Walmart wciąż próbuje osiągnąć „pobranie”.
Gigantyczny sprzedawca detaliczny ma nadzieję zwrócić nową uwagę na oferty z okazji Czarnego Piątku, zwiększając widoczność reklam wokół corocznej imprezy związanej z zakupami świątecznymi. Aby zwrócić uwagę na nową ofertę i niższe ceny, Walmart zaprezentuje serię reklam, w których członkowie obsady filmu „Wredne dziewczyny” z 2004 roku ponownie wcielają się w swoje role – tyle że teraz są już dorośli.
Lindsay Lohan, Lacey Chabert i Amanda Seyfried należą do powracającej obsady filmu. Wszystkie są przedstawiane jako dorosłe, a niektóre z nich mają świetnie prosperujące „wredne dziewczyny”.
„Walmart jest naprawdę znany z Czarnego Piątku i nie mamy zamiaru tracić tej pozycji” – mówi Courtney Carlson, starszy wiceprezes ds. marketingu Walmart, zauważając, że nowych reklam „nie można przegapić” zarówno w tradycyjnych kanałach reklamowych, jak i Media społecznościowe. . Walmart w ostatnich latach próbował rozszerzyć koncepcję „Czarnego Piątku”, jednodniowego szczytu handlowego, który ma miejsce dzień po Święcie Dziękczynienia, na szerszy okres przedświąteczny. Wiele ich wyprzedaży i ofert pojawia się w Internecie – na początku tygodnia
Reklamy ukazują się w środy (dzień, w którym plastik „Wrednych dziewczyn” przybiera kolor różowy), a nowe odsłony ukazują się w każdą kolejną środę w miesiącu. Co tydzień inny pracownik będzie pojawiał się w ogłoszeniu i poście w mediach społecznościowych. Walmart chce wcześnie zainteresować swoich klientów zakupami świątecznymi, oferując świetne oferty i ceny przed faktycznym Czarnym Piątkiem zaplanowanym na 24 listopada i Cyberponiedziałkiem zaplanowanym na 27 listopada.
„Uważamy, że fani będą bardzo podekscytowani widokiem nas po tych wszystkich latach. Wiem, że jesteśmy podekscytowani faktem, że wszyscy zobaczą, czego wszyscy zrobiliśmy” – mówi Daniel Franzese, aktor, który ożywił swoją postać Damiana Lee w filmie kampania.
Pozostali aktorzy byli podekscytowani perspektywą ponownego spotkania obsady. „Wspaniale było znów być razem po tych wszystkich latach. Wspaniale było spotkać się ze wszystkimi” – mówi Lohan. „Wspaniale było spędzić dzień z Amandą i Lindsay. „Fajnie było powspominać i znów być razem po tylu latach” – mówi Chabert.
Duża sieć handlowa zastosowała podobną strategię w 2022 r. W serii reklam zbiegających się z Czarnym Piątkiem Walmart wznowił satyryczny film Mike’a Judge’a z 1999 r. „Przestrzeń biurowa”, wykorzystując talenty aktorów Gary’ego Cole’a, który grał notorycznego szefa firmy Billa Lomberga i Ajay Naidu, który grał zbuntowanego pracownika technologicznego Sameera Naginanagara.
W ostatnich tygodniach firma stanęła przed wyzwaniem, gdy do sieci wyciekło zdjęcie członków obsady „Wrednych dziewcząt”. Wiele osób, które to widziało, myślało, że mogło im się celowo udostępnić odkrywcze zdjęcie, które mogłoby stanowić część reklamy Super Bowl. Ale Carlson z Walmartu twierdzi, że zdjęcie „wyciekło legalnie” – a nie zgodnie z projektem. „Byliśmy bardzo cicho” – mówi, aby nie wzbudzić zainteresowania przed premierą kampanii.
„Twitter geek. Nieprzejednany czytelnik. Dumny fanatyk mediów społecznościowych. Subtelnie czarujący muzyczny nerd.”
More Stories
Barry Keoghan dołącza do Cilliana Murphy’ego w serialu Netflix „Peaky Blinders”.
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
„Swifties for Kamala” zbiera pieniądze od celebrytów i pieniądze na kampanię dla Demokratów