Instagram ogłosić że nie będzie już obsługiwać oddzielnej aplikacji IGTV, mówiąc w poście na blogu, że zamiast tego skupi się na utrzymywaniu wszystkich filmów w głównej aplikacji Instagram (W poprzek Weź Crunch). Chociaż od jakiegoś czasu pisze na ścianie dla konkurenta YouTube’a na Instagramie, oficjalne ogłoszenie zamknięcia oznacza koniec jednej ery wypraw Instagrama do filmów.
późniejInstagram twierdzi, że pozbywa się samodzielnej aplikacji IGTV jako „części [its] Wysiłki, aby wideo było tak proste, jak to możliwe do odkrycia i stworzenia”. W poście zauważono również, że wszystkie filmy w głównej aplikacji będą miały przeglądarkę pełnoekranową, którą można stuknąć, aby wyciszyć, a Instagram działa w spójny sposób, aby udostępniać różne rodzaje filmów (takie jak posty wideo lub rolki) Firma planuje również „przetestować nowe doświadczenie reklamowe na Instagramie, które pozwoli twórcom zarabiać na reklamach wyświetlanych na ich rolkach” jeszcze w tym roku.
To była samodzielna aplikacja IGTV Zapowiedziany w 2018 r.Miał zaatakować YouTube, służąc jako miejsce do publikowania długich filmów w pionie. Niecały rok później treści IGTV Jest znacznie ulepszony W głównej aplikacji Instagram filmy pojawiają się na stronie Eksploruj, a podglądy w Stories i w głównym kanale. W 2020 roku Instagram usuń przycisk Co zaprowadziło Cię do treści IGTV w głównej aplikacji, odnosząc się do faktu, że bardzo niewiele osób z niej korzystało i pod koniec ubiegłego roku Firma ogłosiła To, że IGTV zostało przemianowane na „Instagram TV”, a limit godzinowy IGTV pojawi się również w zwykłych filmach.
Podczas gdy aplikacja IGTV jest wycofywana, wraz z Reklamy In-Stream Wstawiony do filmów w ciągu jednej minuty, Instagram dał jasno do zrozumienia, że nadal zamierza mocno skoncentrować się na filmie. Nagłówek bloga opublikowany w poniedziałek, aby ogłosić przejście IGTV na emeryturę, brzmi: „Kontynuuj naszą inwestycję w wideo na Instagramie”, co było nagłówkiem na Instagramie w zeszłym roku. Powiedział, że to już nie jest aplikacja do zdjęć Zamiast tego ściga konkurentów, takich jak TikTok i YouTube, aby stać się publiczną aplikacją rozrywkową.
Od tego czasu widzieliśmy Meta Oferuje twórcom do 35 000 USD w nagrodach Aby publikować Rolki, dodano wiele nowych funkcji wideo do głównej aplikacji Instagram (chociaż Wiele z nich zostało skopiowanych z TikTok).
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni