27 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Twórca Payday 3, Starbreeze, ogłasza grę wieloosobową Dungeons & Dragons w trybie współpracy

Twórca Payday 3, Starbreeze, ogłasza grę wieloosobową Dungeons & Dragons w trybie współpracy

Starbreeze, twórca serii gier Payday, ogłosił, że premiera oficjalnie licencjonowanej gry Dungeons & Dragons planowana jest na rok 2026.

Jak podała firma, gra bez tytułu, o kryptonimie Project Baxter, zostanie opracowana i opublikowana przez Starbreeze.

Szczegóły są ograniczone, ale Starbreeze powiedział, że projekt Baxtera osadzony jest w uniwersum Dungeons & Dragons i „będzie niósł ze sobą charakterystyczne dla Starbreeze elementy współpracy wieloosobowej, zaangażowanie na całe życie w gry jako model usługi, zaangażowanie społeczności i doświadczenie większe niż życie .”

Starbreeze dodał, że Project Baxter wystartuje na wszystkich głównych platformach w 2026 roku i obejmie grę typu cross-play. Gra zostanie wyprodukowana przy użyciu silnika Unreal Engine 5.

Starbreeze zamieścił poniżej dwa zdjęcia projektu Baxter:

Źródło obrazu: Starbreeze
Źródło obrazu: Starbreeze

20 pytań IGN — zgadnij, jaka jest gra!

Źródło obrazu: Starbreeze.
Źródło obrazu: Starbreeze.

„Trudno wyobrazić sobie lepszą parę niż Dungeons & Dragons i Starbreeze – obie opierają się na doświadczeniach kooperacyjnych i społecznościowych, „graj ​​po swojemu” i nieskończonej możliwości odtwarzania” – powiedział Tobias Sjögren, dyrektor generalny Starbreeze.

„Przyglądając się potencjalnym adresom IP dla naszych przyszłych projektów, Dungeons & Dragons zawsze znajdowało się na szczycie naszej listy i jestem podekscytowany możliwością ogłoszenia tej licencji. Chcę podziękować Wizards of the Coast za bycie świetnym partnerem. Tworzenie gier jest dla nas niezwykle ważne. prace są już bardzo zaawansowane i jesteśmy podekscytowani możliwością dostarczenia tej niesamowitej przygodowej gry akcji Dungeons & Dragons w 2026 roku.

„Dungeons and Dragons ma za sobą wyjątkowy rok” – mówi Eugene Evans, starszy wiceprezes ds. strategii cyfrowej i licencjonowania w Wizards of the Coast i Hasbro. „Nasze marki gier, w tym Dungeons & Dragons, w dalszym ciągu przyciągają świetnych partnerów, gdy realizujemy nasz plan rozwoju naszego portfolio gier cyfrowych poprzez licencjonowanie i rozwój. Nasza współpraca ze Starbreeze jest doskonałym przykładem tej strategii. Biorąc pod uwagę ich imponujące gry i pasję jesteśmy pewni, że w przypadku Dungeons & Dragons stworzą doświadczenie, które zachwyci fanów na całym świecie.

Wesley jest redaktorem wiadomości IGN w Wielkiej Brytanii. Znajdziesz go na Twitterze pod adresem @wyp100. Możesz skontaktować się z Wesleyem pod adresem [email protected] lub poufnie pod adresem [email protected].