WASZYNGTON (Reuters) – Administracja Bidena poinformowała, że wyżsi urzędnicy spotkali się w środę z czołowymi liderami branży motoryzacyjnej, w tym z Teslą. (TSLA.O) CEO Elon Musk i General Motors (GM.N) CEO Mary Barra omówi pojazdy elektryczne i ładowanie.
„Istnieje szeroki konsensus, że stacje ładowania i pojazdy powinny być interoperacyjne i zapewniać bezproblemową obsługę, niezależnie od tego, jakim pojazdem jeździsz lub gdzie ładujesz pojazd elektryczny” – powiedział departament w oświadczeniu.
Musk zawsze był w konflikcie z Białym Domem, często wysyłając ostre tweety skierowane do prezydenta Joe Bidena. W lutym Biden publicznie przyznał się do roli Tesli w produkcji amerykańskich samochodów elektrycznych, po tym jak Musk wielokrotnie narzekał, że jest ignorowany.
Zarejestruj się teraz, aby uzyskać bezpłatny nieograniczony dostęp do Reuters.com
Kongres w zeszłym roku zatwierdził rządowe finansowanie stacji ładowania pojazdów elektrycznych w wysokości 7,5 miliarda dolarów, ale ustawa nie wprowadziła nowych ulg podatkowych na zakup i budowę pojazdów elektrycznych.
Ford Motor (Fn) CEO Jim Farley, matka Chryslera Stylantis (STLA.MI) CEO Carlos Tavares, Lucid (LCID.O) Dyrektor generalny Peter Rawlinson i Nissan Americas (7201.T) Prezydent Jeremy Papin był jednym z innych liderów branży motoryzacyjnej, którzy wzięli udział w środowym spotkaniu, podczas którego omawiano amerykańskie fundusze na „stworzenie ogólnokrajowej sieci 500 000 ładowarek”.
W spotkaniu wzięli również udział sekretarz ds. transportu Pete Buttigieg, sekretarz ds. energii Jennifer Granholm, doradca ds. klimatu Gina McCarthy oraz koordynator ds. infrastruktury Mitch Landrieu.
Kierownictwo Hyundai Motor America (005380.KS)Subaru w Ameryce (9778.T)Mazda Ameryka Północna, Toyota Motor Ameryka Północna, Mercedes-Benz USA (MBGn.DE) I Kia Motors America (000270.KS) Udostępnij też.
W zeszłym tygodniu producenci samochodów poparli surowsze przepisy Agencji Ochrony Środowiska (EPA) w sprawie emisji spalin w pozwie wniesionym przez niektóre stany i grupy etanolowe.
Alliance for Automotive Innovations, który reprezentuje prawie wszystkich głównych producentów samochodów, powiedział, że zasada EPA „sprzeciwi się branży”, ale chce zapewnić, że „ważne przepisy prawne, które stanowią podstawę technologii pojazdów elektrycznych, zostaną zachowane”.
Plantatorzy kukurydzy, Valero Energy (VLO.N) Powiązani producenci etanolu i inni producenci etanolu stwierdzili, że nowe przepisy EPA, które kontrolują wymogi dotyczące emisji do 2026 r., „skutecznie nakazują produkcję i sprzedaż pojazdów elektrycznych, a nie pojazdów napędzanych silnikami spalinowymi”.
Zarejestruj się teraz, aby uzyskać bezpłatny nieograniczony dostęp do Reuters.com
Wiadomości Davida Shepardsona. Montaż przez Jacqueline Wong i Bradleya Perretta
Nasze kryteria: Zasady zaufania Thomson Reuters.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych