Niegdyś gorąca firma ogłosiła we wtorek ponure kwartalne sprawozdanie finansowe, ze sprzedażą o 15% niższą niż rok temu. Peleton stracił w zeszłym kwartale 757 milionów dolarów.
Gdy ludzie wracają na siłownie, Peloton walczy o utrzymanie swojego elektrycznego wzrostu od pierwszych dni pandemii. Sprzedaż rowerów i abonamenty uległy stagnacji. Firma posiada bardzo duże zapasy, a popyt spada.
„Przejścia to ciężka praca”, powiedział McCarthy inwestorom w liście do akcjonariuszy. „To wyzwanie intelektualne, wyczerpujące emocjonalnie, wyczerpujące fizycznie, wyczerpujące. To sport w pełni kontaktowy”.
Ale powrót firmy – jeśli taki istnieje – jest wolniejszy niż chce Wall Street. Peloton dodał w zeszłym kwartale zaledwie 195 000 nowych abonentów, mniej niż połowę tego, co dodawał rok temu. Firma zapowiedziała, że w tym kwartale wygeneruje prawie 700 milionów dolarów ze sprzedaży, znacznie mniej niż oczekiwali inwestorzy.
Neil Saunders, dyrektor zarządzający GlobalData, powiedział w notatce dla inwestorów, że strata w wysokości 757 milionów dolarów jest „ekstremalnie zła” i „podkreśla ogrom misji serca biznesu”.
„Rozsądne jest założenie, że koszty można by jeszcze obniżyć, ale nawet przy tych przyszłych oszczędnościach Peloton pozostanie w najlepszym razie firmą o niskim zysku i słabym zwrocie” – dodał.
Akcje Peloton spadły o 15% we wczesnym obrocie. Akcje spadły o około 90% od czasu osiągnięcia rekordowego poziomu pod koniec 2020 roku.
Aby utrzymać się na powierzchni, McCarthy powiedział, że Peloton pożycza 750 milionów dolarów w pięcioletnim długu od JPMorgan i Goldman Sachs, dwóch banków, które pomogły zabezpieczyć pierwszą ofertę publiczną.
„Chcę podziękować wszystkim zaangażowanym w ciężką pracę w sfinalizowaniu tego ważnego finansowania i czekam na sprawozdanie z postępów, jakie poczyniliśmy w przekształcaniu biznesu Peloton w nadchodzących kwartałach” – powiedział McCarthy.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych