23 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Discovery kontroluje HBO, CNN i Warner Bros. , tworząc nowego giganta medialnego

Discovery kontroluje HBO, CNN i Warner Bros.  , tworząc nowego giganta medialnego

Transakcja łączy w sobie dwie skarbnice treści i zapowiada dalsze zmiany w erze nadawania.

Wystartuje Warner Bros. Nowo utworzone Discovery zostało upublicznione w poniedziałek. Według znanej osoby, Zaslav zorganizuje w ratuszu wydarzenie dla pracowników połączonej firmy.

Transakcja, która została ogłoszona po raz pierwszy w maju ubiegłego roku, to okres rozkwitu dla Zasława i jego starych zastępców w Discovery, znanym z takich marek jak Animal Planet, TLC i HGTV. Fuzja dodaje studio filmowe HBO, CNN, TNT, Turner Sports i Warner Bros. Oraz ogromny wachlarz innych zasobów medialnych dla firmy.

Dyrektor generalny Discovery, Bruce Campbell, będzie nadzorował wszystkie przychody nowej firmy. JB Perrette będzie prowadził globalną transmisję i interaktywną rozrywkę. Kathleen Finch będzie nadzorować wszystkie sieci kablowe z wyjątkiem CNN i HBO. CNN będzie działać osobno, z Chris Licht Został prezesem i dyrektorem generalnym CNN Global. Wszyscy poinformują Zasława.
Discovery ogłosiło zespół wykonawczy nadchodzącego giganta medialnego Warner Bros

Trzech kluczowych dyrektorów kreatywnych WarnerMedia będzie również podlegać bezpośrednio Zaslavowi: Casey Bloys, Chief Content Officer w HBO; przewodniczący grupy telewizyjnej Warner Bros. Channing Dungey; oraz Toby Emmerich, przewodniczący Warner Bros. Group.

moi współtwórcy AT&T (T), która została wydzielona z WarnerMedia na początku tego tygodnia, jest właścicielem 71% akcji nowej spółki, a udziałowcy Discovery posiadają 29%. Ale umowa oznaczała odwrócenie wcześniejszego planu AT&T, by stać się ważkim w mediach. Z piątkowym porozumieniem „Zamknięcie”, na Wall Street Talk, AT&T oficjalnie porzucił 2018 Chwyć Time Warner Ponownie skoncentrował się na swojej podstawowej działalności.

Dyrektor generalny AT&T, John Stanke, pożegnał firmę medialną w szczerej notatce skierowanej do pracowników w piątek. „Dotarcie do tego momentu było jedną z najtrudniejszych decyzji w moim życiu” – napisał. „Jestem pewien, że nie jesteś zaskoczony, że pojawiła się z niepokojem, rozczarowaniem i niepokojem w związku ze zmianami, które zamierza wprowadzić. Mając to wszystko na uwadze, nadal jestem przekonany, że ustaliliśmy właściwa ścieżka.”

„Z biegiem czasu połączenie WarnerMedia i Discovery stworzy silniejszą firmę i przyspieszy i tak już silne tempo innowacji i zmian” – napisał Stanke.

Warner Bros. oczekuje. Discovery może osiągnąć 3 miliardy dolarów w tym, co firmy często nazywają „synergią”, co oznacza, że ​​fuzja prawie na pewno wiązałaby się ze zwolnieniami. Już kilku czołowych menedżerów Warnera opuściło firmę, w tym dyrektor generalny WarnerMedia Jason Keeler, który miał swój ostatni dzień w piątek.

„Tworzymy prostszą strukturę organizacyjną z mniejszą liczbą warstw, większą odpowiedzialnością i bardziej skoncentrowanymi na ekranie zasobami” – napisał Zaslav w wewnętrznej notatce w czwartek.