Akcje Snap spadły w piątek, po raporcie zysków za drugi kwartał, w którym nie uwzględniono szacunków dotyczących górnych i dolnych zarobków, ponieważ słaby rynek reklamowy negatywnie wpłynął na wyniki.
X
Eksploduj, Eksploduj (Eksploduj, Eksploduj) pod koniec czwartku odnotował skorygowaną stratę w wysokości dwóch centów na akcję przy przychodach w wysokości 1,11 miliarda dolarów. Analitycy spodziewali się 1% straty na akcję przy przychodach w wysokości 1,14 miliarda dolarów.
Ojciec Snapchata również odmówił udzielenia wskazówek na trzeci kwartał. Ponadto stwierdził, że „znacznie spowolni to nasz wskaźnik zatrudnienia, a także tempo wzrostu kosztów operacyjnych”.
Akcje SNAP spadły o 39,1 i zamknęły się po 9,96 dni giełda dzisiaj.
Popyt na platformę reklamową Snap zwalnia
„Podczas gdy ciągły rozwój naszej społeczności zwiększa długoterminowe możliwości dla naszej działalności, nasze wyniki finansowe za drugi kwartał nie odzwierciedlają naszych ambicji” – powiedział dyrektor generalny Evan Spiegel w pisemnych notatkach dołączonych do rachunku zysków i strat Snap.
Spiegel powiedział, że rozczarowujące wyniki wynikają ze spowolnienia popytu na jego internetową platformę reklamową.
„Rozwijamy naszą działalność i strategię, aby przyspieszyć wzrost przychodów, w tym wprowadzać innowacje w naszych produktach, intensywnie inwestujemy w naszą działalność w zakresie reklamy bezpośredniej oraz kultywujemy nowe źródła przychodów, aby pomóc zdywersyfikować naszą linię wzrostu” – powiedział.
Zaskakujące informacje o zarobkach przyciągają rówieśników
Snap i inne firmy zajmujące się mediami społecznościowymi uzyskują około 97% przychodów z reklam, które spadły w ciągu ostatniego roku.
Spadły również akcje innych mediów społecznościowych. Właściciel Facebooka metapodkładki (nie żyje) spadła o 7,6%. Pinterest (szpilki) o 13,5%, podczas gdy Etsy (ETSY) spadła o 25%%.
Oznaki słabej reklamy pojawiły się, gdy zgłosiłem Snap Wyniki za pierwszy kwartał 21 kwietnia ten raport zawierał ostrzeżenie, pokazując niewielki błąd w górnej i dolnej linii.
Zaskakujące akcje trafiające na wyzwania
Reklamodawcy z różnych grup branżowych zgłaszali obawy dotyczące ogólnego środowiska operacyjnego. Obawy te obejmują ciągłe zakłócenia łańcucha dostaw, rosnące koszty nakładów, obawy gospodarcze związane z rosnącymi stopami procentowymi oraz obawy o ryzyko geopolityczne związane z wojną na Ukrainie.
Kolejnym dużym problemem jest to, że jabłko (AAPL) zmienił śledzenie reklam w swoim systemie operacyjnym. Konsumenci zyskali więcej prywatności, ale reklamodawcy stracili cenne dane śledzenia użytkowników. Zmiana kosztowała akcje mediów społecznościowych miliardy utraconych przychodów.
„Komentarz SNAP na temat wybiegających w przyszłość popytu reklamodawców w obliczu konfliktów geopolitycznych i związanych z łańcuchem dostaw oraz problemów inflacyjnych będzie kluczowy” – powiedział analityk Cowen, John Blackledge, w notatce dla klientów przed raportem zysków Snap.
Proszę śledzić Briana Deagona na Twitterze pod adresem Umieść tweeta Dowiedz się więcej o akcjach technicznych, analizach i rynkach finansowych.
Może Ci się spodobać:
Czy zachód słońca nad latami świetności Facebooka?
Kiedy sprzedawać wzrostowe akcje: To może być Twoja zasada nr 1
Zobacz akcje na liście liderów rynku w tabeli liderów IBD
Tesla prowadzi wyższy rajd; Snap Crash późno uderza w internetowych gigantów
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych