27 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Trzecia wersja The Great Waste of Time (APWOT) jest na żądanie

Trzecia wersja The Great Waste of Time (APWOT) jest na żądanie

Zdjęcie artykułu It & # 39;  s 2022, Dlaczego nie przeczytać magazynu o grach wideo

obrazek: APWOT

w 2018A Ukazał się pierwszy numer czasopisma zatytułowanego „Głęboka strata czasu”.. Łączenie uczciwych artykułów na temat gier wideo i dzieł sztuki było świetne i poszło dobrze pięć lat później. Powstała druga edycja, która była równie dobra. W tej chwili Czas na wersję 3.

Niektóre najważniejsze wydarzenia Ta najnowsza wersja zawiera:

– dziennikarz i autor Szymon Barkin Wyjeżdża do Tokio w Japonii, aby z nim porozmawiać Fumito Ueda (Cień kolosaA Echo, Ostatni strażnik), zgłębiając motywy i filozofie stojące za każdą z jego charakterystycznych gier i praktycznych ćwiczeń.

– Grace Curtis Bada historię wczesnych gier internetowych ze szczególnym uwzględnieniem azotanbrytyjskie niezależne studio gier, które zaczęło tworzyć gry przeglądarkowe online.

– Rodney Greenblatt (PaRappa raper) rozmawiał Kyle Boseman O jego podejściu do swoich dzieł sztuki i projektowania postaci oraz o tym, jak ma nadzieję, że jego praca zainspiruje innych do zachwytu.

– Tim Shafer (pionierzy psychiczni, Ponury Fandango) rozmawia z Ben Bertoli O tym, jak zarządzać perspektywą i dbać o umysł podczas tworzenia i pracy nad grami wideo.

– dziennikarz i autor Matt Lyon Opowiada wczesną historię uliczny wojownik Analiza combo bijatyki narodziła się w Japonii.

Chociaż funkcje były świetne (i w tym przypadku tak się wydaje), jego produkcja była jednym z największych punktów sprzedaży magazynu. TSztuka wyskakuje ze strony, a w szczególności w tym numerze, bardziej wyszukane wydanie Ostatni opiekun-Zasięg w stylu Go Wszyscy są na zewnątrz:

Wersja 3 Special Edition ma inną, specjalną paletę kolorów Kolorowa warstwa atramentu termicznego, dzięki czemu możesz odpędzić ciemność i odsłonić Trico pod spodem, po prostu dotykając okładki rękami. Dotyk i dotyk to ważna koncepcja w grach Uedy i jego zespołu, więc uznałem za stosowne wskazać to na okładce z tym unikalnym procesem produkcyjnym.

Jeśli chcesz zamówić kopię, możesz ją mieć — i poprzednie wydania—tutaj.