Cyberpunk 2077 obsługuje teraz DLSS3
NVIDIA DLSS 3 z technologią Frame Generation jest teraz dostępna w grze Cyberpunk 2077.
Włączenie DLSS3 w Cyberpunku 2077 zajęło CD Projektowi i NVIDIA prawie 3 miesiące. Gra właśnie otrzymała łatkę, która w końcu umożliwia aktualizację technologii.
Na obsługiwanych platformach PC wydano poprawkę 6 GB, a gracze mogą teraz włączyć DLSS3, o ile używają procesora graficznego RTX 4090, 4080 lub 4070 Ti. DLSS3 wykorzystuje technologię Frame Generation, która jest obsługiwana tylko w architekturze Ada firmy NVIDIA.
Większość recenzentów RTX 4090 korzystała z przedpremierowej kopii gry, aby pokazać zalety DLSS3 w tak wymagającym tytule. Chyba jednak nikt nie spodziewał się, że dodanie technologii do gry zajmie tyle czasu.
NVIDIA ogłosiła niedawno obsługę DLSS3 dla 6 nowych gier, z których wszystkie zostaną zaktualizowane w ciągu najbliższych kilku tygodni: Dying Light 2 Stay Human, HITMAN 3, Dakar Desert Rally, Deliver Us Mars, Marvel’s Midnight Suns i PERISH. Ponadto NVIDIA potwierdza, że DLSS3 zostanie również dodany do gier takich jak Atomic Heart, ILL SPACE, THRONE AND LIBERTY, The Day Before, Tower of Fantasy, Warhaven i Witchfire.
W sumie NVIDIA ma potwierdzone wsparcie DLSS3 dla 50 gier i aplikacji w pewnym momencie i ponad 250 gier z obsługą DLSS2. Jednak włączenie DLSS3 jest zdecydowanie wolniejsze, niż wielu mogłoby się spodziewać, a Cyberpunk 2077 jest dobrym przykładem tego, jak złożone może być.
Pamiętaj tylko, że zespół ds. oprogramowania NVIDIA Potwierdza Gra może się nie uruchamiać po aktualizacji. Może to być spowodowane zainstalowanymi modami, więc pamiętaj o ich wcześniejszym wyłączeniu.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni