5 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Transmisja Peacock Wild Card Game przyciągnęła 23 miliony widzów, stając się najczęściej odtwarzanym meczem NFL wszechczasów

Transmisja Peacock Wild Card Game przyciągnęła 23 miliony widzów, stając się najczęściej odtwarzanym meczem NFL wszechczasów

Pomimo całego niepokoju i frustracji związanej z niepokojem i frustracją związaną z transmisją przez stację NBC wyłączną transmisję bitwy o dziką kartę w sobotni wieczór w serwisie streamingowym Peacock, średnio 23 miliony widzów oglądało zamrożone starcie pomiędzy Kansas City Chiefs a Miami Dolphins, co czyni je najczęściej transmitowanym pojedynkiem . Mecz w historii NFL.

Przed sobotą najchętniej oglądany mecz miał miejsce pod koniec listopada, kiedy Dallas Cowboys pokonali Seattle Seahawks w programie „Thursday Night Football” przed średnio 15,26 milionami widzów w Prime Video.

Gwałtowny wzrost oglądalności nastąpił w sobotę, kiedy kibice spoza Kansas City i Miami musieli uiścić opłatę abonamentową, aby oglądać, jak Patrick Mahomes i Chiefs pokonują Tua Tagovailoa i Dolphins. Zwycięstwo Kansas City 26:7 było pierwszym meczem play-off w historii ligi transmitowanym wyłącznie w sieci bezprzewodowej.

Abonament Peacock „Premium” kosztuje 5,99 USD miesięcznie i obejmuje wydarzenia sportowe na żywo. W zeszłym tygodniu zgłoszono, że usługa ma 30 milionów abonentów, a Comcast wcześniej twierdził, że subskrypcje wzrosły o 75 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Peacock miał wcześniej ekskluzywną transmisję z meczu sezonu zasadniczego pomiędzy Los Angeles Chargers i Buffalo Bills, który odbył się 23 grudnia. Mecz ten oglądało średnio 7,3 miliona widzów, osiągając szczyt na poziomie 8,4 miliona w czwartym kwartale. Dla porównania „Thursday Night Football” na Amazon Prime oglądało w 2022 roku średnio 11,86 mln widzów, czyli o 24 proc. więcej niż w 2021 r. (9,58 mln), według danych SportowiecRyszarda Deitcha.

Sukces transmisji

powiedział Rick Kordella, prezes NBC Sports, który nadzoruje również sport w Peacock Sportowiec w zeszłym tygodniu, że będzie oceniał mecz Chiefs-Dolphins najpierw pod kątem jakości produkcji, a następnie tego, czy dystrybucja technologii będzie płynna i przejrzysta. Kolejne cele obejmowały takie wskaźniki, jak liczba rejestracji, których gra przyciągnęła, liczba nowych subskrybentów, czy osiągnęli swoje cele w zakresie ruchu wewnętrznego oraz jak później czuli się partnerzy reklamowi.

READ  Davante Adams z Raiders popycha kogoś po meczu i przeprasza

Kierownictwo Peacock nie płaciło za cele związane z oglądalnością z zewnątrz, ponieważ 110 milionów dolarów, które zapłacili NFL za grę, zostało ostatecznie wydane na zakup subskrypcji. Nie ma wątpliwości, że jedyną rzeczą, której spółka-matka Comcast chciała uniknąć, była katastrofa oglądalności, a stało się odwrotnie. Średnia oglądalność wynosząca 23 miliony widzów jest o kilka milionów większa od najrzadziej oglądanego meczu play-off w zeszłym roku (Chargers-Jaguars, który w NBC oglądało średnio 20,61 miliona widzów).

Zarówno Dori, jak i Peacock będą zachwyceni taką liczbą wyświetleń. co to znaczy? Jesteśmy pewni, że w przyszłym roku powtórzymy ekskluzywny mecz play-off NFL transmitowany na żywo. — Richard Deitch, starszy pisarz sportowy

Wymagana lektura

(Zdjęcie: Denny Medley/USA Today)