Joe Radle/Getty Images
Supermarket Target w North Miami Beach na Florydzie, 17 maja 2023 r.
Target, który zaprezentował swoją kolekcję Pride na początku maja, wycofuje niektóre produkty ze swoich sklepów po tym, jak spotkał się z reakcją klientów, twierdząc, że działa na rzecz ochrony bezpieczeństwa pracowników, firma powiedziała Reuterowi we wtorek.
Cel Corp
(DGD) Oferuje ponad 2000 produktów w ramach swojej dumnej kolekcji, w tym odzież, książki, muzykę i wyposażenie domu. Obejmuje kubki „Gender Fluid”, kalendarze „Queer All Year” i książki dla dzieci w wieku 2-8 lat zatytułowane „Bye Bye, Binary”, „Bride 1,2,3” i „Nie jestem dziewczyną”.
„Od czasu wprowadzenia tegorocznej kolekcji doświadczyliśmy zagrożeń wpływających na bezpieczeństwo i dobre samopoczucie członków naszego zespołu podczas pracy” – powiedział Target w oświadczeniu.
„Biorąc pod uwagę te niestabilne okoliczności, wprowadzamy zmiany w naszych planach, w tym usuwamy przedmioty, które są w centrum najbardziej znaczących zachowań konfliktowych” – powiedział sprzedawca z Minneapolis.
Target świętuje Miesiąc Dumy od ponad dekady. Ale tegoroczna zbiórka doprowadziła do nasilenia się konfliktów między klientami i pracownikami oraz incydentów rzucania towarów Pride na podłogę, powiedziała rzeczniczka Target, Kayla Castaneda.
Ruch Target następuje po konserwatywnej reakcji na Bud Light, którą browar Anheuser-Busch wykorzystał w zeszłym miesiącu do promowania piwa w mediach społecznościowych z transpłciowym influencerem Dylanem Mulvaneyem.
Target usuwa wycofane produkty ze wszystkich swoich sklepów w USA i ze swojej strony internetowej, powiedział Castaneda.
Podczas gdy różne produkty Pride Collection są poddawane przeglądowi, tylko marka LGBTQ Abprallen, która została poddana kontroli pod kątem powiązań z brytyjskim projektantem Ericem Cornellem, jest obecnie usuwana.
Cornell spotkał się z reakcją mediów społecznościowych za projektowanie towarów zawierających wizerunki pentagramów, rogatych czaszek i innych satanistycznych produktów.
Wyszukiwanie towarów Abprallen na Target.com we wtorek dało wynik „0”.
Zrzuty ekranu i posty w mediach społecznościowych pokazują, że Target wcześniej sprzedawał sweter z napisem „Nie ma lekarstwa na transfobię” za 25 dolarów oraz torbę za 18 dolarów z napisem „Tutaj jest tak dziwacznie”.
Target dokonuje również przeglądu niektórych strojów kąpielowych dla osób transpłciowych i artykułów dla dzieci, ale Castaneda powiedział, że nie podjęto jeszcze żadnych decyzji w sprawie tych produktów.
Na przykład kostium kąpielowy sprzedawany w dziale dla kobiet został poddany analizie pod kątem sposobu, w jaki opisano jego dopasowanie, twierdząc, że jest „przyjazny dla kaczek” i podkreślając jego zdolność do wyginania męskich genitaliów.
„Introwertyk. Ewangelista alkoholu. Ekspert od mediów społecznościowych. Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik Twittera”.
More Stories
JP Morgan spodziewa się w tym roku obniżyć stopę bazową o 100 punktów bazowych
Krokodyl i rekin pożarły prehistoryczną krowę morską, odsłaniając skamielinę
W obliczu rosnącego zaufania Demokratów Harris i Walls wyruszają w podróż autokarową po Gruzji