Blockbuster może być całkowicie martwy, ale śmieją się z nowego ataku Netflix na udostępnianie haseł zza grobu.
Niegdyś rewolucyjna sieć wypożyczalni wideo ma tylko jedną lokalizację franczyzową, ale wygląda na to, że ich zespół ds. mediów społecznościowych nadal działa na podstawie czwartkowego tweeta firmy skierowanego do ich niegdyś rywala.
Po miesiącach spekulacji jest to oficjalny Netflix powiadomiony Klienci powiedzieli we wtorek, że konta będą współdzielone tylko w ramach jednego gospodarstwa domowego. Ta zmiana polityki skutecznie kończy wieloletnią praktykę dzielenia się przez przyjaciół i rodzinę kosztami jednego konta, często z różnych części kraju.
Ta rozprawa z udostępnianiem haseł jest odpowiedzią na rosnącą i niedawną konkurencję Utrata nowych abonentówJest to pierwsza firma od ponad 10 lat.
Od momentu powstania w 1997 roku firma stała się gigantem wśród mężczyzn w usłudze przesyłania strumieniowego i całkowicie zmieniła branżę rozrywkową w ciągu ostatniej dekady dzięki wielokrotnie nagradzanym oryginalnym treściom. Od tego czasu dołączyły do nich usługi takie jak Hulu, Amazon Prime Video, Apple TV + i nowo przemianowana Max.
Ten boom w transmisji strumieniowej nastąpił kosztem Blockbuster, który w szczytowym okresie miał ponad 9 000 witryn i 80 000 pracowników. Ponieśli ogromne straty pod koniec 2000 roku, ostatecznie ogłaszając upadłość w 2010 roku i wykupieni przez Dish Network w następnym roku.
Od 2019 roku w Bend w stanie Oregon nadal znajduje się ostatni autoryzowany sklep.
W notatce wysłanej przez Netflix do członków stwierdzono, że mogą oni przenieść profil osoby spoza gospodarstwa domowego, aby mogli rozpocząć członkostwo na osobnym abonamencie lub zapłacić dodatkowe 7,99 USD za każdą osobę spoza gospodarstwa domowego korzystającą z ich konta.
Firma powiedziała również, że 100 milionów gospodarstw domowych subskrybuje konta, co stanowi 43% jej globalnej bazy użytkowników.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych