Dostępna w cenie 4,99 USD przez ograniczony czas od wtorku, kanapka z kurczakiem Buffalo zawiera klasyczne składniki z niespodzianką: chrupiący kurczak rzucany ręcznie na bułce brioche z piklami, ale polany świeżym sosem, który jest mieszanką mleka ranczo. I gorący bawół.
Od tego czasu kanapka z kurczakiem była bardzo ważnym elementem dla Popeyes. W 2020 r. restauracje sieciowe, które były otwarte przez co najmniej 17 miesięcy, wzrosły o 13,8%, częściowo dzięki zainteresowaniu klientów kanapką z kurczakiem tej sieci.
W pierwszych trzech miesiącach tego roku sprzedaż w sklepach otwartych od co najmniej 17 miesięcy spadła o 3%, wynika z opublikowanych we wtorek wyników finansowych. W Stanach Zjednoczonych sprzedaż w tych restauracjach spadła o 4,6%.
Ponieważ wysiłki konkurencji nadal wpływają na sprzedaż, Popeyes ma nadzieję, że Buffalo Ranch Chicken Sandwich przyciągnie klientów.
A w październiku Popeyes nawiązał współpracę z raperką Megan The Stallion, aby stworzyć pikantny sos, który ma dodać pikanterii do kanapek z kurczakiem i nuggetsów tej marki. Sell powiedział w lutym, że te nowe produkty pomagają przyciągnąć nowe zainteresowanie marką.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Największa australijska giełda mogłaby wystawić zatwierdzone spotowe fundusze ETF na bitcoiny do końca 2024 r.: Bloomberg
Tokeny oparte na Solanie, JUP i JTO, osiągnęły najważniejsze kamienie milowe: co z SOL?
Elon Musk odwiedza Chiny, gdy Tesla stara się wdrożyć technologię autonomicznego prowadzenia pojazdu