płatek śniegu Dyrektor generalny Frank Slotman powiedział w środę Jimowi Kramerowi z CNBC, że firma woli udzielać konserwatywnych wskazówek, mówiąc, że sposób, w jaki rozpoznaje przychody, powoduje dużą niepewność podczas sporządzania prognoz.
Komentarze Slotmana w „szalone pieniądze” Wywiad przyszedł później Firma zajmująca się analizą danych ogłosiła wyniki za czwarty kwartał i rok obrotowy 2022. Jego akcje zostały zmiażdżone podczas handlu rozszerzonego, spadając w pewnym momencie o 30%, po czym nieco wzrosły, by spaść o prawie 22%.
Inwestorzy mają do czynienia z najwolniejszym wzrostem przychodów firmy od co najmniej 2019 r., a także z wytycznymi na rok podatkowy 2023. Snowflake powiedział, że spodziewa się, że przychody z produktów wzrosną o 65 do 67% w roku podatkowym, blisko prognozy analityków wynoszącej 66 % wzrostu, zgodnie z FactSet. Może to oznaczać znaczne spowolnienie z poprzednich lat.
„Przyjmujemy podejście oparte na danych, czego można oczekiwać od firmy zarządzającej danymi” – powiedział Slotman. „Nie przykładamy mokrego palca do wiatru i nie mówimy: „Cóż, myślimy, że tak będzie. 'Postawa konserwatywna i umiejętność zajmowania się rzeczami.”
W roku podatkowym 2022 przychody z produktów Snowflake – które stanowią większość jego całkowitej sprzedaży – wzrosły o prawie 106%, zgodnie z środową prezentacją zysków.
Slootman zauważył, że Snowflake przekroczył prognozę przychodów firmy z produktów finansowych na 2022 r. Przesłano 3 marca 2021 r.. W tym raporcie kwartalnym Snowflake prognozuje wzrost przychodów z produktów o 82% rok do roku.
model zużycia
Frank Slotman, dyrektor generalny Snowflake, w dniu debiutu w 2020 r. Jest znany z tego, że jest wymagającym liderem i prostym strzelcem. Niedawno powiedział CNBC: „Często uczestniczyłem w spotkaniach zarządów w innych firmach, a dyrektor generalny wymyślał listę 10 priorytetów… cóż, to to samo, co brak priorytetów”.
CNBC
Slotman powiedział, że Snowflake księguje swoje przychody przy użyciu „modelu konsumpcji”, a nie typowego modelu subskrypcji powszechnego w branży oprogramowania. Slotman powiedział, że inwestorzy mogą potrzebować czasu, aby zrozumieć, w jaki sposób wpływa to na jego wyniki i zdolność prognozowania w kolejnych kwartałach.
„Raportujemy przychody z tego, co ludzie faktycznie konsumują w ciągu kwartału. Mamy mnóstwo klientów, z którymi nie mamy żadnej historii, i musimy jakoś dokładnie przewidzieć, co zamierzają zrobić i jak się mają. będzie rosnąć” – powiedział.
Oparte na chmurze oprogramowanie Snowflake umożliwia klientom wyszukiwanie i analizowanie dużych ilości danych z możliwością skalowania pojemności zgodnie z potrzebami. Na koniec roku podatkowego 2022 firma Snowflake miała łącznie 5944 klientów, co stanowi wzrost o 44% w porównaniu z rokiem poprzednim.
„W modelu konsumpcji różni się to od a [software-as-a-service] Model, w którym rzeczy są na kontrakcie i mają zupełnie inny rytm. Z czasem ludzie to zrozumieją. „Dorosną z tym i mam nadzieję, że się do tego przyzwyczają” — powiedział Slotman, weteran branży technologicznej, który wcześniej pomagał ServiceNow.
Pomógł upublicznić Snowflake’a we wrześniu 2020 roku, co było wówczas największym IPO oprogramowania w historii.
Akcje Snowflake spadły o prawie 22% od początku roku, wyłączając środowy ruch po godzinach. Zmagania giełdowe pojawiają się, gdy Wall Street przenosi swoją uwagę na bardziej defensywne części rynku i odchodzi od nierentownych, nastawionych na wzrost firm, takich jak Snowflake.
otwórz konto teraz Aby Klub Inwestycyjny CNBC śledził każdy ruch Jima Cramera na rynku.
Pytania do Kramera?
Zadzwoń do Cramer: 1-800-743-CNBC
Czy chcesz zagłębić się w świat Kramera? Uderzył go!
Mad Money na Twitterze – Jim Kramer na Twitterze – Facebook – Instagram
Pytania, komentarze i sugestie dotyczące „Mad Money”? [email protected]
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych