22 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Kierowcy reagują na szybkie zmiany, jak w Atlancie

Kierowcy reagują na szybkie zmiany, jak w Atlancie

Przed niedzielnym wyścigiem oczekiwano, że nowy Atlanta Motor Speedway będzie kolejnym szybkim wyścigiem. Zadanie zostało wykonane przez Speedway Motorsports i NASCAR po tym, jak kierowcy powiedzieli, że wypróbowali 500 mil w Folds of Honor QuikTrip 500.

„Zrobiliśmy dokładnie to, co sobie dzisiaj założyliśmy: zbudowaliśmy Atlanta Motor Speedway jako drogę do dużych prędkości”, powiedział Cory Lagoy, który zajął piąte miejsce.

William Byron wygrał wyścig, trzymając go z dala od Rossa Chastaina. Zakończenie nadeszło w momencie rozpędu i szkiców, a Byron odsunął się, podczas gdy Chastain stracił pomoc od Christophera Bella. Bale wjechał do dziury, o której myślał, że jest tam na ostatnim okrążeniu i został ukarany za zjechanie poniżej podwójnej białej linii.

„To było zdecydowanie szalone”, powiedział Chase Elliott po ukończeniu szóstego miejsca. „Mam nadzieję, że oglądanie było zabawne, ponieważ czułem, że z mojego miejsca było to brutalne.

„To było bardzo podobne do Daytony lub Talladegi. Po prostu staram się znaleźć we właściwym miejscu i miejmy nadzieję, że pójdzie po twojej myśli”.

Wyścigi w pakiecie zaowocowały 46 zmianami prowadzenia między 20 różnymi kierowcami. Ale zdarzały się również wypadki i poważne wypadki podczas zbierania wielu samochodów z zawrotną prędkością. Przez całe popołudnie było 11 ostrzeżeń, w tym ostrzeżenie o zawodach.

„To normalna super prędkość” – powiedział Joey Logano. „Ciągle się rozpadamy. Czego się spodziewałeś? To te same rzeczy”.

„Myślę, że jest w porządku, nie wiem. Przetrwaliśmy (do czasu, gdy skończyliśmy na dziewiątym miejscu), ale na pewno dzisiaj rozbiło się wiele samochodów. Tak jak się spodziewaliśmy… To inny rodzaj wyścigów”.

Kurt Busch, który zajął trzecie miejsce, określił ten dzień jako „dość dziki”. To było tyle, ile Busch mógł dostarczyć w konfiguracji wyścigowo-torowej.

„To bardzo dzikie” – powiedział Bush. „Teraz jest to naprawdę trudne do strawienia”.

Ross Chastain zajął drugie miejsce i przyznał, że nie przeszkadzał mu wyścig i było fajnie. Jednak Chastain nie chce, aby branża wprowadzała zmiany na innych torach, aby naśladować ten sam styl wyścigowy.

„Zdobądźmy to tutaj, Daytona i Talladega” – powiedział Chastain. „Nie odnawiajmy każdej półtorej mili w kraju. Nie przywracajmy Kentucky’ego do życia; zostawmy go 6 stóp pod ziemią. Zrobione. Skończyliśmy[na nim]. Nigdy tam nie wrócimy”.

„Czuję, że to może być samodzielna rzecz, a ludzie mogą być tym podekscytowani. Ale jeśli na każdym półtorej mili pokonujesz 28 stopni bankowości, to nie jest nasza przyszłość. Myślę, że Jim i Ben o tym wiedzą. Myślę, że rodzina Francji rozumie”.

„Jesteśmy konkurentami, chcemy się podnieść. Zrobimy to kilka razy (w roku) i wspaniale jest wygrać; nie tak dobrze, jeśli się rozbijemy. Ale zostawmy to Atlanta… To świetne miejsce … Nawet gdybym był poza domem, kiedy wysadziliśmy tę oponę, myślę, że nadal dobrze go pamiętam”.