Tania linia lotnicza twierdzi, że pasażerowie Frontier Airlines nadużywają oferowanej przez nią usługi dla wózków inwalidzkich, aby ominąć kolejkę i zapewnić sobie pierwszeństwo wejścia na pokład podczas swoich lotów.
„Powszechne jest nadużywanie służb specjalnych. „Są ludzie, którzy korzystają z pomocy wózka inwalidzkiego i wcale jej nie potrzebują” – powiedział dyrektor generalny Barry Biffle podczas lunchu w Wings Club w Nowym Jorku w czwartek. Według CNBC.
Na granicy obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, a osoby, które poproszą o pomoc dla wózka inwalidzkiego, wchodzą na pokład samolotu przed innymi pasażerami.
Biffle twierdzi, że osobiście widział 20 osób podróżujących na wózkach inwalidzkich, ale tylko 3 poprosiły o pomoc przy wysiadaniu.
„Leczymy wielu ludzi” – zażartował.
Ustawa Air Carrier Access Act z 1986 r. zabrania liniom lotniczym dyskryminowania osób niepełnosprawnych i nakłada na firmy obowiązek zapewnienia pasażerom na pokładzie „bezpiecznego transportu”, w tym wózków inwalidzkich.
Na stronie internetowej firmy napisano, że „chętnie obsługuje naszych pasażerów potrzebujących wózka inwalidzkiego lub pomocy w poruszaniu się”, jednak Biffle jest sfrustrowany faktem, że ludzie korzystają z dostępnych usług, aby pomóc tym, którzy tego potrzebują.
Biffle twierdzi, że zwrócenie się o pomoc dla wózka inwalidzkiego kosztuje linię lotniczą od 30 do 35 dolarów, a nadużycia mogą opóźnić podróż innych podróżnych.
„Każdy powinien mieć do tego prawo i każdy, kto tego potrzebuje, ale jeśli zaparkujesz na miejscu dla niepełnosprawnych, odholują Twój samochód i ukarzą Cię karą” – Biffle powiedział CNBC. „Za niewłaściwe korzystanie z tych usług powinna obowiązywać taka sama kara”.
Problemy mogą wykraczać poza bramkę wejścia na pokład, np. bramki bezpieczeństwa i inne usługi lotniskowe
„Wśród pasażerów korzystających z wózków inwalidzkich, aby przedostać się przed linię bezpieczeństwa i uzyskać pierwszeństwo wejścia na pokład podczas lotów, dochodzi do powszechnych nadużyć” – powiedział przewoźnik FOX Business, dodając, że „TSA i linie lotnicze znajdują się w trudnej sytuacji, jeśli chodzi o zarządzanie pasażerami. ”. problem.”
Podejrzani pasażerowie udający obrażenia lub niepełnosprawność, aby ominąć linię, mają wpływ również na innych przewoźników, takich jak Southwest Airlines.
W zeszłym roku pasażer linii Southwest Airlines w mediach społecznościowych poskarżył się na „oszustwo przed wejściem na pokład”, które zauważył, gdy prawie dwadzieścia osób na wózkach inwalidzkich ustawiało się w kolejce do samolotu w Fort Lauderdale na Florydzie.
„20 pasażerów wsiada na wózek inwalidzki, a być może tylko 3 potrzebuje go, aby wysiąść z samolotu” – czytamy w poście. Na X wpisał swoje imię Paul.
Southwest nie przydziela miejsc, podobnie jak Frontier, co powoduje, że kabinę obsługują pasażerowie z wyprzedzeniem.
Inny pasażer linii Southwest zwrócił niedawno uwagę na podobne oszustwo podczas lotu z Filadelfii do Chicago, gdzie zobaczył w kolejce na terminalu 30 pasażerów, o których mówiono, że „identyfikują się” jako niepełnosprawni, aby uzyskać upragnione miejsce w samolocie.
„Ludzie korzystają z systemu” – powiedział Steve Maziarka dziennikowi „Wall Street Journal” o lutowej podróży. „To po prostu wymknęło się spod kontroli”.
W 2022 r. dyrektor dużego lotniska skrytykował użytkowników TikTok za sugerowanie swoim obserwującym nadużywania wózków inwalidzkich.
„Jeśli korzystasz z TikToka, zobaczysz, że jest to jeden z tych trików podróżniczych, które ludzie polecają. Nie rób tego, ponieważ musimy chronić usługę dla osób, które jej najbardziej potrzebują” – ówczesny dyrektor generalny London Heathrow Lotnisko, powiedział John Holland. Powiedział Kai Siedziba radia LBC mieści się w Wielkiej Brytanii.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych