naprawczych Macy's zamyka 150 sklepów

W ramach szeroko zakrojonych działań naprawczych Macy's zamyka 150 sklepów

Yuki Iwamura/AFP/Getty Images

Kupujący noszą torby Macy's podczas „Czarnego piątku” w Nowym Jorku, 24 listopada 2023 r., czyli nieoficjalnego rozpoczęcia sezonu zakupów świątecznych.


Nowy Jork
CNN

Macy's otrzymuje nowy, mniejszy, ale bardziej luksusowy wygląd, którego celem jest odwrócenie sytuacji borykającego się z trudnościami sprzedawcy detalicznego i utrzymanie półtorastuletniej marki odpowiadającej szybko zmieniającym się wymaganiom kupujących.

Po pierwsze, Macy's należy zmniejszyć. Firma zamyka 150 nierentownych sklepów – 50 do końca 2024 roku i kolejne 100 w ciągu najbliższych kilku lat. Jak zapowiedziała firma, do 2026 roku będzie tam działać zaledwie 350 sklepów Macy’s.

Po drugie, firma skoncentruje się na odnoszących sukcesy markach Bloomingdale's i Bloommercury — luksusowych sklepach, które osiągają lepsze wyniki niż marka Macy's. W ciągu najbliższych kilku lat otworzy więcej mniejszych wersji tych sklepów.

Strategia zmian Macy's odzwierciedla zmianę w handlu detalicznym i amerykańskich kupujących.

W miarę kurczenia się klasy średniej w ostatnich dziesięcioleciach rynek detaliczny uległ fragmentacji: sklepy z niższej półki, które skupiają się na oszczędnościach, takie jak Walmart, radzą sobie lepiej. Ale marki luksusowe też powinny to zrobić, ponieważ kupujący byli w stanie utrzymać wydatki pomimo wyższych cen.

Dlatego Macy's goni zamożnych klientów za pomocą luksusowych marek, takich jak Bloomingdale's i Bluemercury.

W ciągu najbliższych dwóch lat Macy's zbuduje 30 mniejszych sklepów w centrach handlowych, co odzwierciedla trend wybierania przez konsumentów mniejszych sklepów poza zamkniętymi centrami handlowymi. Mniejsze sklepy są również bardziej dochodowe dla Macy's, ponieważ zatrudniają mniej pracowników i przechowują mniej zapasów.

Strategia ma na celu odstraszenie zainteresowanych inwestorów i zwiększenie niskiej ceny akcji spółki i sprzedaży.

W ostatnich latach Macy's i cała branża domów towarowych zostały dotknięte ze wszystkich stron. Domy towarowe znajdują się pod presją wzrostu popularności Amazona, sieci dyskontowych takich jak TJ Maxx i rosnącej siły marek internetowych.

READ  Były gwiazdor Power Rangers, Jason David Frank, zmarł w wieku 49 lat

Cena akcji Macy's spadła o 75% w stosunku do najwyższego poziomu 73 dolarów za akcję w 2015 roku. Od tego czasu zamknęła prawie 300 sklepów – prawie jedną trzecią swoich lokalizacji – ale nadal obsługuje około 700 sklepów pod swoimi markami.

W zeszłym miesiącu ogłosiła to firma Macy's Zwolniono około 3,5% siły roboczejLub około 2350 pracowników.

Problemy firmy przykuły uwagę inwestorów-aktywistów. Macy odmówiła Niezamówiona oferta o wartości 6 miliardów dolarów od inwestora-aktywisty, który w zeszłym miesiącu przejął kultowy dom towarowy jako prywatny. Grupa aktywistów ponownie strzela do Macy's i rozpoczyna walkę przez pełnomocnika o przejęcie kontroli nad grupą.

Macy (M) akcje nieznacznie spadły w notowaniach przedsesyjnych.

„Biorąc pod uwagę ogólną zmianę strukturalną w kierunku wydatków online i odejścia od domów towarowych, uważamy, że rozsądne jest zmniejszenie bazy sklepów Macy's do rozmiarów łatwiejszych w zarządzaniu (i zyskownych)” – stwierdziła w notatce Dana Delsey, analityk handlu detalicznego. klienci.

Nowy dyrektor generalny Tony Spring oświadczył w oświadczeniu, że „nowy, odważny rozdział”, który cieszy się pełnym poparciem zarządu firmy, powstał po szeroko zakrojonych badaniach rynku i ożywi markę Macy's.

W szczególności nowa strategia skupi się na udoskonaleniu sklepu cyfrowego Macy's i zawężeniu jego oferty.

„Podejmujemy niezbędne kroki, aby ożywić relacje z naszymi klientami poprzez lepsze doświadczenia zakupowe, odpowiedni asortyment i atrakcyjną wartość” – oznajmił w oświadczeniu dyrektor generalny Tony Spring.

Spring twierdzi, że Macy's poprawi komfort zakupów klientów, koncentrując się na markach i produktach, które klienci uwielbiają. Ekskluzywna marka Macy's, która od kilku lat boryka się z rosnącymi cenami, twierdzi, że koncentruje się na „obowiązkowej wartości”.

Przełoży się to na trwały wzrost zysków w miarę upływu czasu, przewiduje Spring.

Zamknięcie lokalizacji Macy's będzie oznaczać otwarcie nowych sklepów dla jej luksusowych marek, podała firma.

READ  BYD ogłasza nową technologię amortyzacji dla pojazdów elektrycznych premium

Macy's zapowiedziała, że ​​w ciągu najbliższych trzech lat otworzy 15 nowych sklepów Bloomingdale's i 30 nowych lokalizacji Bloommercury. Planuje także przebudowę 30 istniejących sklepów Bloommercury.

„Ekspansja Bloomingdale może się udać, ponieważ ma kilka silnych rynków luksusowych” – stwierdził Neil Sanders, analityk w Global Data Retail, w nocie dla klientów.