18 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Avatar 2 wystawiony na sprzedaż za 120 milionów dolarów + powitalny pokaz – The Hollywood Reporter

Avatar 2 wystawiony na sprzedaż za 120 milionów dolarów + powitalny pokaz – The Hollywood Reporter

James cameron Awatar: Wodna droga Chiny mają mocny start pomimo wielkiej niepewności związanej z sytuacją zdrowia publicznego w tym kraju.

Według regionalnych statystyk od godziny 12:00 czasu lokalnego w piątek film zarobił 15,2 miliona dolarów (106 milionów CNY), wliczając w to czwartkowe nocne pokazy. boks biurowy Artisans Gate Consulting. Obecnie firma oczekuje Awatar 2 Aby zakończyć weekend wkładem otwarcia w wysokości 119 milionów dolarów do 128 milionów dolarów (830 milionów juanów – 890 milionów juanów).

Tymczasem największa aplikacja biletowa w Chinach, Maoyan droga wodna Podsumowując swój krajowy bieg z 360 milionami dolarów (2,51 miliarda CNY), co uczyniłoby go największym hollywoodzkim filmem w kraju w tym roku z dużym marginesem (ponad dwukrotnie Świat Jurajski: Dominium157 milionów dolarów w Chinach) i trzeci co do wielkości amerykański tytuł wszechczasów w Chinach. Ale nawet w najlepszych czasach pełne prognozy Maoyana – projekcja, która zwiększa wczesne wskaźniki sprzedaży, oceny użytkowników i trajektorie wydajności dla poprzednich tytułów – są często przedmiotem poważnych rewizji w ciągu pierwszych dni od premiery. i Awatar 2Perspektywy zysków firmy są szczególnie trudne do oszacowania ze względu na niepewność związaną z wybuchem nowego koronawirusa, który obecnie ogarnia główne miasta w Chinach. Artisan Gateway przewiduje szeroki zakres funkcjonalnych brutto Avatara 2 — od 315 mln USD do 415 mln USD (2,2 mld CNY – 2,9 mld RMB) — odzwierciedlając obecną nieprzewidywalność.

W zeszłym tygodniu Chiny ogłosiły nagłe zmiany w swojej krajowej reakcji zdrowotnej, znosząc prawie wszystkie surowe ograniczenia „COVID zero”, które obowiązywały od pierwszych dni pandemii. Zrezygnowano z większości wymagań dotyczących testów, a weryfikacyjny kod QR, który był obowiązkowy przy wejściu do większości miejsc publicznych, został usunięty. Nagły zwrot polityczny nastąpił w odpowiedzi na narastające niepokoje społeczne związane z życiem w niekończących się blokadach, a także gwałtowny wzrost wskaźników infekcji w wielu chińskich miastach, co zdaniem niektórych ekspertów ds.

READ  Najbardziej oczekiwane otwarcia restauracji w Chicago, lato 2023 r

Na pierwszy rzut oka nagła swoboda ruchów społecznych w Chinach może wydawać się dobrodziejstwem dla kinowego gościa teatralnego. Według szacunków Artisan Gateway w ten weekend działało prawie 75 procent chińskich kin, w porównaniu z mniej niż 50 procentami jeszcze dwa tygodnie temu. Jednak rosnące wskaźniki infekcji COVID-19 szybko nastąpiły po rozluźnieniu, wywołując powszechny niepokój i wzorzec dobrowolnej samoizolacji wśród chińskiego społeczeństwa. Ponieważ większość testów została zawieszona, obecnie niemożliwe jest uzyskanie wiarygodnych danych na temat wzrostu wskaźników infekcji w Chinach, ale anegdotyczne dowody w Pekinie – doniesienia o przeciążonych szpitalach, firmach utrudnionych przez dużą liczbę nieobecnych pracowników i przeważnie pustych ulicach – wskazują na możliwość masowego wybuchu niewolnicy.

Ale jeśli coś może zwabić ostrożną chińską opinię publiczną z powrotem do publiczności, to może to być to Awatar 2. Wśród chińskich millenialsów niewielu pseudonimów jest tak nostalgicznych jak ten pierwszy obraz symbolu. Film był jedną z pierwszych fal hollywoodzkich hitów, które zstąpiły do ​​kraju, gdy wkraczał on w erę boomu kasowego pod koniec wieku. obraz symbolu Stał się największą sensacją z nich wszystkich. Pierwszy film przyniósł 202,6 miliona dolarów, oszałamiającą sumę w 2010 roku, kiedy w Chinach było zaledwie 5690 filmów (dziś jest ich ponad 82 000). Budowa zajęła trzy lata i tysiące kolejnych kin obraz symboluRekord przyziemienia Chin (autor: Stephen Chow Podróż na zachód, która w 2013 roku przyniosła 215 milionów dolarów). I u źródła obraz symbolu Ponownie wydany w Chinach w marcu 2021 r. – w ramach wysiłków organów regulacyjnych mających na celu zwiększenie sprzedaży w okresie pandemii, zarówno w wersji chińskiej, jak i hollywoodzkiej – zarobił 58 milionów dolarów, co jest czwartym co do wielkości ze wszystkich amerykańskich filmów w tym roku.

Jak poczta pantoflowa wokół droga wodna Wchodzi w interakcję z publicznością, która zadecyduje o jej ostatecznym losie w Chinach – może nawet W jakim stopniu Kontynuacja wchodzi do ksiąg rekordów na całym świecie.

READ  Czarna rodzina pozywa Sesame Place o dyskryminację