23 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Beyond Meat (BYND) Zyski za II kwartał 2022 r.

Beyond Meat (BYND) Zyski za II kwartał 2022 r.

Kiełbasy wegańskie firmy Beyond Meat Inc, producenta wegańskich burgerów, są wystawione na sprzedaż na targu w Encinitas w Kalifornii, 5 czerwca 2019 r.

Mike Blake | Reuters

Poza mięsem W czwartek obniżył prognozę przychodów na 2022 r. i ogłosił, że zmniejszy zatrudnienie o 4%, powołując się na większą niepewność gospodarczą.

Kalifornijska El Segundo również odnotowała większą niż oczekiwano stratę i słabą sprzedaż. Jego akcje spadły o 2% w rozszerzonym obrocie.

Oto, co zgłosiła firma w porównaniu z oczekiwaniami Wall Street, na podstawie ankiety przeprowadzonej przez analityków przeprowadzonej przez Refinitiv:

  • Strata na akcję: 1,53 USD wobec oczekiwanej 1,18 USD
  • Przychody: 147 mln USD w porównaniu z prognozami 149,2 mln USD

Sprzedaż netto spadła o 1,6% do 147 mln USD. Spadek spółka przypisywała zmianom kursów walutowych, zwiększonym rabatom i sprzedaży do kanałów likwidacyjnych.

„Zdajemy sobie sprawę, że postęp trwa dłużej, niż się spodziewaliśmy” – powiedział dyrektor generalny Ethan Brown w oświadczeniu, odnosząc się do dążenia firmy do masowej konsumpcji produktów roślinnych, które naśladują mięso.

W 2022 r. Beyond oczekuje teraz przychodów w wysokości 470 mln USD do 520 mln USD, w porównaniu z poprzednią prognozą z 560 mln USD do 620 mln USD. Firma stwierdziła, że ​​inflacja, rosnące stopy procentowe i rosnące obawy o recesję były jednymi z czynników, które przyczyniły się do zrewidowanej prognozy.

Beyond powiedział również, że zwolni około 4% swojej globalnej siły roboczej, co ma zaoszczędzić około 8 milionów dolarów rok do roku. Jednak firma wyda również prawie 1 milion dolarów na koszty odpraw, które wpłyną na wyniki za trzeci kwartał.

Beyond Meat odnotował stratę netto w drugim kwartale w wysokości 97,1 mln USD, czyli 1,53 USD na akcję, większą niż strata netto w wysokości 19,7 mln USD, czyli 31 centów na akcję, rok wcześniej. Firma poinformowała, że ​​w tym kwartale wydała więcej na komponenty i produkcję. Ponadto bezmięsna restauracja Beyond Jerky, która powstała w ramach joint venture z PepsiCowpłynęło na marże zysku drugi kwartał z rzędu.

Sprzedaż artykułów spożywczych w USA wzrosła w pierwszym kwartale o 2,2%, kompensując spadek o 2,4% w branży restauracyjnej. Przed pandemią restauracje odpowiadały za ponad połowę ich sprzedaży, ale firma miała problemy z odbudową.

Poza Stanami Zjednoczonymi sprzedaż artykułów spożywczych spadła o 17%, podczas gdy sprzedaż restauracyjna wzrosła o 7%. Dwie międzynarodowe dywizje mają na ogół mniej więcej równy przychód Beyond.

Przeczytaj pełny raport o zarobkach tutaj.