Spotify ogłosiło dziś nasze wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2023 r., pokazując lepsze wyniki w prawie wszystkich kluczowych wskaźnikach wydajności. Sprawdź najważniejsze informacje poniżej:
Mieliśmy najlepszy kwartał od czasu wejścia na giełdę w 2018 roku, a wszystkie nasze wskaźniki KPI przekroczyły oczekiwania:
- Aktywni użytkownicy miesięcznie Wzrost o 22% rok do roku do 515 milionów dzięki sile na rynkach rozwiniętych i rozwijających się we wszystkich grupach wiekowych.
- Abonenci premium Wzrost o 15% rok do roku do 210 milionów przy lepszych wynikach we wszystkich regionach, na czele z Europą i Ameryką Łacińską.
- Całkowity dochód Wzrósł o 14% rok do roku do 3,0 mld euro, dzięki wzrostowi liczby abonentów.
- Marża zysku brutto Skończyło się na 25,2%, odzwierciedlając lepsze zarobki z muzyki i podcastów.
- Operacyjne (straty) / dochody Skończyło się na 156 milionach euro, wspierane przez niższe wydatki na marketing.
Chcesz usłyszeć więcej? Kliknij Tutaj Aby zapoznać się z pełną publikacją zarobków i wysłuchać transmisji internetowej z pytaniami i odpowiedziami w witrynie relacji inwestorskich Tutaj.
Kliknij poniżej, aby sprawdzić a Świetna ścieżka dźwiękowa zwiastunów audio z kilku naszych ekskluzywnych oryginalnych podcastów.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych