25 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Sony i Bungie stworzą bezpośrednie centrum obsługi franczyzy po zamknięciu przejęcia

Sony i Bungie stworzą bezpośrednie centrum obsługi franczyzy po zamknięciu przejęcia
bungee sony 1

Coś się zgubiło w Raport Sony o relacjach inwestorskich w zeszłym tygodniuponownie zwrócona na naszą uwagę przez Resetowanie, to plan firmy dotyczący osiągnięcia celu przejęcia Bungie. Chociaż transakcja nie jest jeszcze zamknięta, właściciel platformy Spodziewaj się, że atrament wyschnie do końca rokui pracuje już nad planem integracji dla los Deweloper.

Teraz wiesz, japoński gigant chce wykorzystać doświadczenie studia, aby pomóc w rozwoju swojej gry na żywo, z której Planuje pracować po 12 na raz do 2025 roku. Obecnie pracuje niezależnie nad tymi grami w ramach infrastruktury PlayStation Studios, ale zamierza zintegrować całą wiedzę Bungie we wszystkich swoich operacjach po około roku.

Celem jest utworzenie nowego działu wewnętrznego o nazwie SIE Live Service Center of Excellence, który może wykorzystać wszystkie adresy usług bieżących, aby zapewnić uwzględnienie najlepszych praktyk. Warto o tym pamiętać Bungie zachowa niezależnośćtak będzie Nadal wydaje własne gry Na wszystkich platformach, ale będzie również odgrywać aktywną rolę w kształtowaniu filozofii projektów Sony dotyczących usług na żywo.

Co ciekawe, właściciel platformy chce uczyć się od Bungie w ciągu trzech miesięcy od zawarcia umowy, więc wyraźnie widać, że bardzo ceni sobie zasady projektowania, które pomogły ukształtować i rozwinąć gry Destiny. Docelowo SIE Live Service Center of Excellence będzie miało za zadanie dokonać przeglądu krytycznych aspektów, takich jak zarabianie zarówno na tytułach wychodzących, jak i przychodzących.

Oczywiste jest, że duża część fanów PlayStation jest bardzo zaniepokojona nowym podejściem do obsługi na żywo, chociaż należy pamiętać, że żadna z gier nie została w rzeczywistości ogłoszona – mogą być niesamowite. Utrzymanie tytułów usług na żywo jest bardzo trudne, więc wydaje się, że firma przynajmniej traktuje sprawy poważnie, jeśli jest to model biznesowy, na którym zamierzają umieścić swoją flagę.