23 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Prognozowanie przychodów to wyzwanie, dlatego preferujemy konserwatywne wskazówki

Prognozowanie przychodów to wyzwanie, dlatego preferujemy konserwatywne wskazówki

płatek śniegu Dyrektor generalny Frank Slotman powiedział w środę Jimowi Kramerowi z CNBC, że firma woli udzielać konserwatywnych wskazówek, mówiąc, że sposób, w jaki rozpoznaje przychody, powoduje dużą niepewność podczas sporządzania prognoz.

Komentarze Slotmana w „szalone pieniądze” Wywiad przyszedł później Firma zajmująca się analizą danych ogłosiła wyniki za czwarty kwartał i rok obrotowy 2022. Jego akcje zostały zmiażdżone podczas handlu rozszerzonego, spadając w pewnym momencie o 30%, po czym nieco wzrosły, by spaść o prawie 22%.

Inwestorzy mają do czynienia z najwolniejszym wzrostem przychodów firmy od co najmniej 2019 r., a także z wytycznymi na rok podatkowy 2023. Snowflake powiedział, że spodziewa się, że przychody z produktów wzrosną o 65 do 67% w roku podatkowym, blisko prognozy analityków wynoszącej 66 % wzrostu, zgodnie z FactSet. Może to oznaczać znaczne spowolnienie z poprzednich lat.

„Przyjmujemy podejście oparte na danych, czego można oczekiwać od firmy zarządzającej danymi” – powiedział Slotman. „Nie przykładamy mokrego palca do wiatru i nie mówimy: „Cóż, myślimy, że tak będzie. 'Postawa konserwatywna i umiejętność zajmowania się rzeczami.”

W roku podatkowym 2022 przychody z produktów Snowflake – które stanowią większość jego całkowitej sprzedaży – wzrosły o prawie 106%, zgodnie z środową prezentacją zysków.

Slootman zauważył, że Snowflake przekroczył prognozę przychodów firmy z produktów finansowych na 2022 r. Przesłano 3 marca 2021 r.. W tym raporcie kwartalnym Snowflake prognozuje wzrost przychodów z produktów o 82% rok do roku.

model zużycia

Frank Slotman, dyrektor generalny Snowflake, w dniu debiutu w 2020 r. Jest znany z tego, że jest wymagającym liderem i prostym strzelcem. Niedawno powiedział CNBC: „Często uczestniczyłem w spotkaniach zarządów w innych firmach, a dyrektor generalny wymyślał listę 10 priorytetów… cóż, to to samo, co brak priorytetów”.

CNBC

Slotman powiedział, że Snowflake księguje swoje przychody przy użyciu „modelu konsumpcji”, a nie typowego modelu subskrypcji powszechnego w branży oprogramowania. Slotman powiedział, że inwestorzy mogą potrzebować czasu, aby zrozumieć, w jaki sposób wpływa to na jego wyniki i zdolność prognozowania w kolejnych kwartałach.

„Raportujemy przychody z tego, co ludzie faktycznie konsumują w ciągu kwartału. Mamy mnóstwo klientów, z którymi nie mamy żadnej historii, i musimy jakoś dokładnie przewidzieć, co zamierzają zrobić i jak się mają. będzie rosnąć” – powiedział.

Oparte na chmurze oprogramowanie Snowflake umożliwia klientom wyszukiwanie i analizowanie dużych ilości danych z możliwością skalowania pojemności zgodnie z potrzebami. Na koniec roku podatkowego 2022 firma Snowflake miała łącznie 5944 klientów, co stanowi wzrost o 44% w porównaniu z rokiem poprzednim.

„W modelu konsumpcji różni się to od a [software-as-a-service] Model, w którym rzeczy są na kontrakcie i mają zupełnie inny rytm. Z czasem ludzie to zrozumieją. „Dorosną z tym i mam nadzieję, że się do tego przyzwyczają” — powiedział Slotman, weteran branży technologicznej, który wcześniej pomagał ServiceNow.

Pomógł upublicznić Snowflake’a we wrześniu 2020 roku, co było wówczas największym IPO oprogramowania w historii.

Akcje Snowflake spadły o prawie 22% od początku roku, wyłączając środowy ruch po godzinach. Zmagania giełdowe pojawiają się, gdy Wall Street przenosi swoją uwagę na bardziej defensywne części rynku i odchodzi od nierentownych, nastawionych na wzrost firm, takich jak Snowflake.

otwórz konto teraz Aby Klub Inwestycyjny CNBC śledził każdy ruch Jima Cramera na rynku.

zastrzeżenie

Pytania do Kramera?
Zadzwoń do Cramer: 1-800-743-CNBC

Czy chcesz zagłębić się w świat Kramera? Uderzył go!
Mad Money na TwitterzeJim Kramer na TwitterzeFacebookInstagram

Pytania, komentarze i sugestie dotyczące „Mad Money”? [email protected]