5 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dale Earnhardt Jr. pokonuje Kansas Speedway za malowanie na mecie

Dale Earnhardt Jr. pokonuje Kansas Speedway za malowanie na mecie

Po weekendzie, który mógł wywołać wiele kontrowersji po najbliższym mecie w historii NASCAR, napięcia w większości opadły. Kyle’a LarsonaWąskie zwycięstwo Chrisa Buchera.

Buescher i szef jego załogi zaakceptowali wynik wyścigu Po zapoznaniu się z technologią laserową, która została wykorzystana do podjęcia ostatecznej decyzji.

Nie był to jednak najlepszy wygląd NASCAR, zwłaszcza po tym, jak zdjęcia startu i mety zaczęły krążyć w mediach społecznościowych. Z pewnością nie wygląda to na prostą, jednolitą linię na całej długości.

dopóki Dale Earnhardt Jr Rymuje się ze źle sformułowaną linią startu i mety.

„To było tak, jakby ktoś narysował tę linię, a potem ktoś przyszedł i narysował trochę do linii startu/mety”. – powiedział Earnhardt Jr. „To był dodatek. Czy widziałeś kiedyś ładny dom, a potem miał z boku zły dodatek?”

Linia została zbadana po wyścigu, kiedy RFK Racing opublikowało na Twitterze zdjęciez podpisem „Tylko to tutaj zostawię…” Pojawiło się po tym, jak Chris Buescher początkowo wierzył, że jest zwycięzcą, ale chwilę później dowiedział się, że Larson odebrał zwycięstwo NASCAR.

Jak jednak później zauważyli Buescher i szef jego załogi, wytyczona linia nie jest tym, na podstawie czego NASCAR oficjalnie określa wynik.

„To znaczy pokazali nam obraz, który stworzyli za pomocą lasera” – powiedział szef załogi Buchera Scotta Gravesa Powiedział. „Zastanawialiśmy się, czy używają kaligrafii, czy nie. W rzeczywistości mają znacznie bardziej precyzyjny system obrazowania”.

Biorąc jednak pod uwagę, jak zacięty jest niedzielny wyścig, dobrym pomysłem byłoby, gdyby NASCAR spróbował wytyczyć tę linię tak prosto, jak to tylko możliwe. Nawet jeśli nie jest to oficjalne, spowoduje to mniej zamieszania i kontrowersji w przyszłości.

Ostatecznie był to po prostu mocny cios dla Chrisa Bueschera, Strata jest najwęższa w historii NASCAR.

READ  Podsumowanie na żywo eliminacji drugiego dnia

„Pokazali nam zdjęcie i rzeczywiście tak jest” – powiedział Graves. „Nie jest to łatwe do przetrawienia, ale niezależnie od tych wszystkich wyścigów, musisz przynajmniej je zakwestionować i upewnić się, że rozumiesz wszystko, co się tam dzieje, i jesteś w stanie zaakceptować tę decyzję. To właśnie zrobiliśmy”.