5 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Twórca Wordle opisuje rozwój gry, mówi, że sprzedaż NYT była „środkiem do utylizacji”

Twórca Wordle opisuje rozwój gry, mówi, że sprzedaż NYT była „środkiem do utylizacji”
Wordle .”/>
Powiększenie / Josh Wardle na 2022 Game Developers Conference w San Francisco opowiada o swoich grach Słowo.

Sam Machkovich

San Francisco — Josh Wardle, twórca gier Słowoprawdopodobnie jest światowym rekordzistą pod względem najszybszej sprzedaży nowej, ogromnej gry w momencie, gdy stała się globalnym fenomenem.

Dlatego jego prezentacja na konferencji Game Developers Conference 2022 ma inny charakter niż zwykła anatomia „post mortem” ukończonej gry. Jego program ma wiele do przeanalizowania, w tym Transakcja „niska siedmiocyfrowa”, dzięki której sprzedał wszystko New York Times Pod koniec stycznia. Ale oprócz pytań o to, jak Słowo Wardle wydaje się być świadom niewypowiedzianego pytania, które zadaje sobie każdy: po co iść dalej, gdy gra się rozpoczęła?

Odpowiedź na te dwa pytania wymaga w pewnym sensie uznania, że ​​czasy Wardle’a zaprzątały myśli znacznie wcześniej Słowo Dołącz do jej rodziny.

„Najlepsze wrażenia z gry w trybie współpracy”

„W końcu New York Times był naprawdę dobrym nabywcą gry” – powiedział Wardle, stojąc na podium GDC w skromnej sukience: szarej koszulce, niebieskich dżinsach, lekko zakola, z grubymi okularami zakrywającymi jego wyrazista twarz. „Myślę, że byliby świetnymi gospodarzami. Ich mecze odgrywają ważną rolę w genezie Słowo. Traktują swoich graczy z szacunkiem. Nie sądzę, że będą opisywać grę w reklamach ani w czymkolwiek innym”.

Dokładnie, jak radzi sobie „Times”? Słowo Odtąd jednak to nie ma znaczenia Wardle – fakt, który najbardziej podkreślał w tej rozmowie, kiedy z ulgą pozbył się wreszcie „napięcia”, które Słowo dodane do jego życia. Przed rozstaniem się z Słowow pierwszej kolejności pojawiła się kwestia jego budowy.

„Myślę, że krzyżówki są jednym z najlepszych doświadczeń w grach kooperacyjnych”, powiedział Wardle publiczności, a w jego przypadku oznaczało to codzienną medytacyjną zabawę, którą on i jego partner dzielili na początku 2021 roku, pióra ustawione na New York Times W szczególności krzyżówki. „Jest coś w patrzeniu na wskazówkę, a ktoś inny patrzy na tę samą wskazówkę, ale wymyślenie innego rozwiązania jest całkiem miłe. Uczy cię czegoś o drugiej osobie”.

READ  AMD wprowadza obsługę ray tracingu w sterownikach graficznych Vulkan typu open source dla procesorów graficznych RDNA 2 w systemie Linux

Wardle ostrzegł publiczność, że zdobędzie „dyplom na wydziale sztuk pięknych” i odniósł się do cytatu teoretyka literatury Terry’ego Eagletona: „Język jest powietrzem, którym oddycham”. Wardle następnie błaga tłum twórców gier na konferencji, aby pomyśleli o tworzeniu większej liczby gier ze słowami, zamiast obawiać się luzu związanego z tworzeniem rzeczy, które wyglądają jak podobne. słowa z przyjaciółmi: „Jeśli uczynisz ze słów podstawowy mechanizm w swojej grze, wszyscy przyjdą do twojej gry z głębokim zrozumieniem jej podstaw. Nie musisz uczyć ich słów.”

Mówiąc o geniuszu Wordle Mistrz umysłu

هذا هو أول إصدار من <em> Wordle </em> zanim został nazwany <em> Wordle </em>.  Możesz zobaczyć jego nazwę projektu na pasku tytułowym, "słowa z tekstem" Nawiązując do obsesji <em> słowa z przyjaciółmi </ em> w tym czasie.” src=”https://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2022/03/IMG_2485-980×749.jpg” width=”980″ height=”749″/></a><figcaption class=
Powiększenie / To jest pierwsza kompilacja Słowoprzed wezwaniem Słowo. Możesz zobaczyć nazwę projektu na pasku tytułowym „Słowa z tekstem”, co wskazuje na Wardle słowa z przyjaciółmi obsesja w tym czasie.

Sam Machkovich

Po dokładnym wyjaśnieniu jak Słowo To działa (gracze dostają sześć prób, aby wymyślić pięcioliterowe słowo) i wysyłają gliniarzy, aby porównali wielu zapalonych graczy (w tym komentatorów w Pierwszy w historii Ars Słowo stan: schorzenie) był hitem w swojej ostatniej grze: grze planszowej z lat 80. Mistrz umysłu.

podczas budowania SłowoWardle był pierwszym prototypem w 2013 roku, który wrócił do myślenia o systemie „zgadnij kolor” wspomnianej powyżej gry planszowej. „Co by było, gdybyś odgadł słowa zamiast kolorowej sekwencji?” pyta tłum. Ostatnia pięcioliterowa koncepcja gry utkwiła w tym starym punkcie, ale Wardle zdał sobie sprawę, że coś jest nie tak, kiedy wrzucił ogromną listę wszystkich możliwych pięcioliterowych słów do losowej puli słów aplikacji:

ينتقد واردل حقيقة أن بعض الكلمات المكونة من خمسة أحرف يستحيل على اللاعبين العاديين تخمينها ، على الأقل من خلال نظرة أنظمة <em> Wordle </em>.” src=”https://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2022/03/IMG_2487-980×680.jpg” width=”980″ height=”680″/></a><figcaption class=
Powiększenie / Wardle ubolewa nad faktem, że niektóre pięcioliterowe słowa są niemożliwe do odgadnięcia przez zwykłych graczy, przynajmniej na podstawie wyglądu. Słowosystemy.

Sam Machkovich

„Okazuje się, że wszystkie te słowa są poprawne, pięcioliterowe”, powiedział Wardle, oglądając powyższy obraz, ku śmiechu publiczności. Po przetestowaniu najgorszych wartości odstających w swojej grze, miał wskazówkę: kiedy gracze napotykają słowo, którego nigdy nie słyszeli lub nie używali w mowie potocznej, nie mają zbyt wielu racjonalnych sposobów na odgadnięcie następnej litery, nawet jeśli jest szara, zielona i żółta hemoroidy. Pierwsi gracze nie byli w stanie ustalić, w jaki sposób te litery łączą się ze sobą (na przykład próbując wspólnych kombinacji spółgłosek i samogłosek). Wynik był podobny do Mistrz umysłu, gdzie wykres koloru jest całkowicie losowy. Wardell tego nie chce.

„Co jest fajne? SłowoMyślę, że to jest to, co możesz zebrać, opierając się na tym, co wiesz o języku” – mówi Wardle. co to za słowo powinnam On jest.”