26 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Google traci dwóch dyrektorów: jednego ds. wiadomości i obszaru roboczego, a drugiego ds. płatności

Google traci dwóch dyrektorów: jednego ds. wiadomości i obszaru roboczego, a drugiego ds. płatności
Wśród listowia widnieje duże logo Google.

Google miał w tym tygodniu kilku znanych dyrektorów generalnych. Pierwszym był Bill Reddy, „szef ds. handlu, płatności i następnego miliarda użytkowników w Google”, który odszedł, by zostać CEO Pinteresta. Drugim wielkim odejściem jest Javier Soltero, który był wiceprezesem i dyrektorem generalnym Google Workspace, płatnej aplikacji biznesowej Google i był pionierem Google Messaging. Obaj dyrektorzy dokonali poważnych zmian w Google w czasie swojej prawie trzyletniej kadencji w firmie. Teraz, gdy ich nie ma, nie jest jasne, co przyniesie przyszłość ich produktów.

Działał w Google dopiero przez dwa i pół roku, stając na czele swojego kultowego ruchu katastrofalny projekt Duże odnowienie Google Pay. Nową aplikacją Google Pay kierował zespół Ready Payments, kierowany przez innego niedawno odsuniętego CEO, Caesara Sengupta. Modernizacja Google Pay przyniosła aplikację pierwotnie stworzoną dla Indii do Stanów Zjednoczonych, gdzie wymagania dotyczące tożsamości opartej na numerze telefonu wiązały się z ogromną listą cięć: Google Pay musiał zostać pozbawiony funkcji płatniczych, aplikacja nie obsługiwała już wielu konta i nie można było zalogować się na wiele urządzeń.

Uruchomienie nowej aplikacji również było nieporadne. Powoli, w ciągu miesiąca lub dwóch, użytkownicy byli wyrzucani ze starego Google Pay i musieli przejść do nowej aplikacji. Nowy system tożsamości nie był zgodny z poprzednimi wersjami Google Pay, co oznacza, że ​​użytkownicy, którzy nadal korzystają ze starej aplikacji, nie mogą wysyłać pieniędzy użytkownikom nowej aplikacji.

Według Pulse Network (pakiet karty Discover), Google Pay jest właścicielem 3 procent całego amerykańskiego rynku NFC.  Należy pamiętać, że Google wszedł na ten rynek wiele lat przed Apple.

Według Pulse Network (pakiet karty Discover), Google Pay jest właścicielem 3 procent całego amerykańskiego rynku NFC. Należy pamiętać, że Google wszedł na ten rynek wiele lat przed Apple.

Nowa usługa Google Pay została ogłoszona rok po okresie gotowości Google i uruchomiona w marcu 2021 r. Aplikacja początkowo miała duże plany rozwoju, w tym dziką reklamę kont bankowych pod marką Google. Sengupta opuścił Google jeden miesiąc Według Insidera po uruchomieniu w USA nowej usługi Google Pay, która doprowadziła do „masowego exodusu” pracowników. Raport mówi, że „dziesiątki pracowników i kadry kierowniczej” opuściło zespół ds. płatności po odejściu Sengupty, a jeden z pracowników powiedział, że pojawiła się „frustracja”, że nowy Google Pay „nie rozwijał się w tempie, w jakim chcieliśmy”.

To, co wydarzyło się później, wygląda jak całkowite anulowanie oryginalnego planu gry „Nowy Google Pay”. Google zazwyczaj najpierw wprowadza produkt w Stanach Zjednoczonych, a następnie powoli wprowadza go na resztę świata, ale po początkowym słabym odbiorze Google Pay nie doczekał się szerokiej premiery poza Stanami Zjednoczonymi. Google anulowany Promowano szeroko promowane plany konta bankowego Google, chociaż według Wall Street Journal firma miała już 400 000 ciekawskich użytkowników, którzy zapisali się do kolejki publicznej.

gotowy oko Nowy Lider Płatności w styczniu, ruch Bloomberg Został opisany jako „reset” strategii płatności Google. Ready trafiał wówczas na nagłówki gazet, mówiąc: „Crypto to coś, na co zwracamy dużą uwagę”, mimo że nie pojawił się żaden produkt Google.

Cztery miesiące później, w Google I/O 2022A w przeciwnym razie Ogłoszono, że Google Pay zostanie odnowiony, zmieniając markę produktu na „Portfel Google”. Zgadza się, po gruntownej przebudowie aplikacji Google Payments w 2021 r. pojawiła się kolejna nowa w 2022 r. Gotowe teraz pozostawia pięć miesięcy po zatrudnieniu nowego kierownika ds. płatności i wprowadzeniu planów w życie, ale nie będzie dostępne dla uruchomienie Portfela Google. Pomiędzy odejściem starego kapitana ds. płatności Sengupty, szefa Sengupty, gotowego, a „dziesiątkami” członków zespołu, z pewnością wygląda na to, że zespół wsadowy posprzątał dom.

Ten koszmar mapy sprawił, że Stany Zjednoczone pogodziły się z Google Pay i Google Wallet, podczas gdy reszta świata otrzymuje znacznie czystsze rozwiązanie dla jednej aplikacji płatniczej: Portfel.

Ten koszmar mapy sprawił, że Stany Zjednoczone pogodziły się z Google Pay i Google Wallet, podczas gdy reszta świata otrzymuje znacznie czystsze rozwiązanie dla jednej aplikacji płatniczej: Portfel.

Google

W samym sercu zawirowań związanych z płatnościami Google może leżeć prawda kość Szacunki Umieścił Google Pay na 3-4 procentach rynku płatności NFC w USA, znacznie poniżej 92 procent udziału Apple w rynku. To wstydliwa strata, biorąc pod uwagę, że Google jako pionier płatności NFC wszedł na rynek Trzy lata przed Apple.

Duża część problemów Google z płatnościami polega na tego rodzaju niestabilności, ponieważ aplikacja Google do płatności działa w ciągu 10 lat na czterech różnych markach (Portfel Google, następnie Android Pay, potem Google Pay, a teraz ponownie Portfel Google). Wydaje się, że firma nie wymyśliła świetnego rozwiązania z nowym Portfelem Google. Obecny plan – który może się zmienić po wyznaczeniu gotowego zastępstwa – dotyczy Portfela Google i Google Pay współistnienie w Stanach Zjednoczonych. W pozostałych częściach świata będzie jedna aplikacja płatnicza, Wallet, która wydaje się czystą i rozsądną ofertą. Jednak w Stanach Zjednoczonych i Singapurze Google nie chce zabijać nowej wirusowej aplikacji Google Pay, więc Portfel Google i Google Pay będą dostępne. Dlaczego? Jeśli Wallet jest wdrażany w pozostałych częściach świata, baza tokenów oczywiście ma pełny zestaw funkcji płatności, dlaczego nie jest wdrażana wszędzie?

Google wciąż szuka wiceprezesa, który zastąpi Bill Ready, ale tymczasowym szefem płatności będzie Nick Fox, wieloletni pracownik Google. To był wcześniej Fox przód i środek Na scenie technologicznej Google jako szef działu wiadomości Google, gdy firma wyprodukowała Google Allo. Allo jest główną aplikacją Google do przesyłania wiadomości od 2016 r.2018Na rynku trwa około 576 dni. Od czasu Allo Fox prowadzi wyszukiwarkę Google.