Rocco Akcje spadły w czwartek o 20 procent po tym, jak firma zajmująca się streamingiem wideo opublikowała poniżej konsensusu prognozy przychodów za czwarty kwartał i za pierwszy kwartał.
Oto jak firma zrobiła:
- zyski: 17 centów za akcję, po korekcie, w porównaniu z 9 centami za akcję, jak oczekiwali analitycy, według Refinitiv.
- On wygrał: Według Refinitiv 865,3 mln USD, w porównaniu z 894,0 mln USD oczekiwanymi przez analityków.
Przychody wzrosły o 33% rok do roku w kwartale, według A Wiadomość do akcjonariuszyw porównaniu do 51% wzrostu w Trzeci kwadrans i 81% w drugim kwartale.
Jeśli chodzi o wytyczne, Roku zażądał 720 milionów dolarów przychodów w pierwszym kwartale, co oznacza wzrost przychodów o 25%. Firma Refinitiv jednogłośnie uzyskała przychody w wysokości 748,5 mln USD. Roku powiedział, że spodziewa się 55 milionów dolarów skorygowanego zysku przed odsetkami, opodatkowaniem, deprecjacją i amortyzacją lub EBITDA w pierwszym kwartale, poniżej konsensusu analityków ankietowanych przez FactSet wynoszący 79,2 miliona dolarów.
Steve Lowden, dyrektor finansowy firmy, powiedział podczas telekonferencji z analitykami, że Roku spodziewa się wzrostu przychodów w przedziale procentowym połowy lat 30. XX wieku. Analitycy ankietowani przez Refinitiv prognozowali 36% wzrost.
Wkrótce po ogłoszeniu notowania Roku były na najniższym poziomie od czerwca 2020 r. Podczas czwartkowej sesji, kiedy S&P 500 spadł o 2%, akcje Roku spadły o 10%. Niezależnie od ruchu po godzinach, akcje Roku spadły o około 37% od początku 2022 roku, podczas gdy S&P spadł o około 8% w tym samym okresie.
Administracja przypisała spowolnienie wzrostu niedoborowi podaży, który dotknął amerykański rynek telewizyjny.
„Podobnie jak w trzecim kwartale, całkowita sprzedaż telewizorów w USA w czwartym kwartale spadła poniżej poziomów sprzed COVID 2019” – napisali w liście Anthony Wood, założyciel i dyrektor generalny Roku, oraz Steve Lauden, dyrektor finansowy firmy. „Niektórzy z naszych partnerów OEM Roku TV mocno ucierpieli z powodu problemów z zapasami, co negatywnie wpłynęło na wyniki sprzedaży jednostkowej i udział w rynku w czwartym kwartale”.
Firma zdecydowała się nie przerzucać wysokich kosztów materiałów i wysyłki, aby skorzystać z pozyskania użytkowników.
„Chociaż spodziewamy się, że warunki rynkowe utrzymają koszty związane z graczami na wysokim poziomie w najbliższym czasie, nie wierzymy, że te warunki będą trwałe” – napisali Wood i Louden.
Roku ogłosił 60,1 miliona aktywnych kont w czwartym kwartale. Liczba ta wzrosła o 17% rok do roku i przekracza 59,5 miliona, których analitycy szukali w ankiecie StreetAccount. Z roku na rok zmniejszała się liczba godzin obserwowanych na każdym aktywnym koncie.
W czwartym kwartale segment platform firmy, który obejmuje subskrypcyjną reklamę cyfrową, podział przychodów i sprzedaż markowych przycisków na pilotach, wygenerował przychody w wysokości 703,6 mln USD, co oznacza wzrost o 49% i poniżej konsensusu StreetAccount wynoszącego 732,2 mln USD. W trzecim kwartale przychody platformy wzrosły o 82%. Marża brutto sektora wyniosła 60,5%, zmniejszając się z 65,0% w trzecim kwartale.
Wood & Louden pisze, że firmy zajmujące się pakowaniem samochodów i towarów konsumpcyjnych zniosły własne wyzwania związane z zaopatrzeniem, co skutkuje niewielkimi wydatkami na reklamę.
Całkowite przychody operatora ze sprzedaży odtwarzaczy i sprzętu audio wyniosły 161,7 miliona dolarów, co oznacza spadek o 9%, ponieważ analitycy ankietowani przez StreetAccount spodziewali się 162,5 miliona dolarów.
Kwartał Roku Powiedział wypowiedziała umowę z przeglądarka google Aby utrzymać serwis YouTube i YouTube TV.
Kierownictwo omówi wyniki z analitykami podczas telekonferencji rozpoczynającej się o godzinie 17:00 czasu wschodniego.
Ari Levy z CNBC przyczynił się do powstania tego raportu.
To pilna wiadomość. . Sprawdź ponownie, aby uzyskać aktualizacje
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych