Prezydent USA Joe Biden ogłosił uwolnienie 1 miliona baryłek ropy dziennie przez następne sześć miesięcy z US Strategic Petroleum Reserve, w ramach wysiłków administracji zmierzających do obniżenia cen benzyny, podczas przemówień w sali sądowej South Court Office Building Eisenhower w Białym Domu w Waszyngtonie, 31 marca 2022 r.
Kevin Lamarck | Reuters
Administracja Bidena zaproponowała w tym tygodniu nowe standardy swojego programu budowy ogólnokrajowej sieci 500 000 stacji ładowania pojazdów elektrycznych do 2030 r., co jest najnowszym krokiem w jej wysiłkach na rzecz przyspieszenia przejścia kraju na czystą energię.
Urzędnicy Biden powiedzieli, że propozycja dotycząca minimalnych standardów pomogłaby położyć podwaliny pod budowę projektów stacji ładowania, które są dostępne dla wszystkich kierowców, niezależnie od lokalizacji, marki pojazdu elektrycznego lub firmy ładującej.
Elektryzowanie sektora transportu, jednego z największych czynników przyczyniających się do emisji gazów cieplarnianych w Stanach Zjednoczonych, ma kluczowe znaczenie dla łagodzenia zmian klimatycznych. Administracja nazwała samochody elektryczne bardziej przystępnymi cenowo dla Amerykanów niż samochody napędzane gazem i tak też się stało ustawić cel 50% sprzedaży pojazdów elektrycznych do 2030 roku.
Na początku tego roku Biały Dom Przedstawił plan przeznaczenia 5 miliardów dolarów Do krajów, które w ciągu najbliższych pięciu lat sfinansują urządzenia do ładowania pojazdów elektrycznych. Plan jest częścią Ponadpartyjne ustawodawstwo infrastrukturalnektóry obejmuje 7,5 miliarda dolarów na budowę ogólnopolskiej sieci stacji ładowania pojazdów elektrycznych.
„Każdy zasługuje na szansę skorzystania z pojazdów elektrycznych” – powiedział minister transportu Pete Buttigieg podczas rozmowy z dziennikarzami w środę.
„Zwracamy uwagę nie tylko na ilość ładowarek do pojazdów elektrycznych, ale także na ich jakość” – powiedział Buttigieg. „Każdy powinien być w stanie znaleźć działającą stację ładującą, kiedy i gdzie jej potrzebuje”.
Urzędnicy powiedzieli, że standardy zapewnią ujednoliconą sieć ładowarek z podobnymi systemami płatności, informacjami o cenach i prędkościach ładowania. Reguła zapewnia informacje w czasie rzeczywistym o cenach i lokalizacji stacji, dzięki czemu kierowcy mogą lepiej planować swoje podróże. Stacje będą musiały mieć minimalną liczbę i rodzaje ładowarek.
„Rozwiązujemy niepokój o zasięg i pustynie ładowania pojazdów, zapewniając, że stacje ładowania są łatwo i jednakowo dostępne, umożliwiając każdemu Amerykaninowi podróż od wybrzeża do wybrzeża w pojeździe elektrycznym” – powiedziała w oświadczeniu sekretarz ds. energii Jennifer Granholm.
Stany Zjednoczone są Trzeci co do wielkości na świecie Rynek pojazdów elektrycznych za Chinami i Europą. Kierowcy pojazdów elektrycznych wydają rocznie o 60% mniej na koszty paliwa niż kierowcy pojazdów napędzanych gazem, zgodnie z Badanie raportów konsumenckich 2020.
Biały Dom wcześniej zaproponował pakiet stymulacyjny dla pojazdów elektrycznych, aby przeznaczyć dodatkowe pieniądze na konsumentów, którzy kupili pojazdy elektryczne zbudowane przez związkowców. Zarząd ma również Firma zobowiązała się do przekształcenia swojej federalnej floty 600 000 samochodów osobowych i ciężarowych na energię elektryczną do 2035 roku.
Oczekuje się, że proponowana zasada zostanie opublikowana w Rejestrze Federalnym w przyszłym tygodniu.
Zegarek: Technologia umożliwiająca kierowcom ładowanie podczas jazdy
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych