Ludzie przechodzą obok, wyświetlając baner wideo z logo Roku, firmy zajmującej się streamingiem wideo wspieranej przez Fox, która zorganizowała swoją pierwszą ofertę publiczną na Nasdaq Marketsite w Nowym Jorku, 28 września 2017 r.
Brendan McDermid | Reuters
Rocco Akcje spadły w piątek aż o 25% po transmisji spółki na żywo wzmiankowany Przychody z czwartego kwartału w czwartek nie spełniły oczekiwań i dały rozczarowujące prognozy dla pierwszego kwartału.
Spadek ten jest uzupełnieniem 10,3% spadku Roku, który został opublikowany w czwartek przed opublikowaniem swoich zysków. A jeśli ruch utrzyma się do zamknięcia, może to oznaczać najgorszy dzień handlowy dla Roku. Największy jak dotąd spadek miał miejsce 8 listopada 2018 r., kiedy akcje spadły o 22,29%. Akcje Roku spadły o około 77% od maksimum z 27 lipca 2021 r.
Firma odnotowała przychody w wysokości 865,3 miliona dolarów, mniej niż oczekiwali analitycy na poziomie 894 milionów dolarów. W kwartale przychody wzrosły o 33% rok do roku, wolniej niż 51% w poprzednim kwartale i 81% w drugim kwartale.
Analitycy wskazali na kilka czynników, które mogą prowadzić do trudnego okresu przed nami. Pivotal Research obniżył w piątek ocenę Roku na sprzedaż z „trzymaj” i znacznie obniżył cenę docelową do 95 USD z 350 USD.
„Konkluzja to zwiększona konkurencja, potencjalnie słabnąca gospodarka globalna i rynek, który nie nagradza firm technologicznych non-profit długą ścieżką do rentowności i naszą nową ceną docelową, obniżamy naszą ocenę ROKU z WSTRZYMAJ do SPRZEDAJ”, kluczowe badanie analityk Jeffrey Lodarczak napisał w notatce do klientów.
Roku powiedział, że w pierwszym kwartale spodziewa się przychodów w wysokości 720 milionów dolarów, co oznacza 25% wzrost przychodów. Analitycy spodziewali się, że przychody w pierwszym kwartale wyniosą 748,5 mln USD.
Steve Lowden, dyrektor finansowy firmy, powiedział podczas rozmowy telefonicznej z analitykami po raporcie zysków, że Roku spodziewa się wzrostu przychodów w przedziale procentowym połowy lat 30. w całym 2022 roku.
Roku obwinia powolny wzrost za zakłócenia łańcucha dostaw, które dotknęły amerykański rynek telewizyjny. Firma powiedziała, że zdecydowała się nie przenosić wyższych kosztów na klienta, aby skorzystać z pozyskiwania użytkowników.
Firma powiedziała, że spodziewa się, że zakłócenia w łańcuchu dostaw utrzymają się w tym roku, chociaż nie sądzi, aby warunki były trwałe.
„Całkowita sprzedaż jednostek telewizyjnych prawdopodobnie pozostanie poniżej poziomów sprzed Covid, co może wpłynąć na aktywny wzrost naszego konta” – napisali w liście Anthony Wood, założyciel i dyrektor generalny Roku, oraz Lowden. Po stronie monetyzacji, opóźnione wydatki na reklamę w sektorach najbardziej dotkniętych nierównowagą podaży/popytu mogą trwać do 2022 roku.
On ogląda: Dyrektor generalny Roku, Anthony Wood, mówi, że branża reklamowa ma ogromny potencjał
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych