Transakcja łączy w sobie dwie skarbnice treści i zapowiada dalsze zmiany w erze nadawania.
Wystartuje Warner Bros. Nowo utworzone Discovery zostało upublicznione w poniedziałek. Według znanej osoby, Zaslav zorganizuje w ratuszu wydarzenie dla pracowników połączonej firmy.
Transakcja, która została ogłoszona po raz pierwszy w maju ubiegłego roku, to okres rozkwitu dla Zasława i jego starych zastępców w Discovery, znanym z takich marek jak Animal Planet, TLC i HGTV. Fuzja dodaje studio filmowe HBO, CNN, TNT, Turner Sports i Warner Bros. Oraz ogromny wachlarz innych zasobów medialnych dla firmy.
Trzech kluczowych dyrektorów kreatywnych WarnerMedia będzie również podlegać bezpośrednio Zaslavowi: Casey Bloys, Chief Content Officer w HBO; przewodniczący grupy telewizyjnej Warner Bros. Channing Dungey; oraz Toby Emmerich, przewodniczący Warner Bros. Group.
Dyrektor generalny AT&T, John Stanke, pożegnał firmę medialną w szczerej notatce skierowanej do pracowników w piątek. „Dotarcie do tego momentu było jedną z najtrudniejszych decyzji w moim życiu” – napisał. „Jestem pewien, że nie jesteś zaskoczony, że pojawiła się z niepokojem, rozczarowaniem i niepokojem w związku ze zmianami, które zamierza wprowadzić. Mając to wszystko na uwadze, nadal jestem przekonany, że ustaliliśmy właściwa ścieżka.”
„Z biegiem czasu połączenie WarnerMedia i Discovery stworzy silniejszą firmę i przyspieszy i tak już silne tempo innowacji i zmian” – napisał Stanke.
Warner Bros. oczekuje. Discovery może osiągnąć 3 miliardy dolarów w tym, co firmy często nazywają „synergią”, co oznacza, że fuzja prawie na pewno wiązałaby się ze zwolnieniami. Już kilku czołowych menedżerów Warnera opuściło firmę, w tym dyrektor generalny WarnerMedia Jason Keeler, który miał swój ostatni dzień w piątek.
„Tworzymy prostszą strukturę organizacyjną z mniejszą liczbą warstw, większą odpowiedzialnością i bardziej skoncentrowanymi na ekranie zasobami” – napisał Zaslav w wewnętrznej notatce w czwartek.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych