Xbox ma problemy, które uniemożliwiają niektórym graczom granie w gry w chmurze, granie w gry cyfrowe i robienie zakupów w jej sklepie. Dla mnie Strona stanu XboxAwaria rozpoczęła się około godziny 16:00 czasu wschodniego, a firma obecnie pracuje nad poprawką.
„Zdajemy sobie sprawę, że niektórzy użytkownicy nie mogą kupować i grać w gry ani rozpoczynać sesji gier w chmurze”, Pomoc techniczna Xbox Powiedział w tweecie. Nasze zespoły się meldują. Śledź tutaj i na naszej stronie statusu, aby uzyskać aktualizacje. http://Xbox.com/status. „
Rozumiemy, że niektórzy użytkownicy nie mogą kupować i grać w gry ani rozpoczynać sesji Cloud Gaming. Nasze zespoły sprawdzają. Śledź tutaj i na naszej stronie statusu, aby uzyskać aktualizacje. https://t.co/kQKp1LYR4o
– Wsparcie Xbox (XboxSupport) 7 maja 2022
Ten ostatni ciąg problemów nastąpił po masowej awarii, która trwała od piątku wieczorem do kilku godzin w sobotę rano. Niektórzy gracze nie byli w stanie rozpocząć sesji Cloud Gaming, grać w gry cyfrowe, dokonywać zakupów, a nawet uzyskać dostępu do aplikacji do przesyłania strumieniowego, w tym Netflix i Disney Plus.
Chociaż Xbox Wydawało się, że rozwiązuje te problemyWygląda na to, że ponownie zaczynają pojawiać się problemy ze sklepem, cyfrowymi tytułami i grami w chmurze. jako mój kolega Notatki Toma WarrenaJeśli awaria dotyczy Ciebie, nadal możesz Obecnie gram w gry Kiedy masz swojego Xboxa jako konsola „domowa”. Wsparcie Xbox również mówi Pomóc może ponowne uruchomienie konsoli Xbox.
Aktualizacja, 7 maja, 17:45 czasu wschodniego: Zaktualizowano, aby dodać, że ponowne uruchomienie konsoli Xbox może pomóc w rozwiązaniu niektórych problemów.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni