Zmarł 51-letni mężczyzna z Winthrop W sierpniu ubiegłego roku na międzynarodowym lotnisku Logan w Bostonie została przygnieciona przez wózek widłowy Urzędnicy federalni twierdzą, że można było temu zapobiec, gdyby pracodawca „zapewnił odpowiednie zabezpieczenia” podczas eksploatacji pojazdu Powiedział w poniedziałek.
„Inspektorzy OSHA Stwierdzono, że firma nie zapewniła, że pracownik miał zapięte pasy bezpieczeństwa Obsługiwał wózek widłowy, narażając go na ryzyko przewrócenia się i zmiażdżenia, gdy maszyna spadła na głowę mężczyzny w pobliżu terminalu JetBlue na lotnisku – podała w oświadczeniu Administracja ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy.
W 14–Raport strony OSHA podała, że wydano je 27 lutego Usługi techniczne lotniska w Oksfordzie, Firma konserwacyjna Rochester, Nowy Jork na zlecenie JetBlue, naruszył ustawę o bezpieczeństwie i higienie pracy z 1970 r. i wymienił pięć „poważnych” cytatów., Z „proponowanymi karami” w wysokości 46 096 dolarów.
Służby techniczne lotniska w Oksfordzie i JetBlue nie odpowiedziały w poniedziałek na prośby o komentarz.
„Każdy wypadek śmiertelny w miejscu pracy jest tragiczny, zwłaszcza gdy znane są środki bezpieczeństwa, które mogły zapobiec utracie życia” – stwierdził w komunikacie James Mulligan, dyrektor regionalny OSHA Braintree. „W tym przypadku pracodawca nie przeszkolił i nie certyfikował swoich operatorów wózków widłowych w zakresie ważnych wymogów bezpieczeństwa. Jest to po prostu niewybaczalne.”
Oprócz tego, że nie wymaga się od mężczyzn noszenia odzieży Pas bezpieczeństwa, usługi techniczne na lotnisku w Oksfordzie W raporcie stwierdzono, że firma nie „zapewniła, że widły” pojazdu „były podniesione tylko tak bardzo, jak to konieczne”. Z raportu wynika również, że firma zaniedbała „zapewnienia, że każdy operator wózka widłowego z napędem posiada kwalifikacje do bezpiecznej obsługi wózka widłowego z napędem”.
W raporcie napisano Wózek widłowy miał „znaczne zużycie i uszkodzenia opon” i musiał zostać „wycofany z eksploatacji”, zanim mężczyzna, którego nazwisko nie zostało ujawnione, zaczął kierować pojazdem.
Jak wynika z oświadczenia, służby techniczne lotniska w Oksfordzie mają 15 dni roboczych na zapłacenie grzywny, złożenie wniosku o nieformalną konferencję z OSHA lub złożenie sprzeciwu od kar. Według rzecznika OSHA Teda Fitzgeralda, w piątek firma ma się spotkać z biurem OSHA w Braintree, „w celu omówienia cytatów i kar”.
Jak podała w sierpniu policja stanowa, mężczyzna, który zmarł w wyniku obrażeń podczas wykonywania prac konserwacyjnych dla JetBlue za pośrednictwem służb technicznych na lotnisku w Oksfordzie, obsługiwał wózek widłowy Komatsu w zewnętrznej strefie załadunku, gdy próbował przejechać przez wejście do obsługi bagażu.
„Zadaszenie nad wejściem miało metalową belkę boczną ze znakiem wskazującym prześwit w pionie wynoszący 8 stóp i 6 cali” – podała policja stanowa. „Wysunięte oparcie wózka widłowego było zbyt wysokie, aby przesunąć boczną belkę nad wejściem dla obsługi. Wysunięte oparcie uderzyło w belkę, powodując przewrócenie się wózka widłowego i zatrzymanie się na ofierze, która została rzucona na chodnik.
Policja stanowa podała, że pracownik JetBlue usłyszał incydent i kilku współpracowników pospieszyło na pomoc. Wykorzystali hak holowniczy samolotu, aby podnieść wózek widłowy na tyle wysoko, aby wyciągnąć pracownika i żołnierzy Policja stanowa powiedziała, że chwilę później podjęła próbę ratowania życia.
Następnie mężczyzna został przetransportowany do Boston Medical Center, gdzie później zmarł.
W tej historii wykorzystano informacje z poprzednich raportów Globe.
Z Ava Berger można się skontaktować pod adresem [email protected]. Śledź ją @Ava_Berger_.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych