23 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Sainz i Magnussen przygotowują się do startu Grand Prix Francji z tyłu sieci po poważnych zmianach w blokach energetycznych

220020-scuderia-ferrari-french-gp-friday-gallery.jpg

Carlos Sainz i Kevin Magnussen rozpoczną Grand Prix Francji z tyłu toru Circuit Paul Ricard, po wprowadzeniu szeregu zmian w jednostce napędowej.

Potwierdzono, że Sainz spadł o 10 miejsc w piątek po zmianie ECU – Sainz wycofał się z Grand Prix Austrii dwa tygodnie temu z powodu problemu z jednostką napędową, który spowodował tylną połowę F1-75. zanurzony w ogniu.

Obejrzyj: Wejdź na pokład z najszybszym okrążeniem Carlosa Sainza w drugiej sesji treningowej na torze Circuit Paul Ricard

Ale z Sainz Powiedział w wywiadzie w piątek wieczorem – po tytule darmowe ćwiczenie 2 Do 10. dnia swojego kolegi z drużyny, Charlesa Leclerca – że prawdopodobnie w ten weekend będzie miał „kary” zebrane, w sobotę potwierdzono, że Hiszpan zabierze dodatkowe elementy jednostki napędowej, zdegradowane na tyły sieci.

Dołączy do niego Magnussen, ponieważ para odpowiednio zabierze się za nowy silnik spalinowy, turbosprężarkę, MGU-H i MGU-K i wynikający z tego spadek w tylną kratkę.

Para zabrała również każdy nowy wydech (podobnie jak Leclerc), podczas gdy Sainz, Fernando Alonso i Yuki Tsunoda zabrali również nowe elementy skrzyni biegów – żadna z tych zmian nie spowodowała kary dla żadnego z kierowców.

Sankcje sprawią, że szansa Sanza na powtórzenie zwycięstwa w Grand Prix Wielkiej Brytanii tutaj we Francji będzie daleko – z Hiszpan również potwierdził W piątek wieczorem, podczas gry w kotka i myszkę na torze ze swoimi rywalami z FP1 i FP2 okazało się, że wyprzedzanie jest trudniejsze niż się spodziewał.

Czytaj więcej: 5 rzeczy, których nauczyliśmy się z piątkowego treningu na Grand Prix Francji

„Próbowałem kilka chwil z innymi samochodami, aby wyprzedzić, ponieważ wiedziałem, że będę potrzebował dużo i muszę przyznać, że było to trochę trudniejsze niż się spodziewałem” – powiedział Sainz. „Głównie dlatego, że wiatr wieje prosto z tyłu, a przy tym wietrze wydaje się, że prąd ślizgowy i wpływ DRS są nieco niskie.

„Ale nie mam innego wyboru; muszę znaleźć sposób na wyprzedzanie, a najlepszym lekarstwem na to jest bycie trochę szybszym w niedzielę niż teraz. Zobaczmy, kiedy wszyscy włączą tryby silnika w niedzielę, jeśli mamy szczyt prędkość do wyprzedzania. Mam nadzieję, że tak. To dlatego, że będę musiał zrobić wiele miejsc!”

Carlos Sainz sugeruje więcej kar po ustanowieniu najszybszego okrążenia w piątek