Revenant Hill, kolejna gra współtwórców Bethany Hockenberry i Scotta Bensona oraz pierwszy projekt nowego studia The Glory Society, została anulowana ze względu na „poważne problemy zdrowotne” kilku członków zespołu.
Revenant Hill zostało oficjalnie ujawnione w maju, zapowiadając przygodę rozgrywającą się w 1919 roku, która będzie kontynuacją przygód kota Twigsa, który próbuje związać koniec z końcem po tym, jak „sowa z sąsiedniego wzgórza” zacznie żądać czynszu za wilgotny pień w pobliżu drzewa. Opuszczony cmentarz.
Były tam ślady systemów przypominających symulację rolnictwa, w której uprawia się plony i buduje społeczeństwo wraz z upływem pór roku, choć jego umysł zaprząta mnóstwo czarownic, demonów, duchów i poważniejszych spraw. „Czasy są trudne” – napisało wówczas The Glory Society. „W miastach, fabrykach, lasach i na wzgórzach dzieje się coś wielkiego i mrocznego. W pewnym momencie ktoś będzie musiał się wycofać. I mogę nie rób tego sam.”
To był kuszący przebłysk tego, co miało nadejść, ale niestety prace nad Revenant Hill oficjalnie dobiegły końca. Ogłoszenie o nowościach w A Oświadczenie w mediach społecznościowychStudio wyjaśniło: „Tworzenie czegokolwiek złożonego wiąże się z pewnymi wyzwaniami. Tworzenie gier wymaga czasu i zwykle wymaga współpracy dobrego zespołu. Mieliśmy szczęście, że mamy tak dobry zespół”.
„Niestety” – kontynuowała – „niedawne poważne problemy zdrowotne zmusiły do wycofania dwóch kluczowych członków z projektu na czas nieokreślony. Jesteśmy małym zespołem i każdy z nas nosi wiele kapeluszy. Oznacza to utratę wielu kapeluszy, które trudno zastąpić w środowisku, w którym potrzebne są wszystkie kapelusze.” „Biorąc pod uwagę realia harmonogramów i budżetów oraz trudne zadanie przerobienia całego projektu w ramach tych parametrów, zespół polubownie podjął decyzję o zawieszeniu operacji. Ogólnie rzecz biorąc, to jest koniec rozwoju Revenant Hill.”
W oświadczeniu kontynuowano: „Jesteśmy firmą współpracującą i podejmujemy decyzje jako grupa”. „Dla nas była to jasna droga dla dobra zespołu, która, szczerze mówiąc, jest ważniejsza niż mecze. W przyszłości, gdy opadnie kurz, być może porozmawiamy o tym, co daliśmy i nauczyliśmy się razem . W międzyczasie chcemy podziękować wszystkim, którzy z nami pracowali, wspierali nas i wierzyli w nas.”
„Czasami zdarzają się rzeczy, na które nie masz wpływu, i które zmieniają dostępne opcje i po prostu musisz sobie z tym poradzić wspólnie. Glory to projekt sam w sobie i jesteśmy dumni, że możemy być jego częścią. Dziękujemy za troskę o to, co zrobiliśmy.” Dbajcie o siebie nawzajem i wspierajcie pracowników, którzy tworzą gry, które kochacie. Do zobaczenia.”
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Gdzie kupić PlayStation 5 przed Świętami Bożego Narodzenia
Jak Apple może zachować je za darmo na zawsze
Samsung Galaxy S24 może nie mieć 12 GB pamięci RAM, podczas gdy Ultra nie ma 16 GB pamięci RAM