LOS ANGELES – Superstar strażnik NBA James Harden I to Filadelfia 76ers Ostateczne szczegóły umowy jeden plus jeden są wciąż dopracowywane, co spowoduje, że zdobędzie kontrakt 15 milionów dolarów zniżki. Ale Harden powiedział, że jest „uwięziony” w Sixers i chętny do pracy.
W niedzielnym wywiadzie dla Yahoo Sports dziesięciokrotny All-Star ujawnił, dlaczego jest gotów poświęcić się finansowo na rzecz awansu drużyny, poruszył dodatki pozasezonowe, w których jest fizycznie i jego współpracę z nim. Joel Embiid Wypuścił także swoją pierwszą sygnowaną kolekcję win, wydanie „J-Horton”.
Pod koniec sezonu Sixers 2021-22 głębokość została zidentyfikowana jako znacząca, rażąca słabość. Harden i Sixers, prezes ds. operacji koszykarskich, Daryl Morey, wkrótce rozmawiali o tym, jak drużyna może ruszyć do przodu w przyszłym sezonie.
„Rozmawiałem z Darylem i wyjaśniłem, jak możemy zrobić coś lepszego i jaka jest wartość rynkowa niektórych graczy. Powiedziałem Darylowi, aby poprawił skład, podpisał, kogo podpisać i dał mi resztę”, Harden powiedział Yahoo Sports. tak bardzo chcą wygrać. Chcę rywalizować w mistrzostwach. To wszystko, co ma dla mnie znaczenie w tym momencie. Jestem skłonny wziąć mniej, żeby to osiągnąć.
Sixers podpisali kontrakt ze specjalistą defensywnym BJ Tucker trzy lata od Miami, 33 miliony dolarów; Shooter Danuel House do dwuletniego kontraktu, 8,5 miliona dolarów; Combo przejął strażnika D’Anthony’ego Meltona poprzez handel; i podpisany Królowa Trevelin2021-22 MVP Ligi G.
„Myślę, że mamy naprawdę głęboki zespół” – powiedział Harden dla Yahoo Sports. „To jest coś, co chcieliśmy rozwiązać. Jeśli spojrzysz teraz na nasz zespół, mamy wiele do zrobienia. Podoba mi się to, jak wypadamy w porównaniu z innymi najlepszymi zespołami.
Aby Sixers osiągnęli swój pełny potencjał, Harden musi wrócić do swojej zwykłej dominacji. MVP 2018 zmagał się z kilkoma dolegliwościami w zeszłym sezonie, w tym z dokuczliwą kontuzją prawego ścięgna podkolanowego.
Spotkał się z ostrą krytyką za swoją grę podczas 21 meczów sezonu regularnego, w których grał w Filadelfii po tym, jak został sprzedany z Brooklynu. Jego statystyki nie dorównują jego konsekwentnym ofensywnym atakom, chociaż 32-letni weteran wciąż ma średnio 21 punktów, 7,1 zbiórek i 10,5 asyst przy sześciu.
„Naprawdę nie słucham tego, co mówią ludzie. W zeszłym sezonie nie spisywałem się zbyt dobrze, a ja wciąż miałem prawie potrójną podwójność” – powiedział Harden w Yahoo Sports. „Gdyby ktoś inny miał te liczby, rozmawialibyśmy o nich. osiąganie maksimum. Ludzie byli przyzwyczajeni do tego, że widzieli mnie średnio 40, 30 punktów, więc uznali to za rok w dół. Byłem w Filadelfii przez dwa miesiące i musiałem uczyć się na bieżąco. Po prostu było. Jestem teraz w dobrym miejscu fizycznie i psychicznie i nie mogę się doczekać następnego sezonu.
Harden i inna supergwiazda Embiid będą mieli za zadanie doprowadzić wszystkich do tego samego poziomu.
„Często rozmawiam z Joelem i spotykamy się na temat tego, jak będziemy grać i co nasz zespół musi zrobić, aby wygrać mistrzostwo” – powiedział Harden Yahoo Sports. „Kiedy masz dwóch świetnych graczy na swoim poziomie w tej samej drużynie, jest to świetny element konstrukcyjny. Postaramy się razem rozwijać i wynieść ten zespół na szczyt. Jestem pewien, że możemy to zrobić razem.
Tymczasem Harden bada swoje wysiłki na korcie.
Połączył siły z Accolade Wines, aby wypuścić swoje pierwsze charakterystyczne wino „J-Horton”, które będzie można kupić online i za pośrednictwem wiodących sprzedawców detalicznych w Stanach Zjednoczonych od 1 września. Oczekuje się, że wartość detaliczna wyniesie 16,99 USD.
„Harton i jego zespół będą odgrywać rolę w kreatywnym kierunku, projektowaniu i stylu wina. „Etykieta J-Hartona zawiera jasne kolory, takie jak kultowa broda Hardena i kwiatowy wzór wewnątrz sylwetki twarzy Hardena” – czytamy w komunikacie prasowym. „Dziesięciokrotny All-Star NBA i trzeci wiodący 3-punktowy punkt w historii NBA, Horton planuje podzielić się swoją osobistą podróżą po winie z fanami na swoich kontach w mediach społecznościowych i przedstawić J-HARDEN detalistom i kupującym na całym świecie.
„Chciałem zrobić wino, które byłoby niedrogie, ale miało trochę stylu” – powiedział Horton Yahoo Sports. „Jeśli spojrzysz na projekt naszej butelki, to się wyróżnia. Ma trochę łupu. Różni się od wszystkich innych butelek wina. Chcieliśmy, żeby się wyróżniał, a potem pokażemy Ci, jaka jest pyszna. Mamy California Cabernet Sauvignon i California Red Blend. Jest więc coś dla wszystkich miłośników wina. Jestem bardzo podekscytowany tą szansą. Myślę, że konsumenci naprawdę to polubią.
Klienci mogą zarejestrować się w celu uzyskania dostępu do pierwszej wersji na „J-HARDEN”. www.j-hardenwines.com.
More Stories
JP Morgan spodziewa się w tym roku obniżyć stopę bazową o 100 punktów bazowych
Krokodyl i rekin pożarły prehistoryczną krowę morską, odsłaniając skamielinę
W obliczu rosnącego zaufania Demokratów Harris i Walls wyruszają w podróż autokarową po Gruzji