3 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ujawniono Warner Bros. Odkrycie o Maxie

Ujawniono Warner Bros.  Odkrycie o Maxie

Nowy Jork (CNN) W środę Warner Bros. Discovery zaprezentował Max, swoje wysokiej jakości urządzenie do transmisji strumieniowej, które łączy niektóre z najbardziej kultowych marek firmy pod jednym dachem i ma na celu agresywną konkurencję na rynku transmisji strumieniowej, na którym tradycyjny biznes telewizji liniowej gwałtownie spada.

Nowa usługa, ogłoszona przez CEO Davida Zaslava podczas środowej konferencji prasowej, zostanie uruchomiona 23 maja i zapewni konsumentom dostęp do dużej biblioteki oprogramowania z portfolio Warner Bros. Discovery Broad: Warner Bros. Oraz HBO, HGTV, Food Network, Cartoon Network, TLC i inne.

„To on jest tym, którego warto oglądać, ponieważ mamy tak wiele franczyz, które są znane i rozpoznawane na całym świecie. To nasza supermoc” – powiedział Zaslav, odnosząc się do sloganu serwisu. Dodał, że platforma streamingowa to usługa, do której „każdy członek rodziny” może udać się w celu rozrywki.

Maksymalnie abonenci mogą wybierać spośród trzech poziomów cenowych. Najtańszy kosztuje 9,99 USD miesięcznie i będą wyświetlane reklamy. Wersja bez reklam będzie kosztować 15,99 USD, co jest ceną obecnej usługi HBO Max firmy. Ten poziom pozwoli klientom przesyłać strumieniowo na dwa urządzenia jednocześnie i pobierać do 30 tytułów, ale zawartość będzie dostępna tylko w jakości HD zamiast 4K.

Użytkownicy, którzy chcą strumieni o wyższej rozdzielczości 4K, będą musieli kupić „ostateczny plan” Max za 19,99 USD miesięcznie, który obejmuje do czterech jednoczesnych strumieni, 100 pobrań i dźwięk Dolby Atmos.

Dotychczasowi klienci HBO Max zostaną przeniesieni do nowej usługi bez żadnych działań z ich strony. Rzecznik Warner Bros. powiedział: Discovery powiedział CNN, że ci użytkownicy mogą zachować istniejące funkcje, takie jak 4K HDR przez ograniczony czas, zanim będą musieli przejść na plan Ultimate.

READ  Teledysk She-Hulk: Tatiana Maslany o lekkomyślnym napięciu, porównanie piosenki Orphan Black

Platforma Max jest pochodną ogromnej fuzji WarnerMedia i Discovery, która została ogłoszona w 2021 roku i zakończona w zeszłym roku. Warner Bros. Inc. Discovery jest również spółką macierzystą CNN.

„Plan ataku” dla wiadomości i sportu

Kierownictwo firmy określiło połączoną usługę przesyłania strumieniowego jako wyjątkową pod względem miksu treści: łączy nagradzane, prestiżowe programy, takie jak „Succession” i „House of the Dragon” HBO, z nieskryptowanymi programami, takimi jak „Fixer Upper” i „90 Day Fiancé” HGTV dla TLC. „

Zaslav zasugerował również, że programy informacyjne i sportowe zostaną uruchomione w przyszłości, biorąc pod uwagę, że Warner Bros. Discovery jest właścicielem takich obiektów jak Turner Sports i CNN.

Logo nadchodzącej usługi przesyłania strumieniowego „Max” Warner Bros. Odkrycie

„Jesteśmy światowym liderem w sporcie i światowym liderem w wiadomościach” – powiedział Zaslav. „W ciągu kilku miesięcy skontaktujemy się z Tobą w sprawie naszego planu ataku, aby wykorzystać te ważne i polecane treści do dalszego rozwoju naszej działalności nadawczej”.

Usługa Maxa reprezentuje przyszłość Warner Bros. Discovery, które jest zakorzenione w tradycyjnym biznesie telewizyjnym, który spada, gdy widzowie zwracają się ku streamingowi.

Inne firmy zajmujące się biznesem kablowym również ruszyły w ostatnich latach do uruchamiania platform streamingowych, m.in Disneya (dis)oraz NBC i Paramount. Ale żadna z tych firm nie odniosła sukcesu Netflixa (NFLX)która była pionierem w branży transmisji na żywo i ma ponad 230 milionów abonentów na całym świecie.

Warner Bros ma nadzieję. Discovery ma nadzieję mieć 130 milionów subskrybentów do 2025 roku. Podczas inauguracji szef firmy ds. transmisji, Jean-Briac Perrette, omówił kilka ulepszeń interfejsu HBO Max w celu zwiększenia retencji i zaangażowania, dodając, że firma zainwestowała w uczenie maszynowe, dzięki czemu kanały domowe może polecać treści przy użyciu „podejścia człowiek plus maszyna”.

READ  Jennifer Lawrence ma ogromny strach przed pewnym typem aktora - Deadline

Jednak wzrost liczby subskrybentów usług przesyłania strumieniowego zwolnił w ostatnich latach, ponieważ rynek stał się bardziej nasycony. Niektóre firmy wprowadziły tanie plany wspierane reklamami, aby zwabić ludzi.

Coraz częściej dyrektorzy zwracają uwagę na rentowność, a nie na wzrost liczby abonentów, jako na najważniejszą miarę sukcesu firmy. Nawet Netflix ogłosił w zeszłym roku, że przestanie oferować wskazówki swoim członkom, stwierdzając, że firma „w coraz większym stopniu koncentruje się na przychodach jako naszym kluczowym wskaźniku bazowym”.