27 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Disney wprowadza tańszą usługę reklamową w Wielkiej Brytanii

Disney wprowadza tańszą usługę reklamową w Wielkiej Brytanii

Źródło obrazu, Lucasfilm spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

podpis pod zdjęciem,

Długo oczekiwany Mandalorianin Ahsoki zadebiutuje na Disney+ w sierpniu

Disney + planuje uruchomić nową, tańszą opcję przesyłania strumieniowego z reklamami w Wielkiej Brytanii w listopadzie, ponieważ zyski w branży nadal spadają.

Plan, który jest już dostępny w USA, będzie oferowany w niektórych częściach Europy, a także w Kanadzie.

Nowy poziom będzie kosztował 4,99 GBP miesięcznie w Wielkiej Brytanii, ale obecni klienci muszą stawić czoła podwyżkom cen, aby utrzymać istniejące korzyści.

Planuje również rozprawić się z udostępnianiem haseł, po podobnej akcji rywala Netflix.

Disney boryka się z wieloma problemami, w tym słabymi wynikami filmów i gwałtownym spadkiem sprzedaży reklam.

Ogólnie przychody firmy wzrosły o 4% rok do roku w ciągu trzech miesięcy do 1 lipca, ale odnotowała ona stratę w wysokości 460 mln USD (361 mln GBP) w porównaniu z zyskiem w wysokości 1,4 mld USD w tym samym okresie ubiegłego roku.

Obecnie w Wielkiej Brytanii jest tylko jeden poziom cen dla Disney +, który kosztuje 7,99 GBP miesięcznie, ale do listopada dostępne będą trzy nowe poziomy. tutaj są:

  • Standard z reklamami: 4,99 GBP miesięcznie z wideo 1080p i oglądaniem dla dwóch graczy.
  • Standard: 7,99 GBP miesięcznie – tak samo jak powyżej, ale bez reklam i z możliwością pobierania filmów do oglądania offline.
  • Premium: 10,99 GBP miesięcznie — oferuje wideo 4K, pobieranie i maksymalnie cztery różne urządzenia jednocześnie.

Wszyscy abonenci w Wielkiej Brytanii korzystają obecnie z korzyści oferowanych przez nową usługę premium, więc wprowadzenie jej oznaczałoby wzrost ceny o 3 GBP miesięcznie dla osób, które chcą zachować te same funkcje.

Wprowadzenie obsługiwanej przez reklamy usługi Disneya następuje po podobnym posunięciu rywala Netflixa w zeszłym roku.

Było to jedno z wielu działań podjętych przez Netflixa, lidera rynku, po tym, jak wzrost liczby abonentów zaczął słabnąć w 2022 roku.

Gigant streamingowy rozprawił się również z udostępnianiem kont, co, jak powiedział Iger, Disney planuje teraz zrobić.

Firma podkreśliła postęp w swojej działalności związanej z transmisją strumieniową, ze stratami zmniejszonymi o połowę w porównaniu z rokiem ubiegłym do około 500 milionów dolarów w ciągu trzech miesięcy do 1 lipca.

Subskrypcje podstawowej usługi Disney+ wzrosły o 1% do 105,7 mln, ponieważ międzynarodowy wzrost zrekompensował 1% spadek w Stanach Zjednoczonych.

’niezadowalający’

Jednak Disney przyznał, że występy niektórych z nowszych filmów – w tym nowych akcji na żywo The Little Mermaid i Guardians of the Galaxy Vol 3 – były „rozczarowujące”.

Stwierdzono również, że indyjska usługa Disney Hotstar, która boryka się z problemami od czasu utraty prawa do pokazywania meczów krykieta, odnotowała spadek subskrypcji o 24%, podczas gdy inne programy, w tym ESPN i Hulu, odnotowały niewielkie zmiany.

Analityk Insider Intelligence, Paul Verna, powiedział, że „mieszane wyniki” firmy niewiele pomogą uspokoić inwestorów „pragnących jasności co do strategii firmy w zakresie usług przesyłania strumieniowego i sieci telewizyjnych”.

„Chociaż to zachęcające, że Disney ograniczył straty w transmisji strumieniowej w ostatnim kwartale, zrobił to głównie dzięki masowym cięciom siły roboczej i wydatkom na treści, a nie dzięki wzrostowi organicznemu”.

podpis pod zdjęciem,

Disney wyprodukował mnóstwo treści dla usługi przesyłania strumieniowego, w tym Rennervations – gdzie Jeremy Renner (po lewej) buduje pojazdy dla potrzebujących społeczności

Firma poinformowała, że ​​liczba odwiedzających została zgłoszona w jej parku rozrywki na Florydzie, gdzie gubernator Ron DeSantis spierał się z Disneyem o tak zwaną politykę „pobudki”.

Ale kierownictwo Disneya bagatelizowało spadek, twierdząc, że odzwierciedla on szersze trendy, w tym powrót do normalności po pandemii i spadek liczby podróży międzynarodowych.

Dyrektor generalny Bob Iger, który niedawno wrócił do firmy, aby pomóc w rozwoju, powiedział, że wie, że firma ma „pracę do wykonania”.

„Jestem niesamowicie pewny długoterminowej trajektorii Disneya” – powiedział inwestorom w środę.