23 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wspierana przez Tencent gra wideo „Black Myth: Wukong” w swoim debiucie pobiła rekord liczby graczy

PEKIN, 20 sierpnia (Reuters) – We wtorek ukazała się nowa gra wideo wspierana przez Tencent (0700.HK).Otwiera nową kartę Startup szybko stał się najchętniej graną grą na dużej platformie internetowej, co podkreśla rosnące zainteresowanie tytułami opracowanymi w Chinach.

„Black Myth: Wukong”, oparty na chińskiej postaci mitologicznej i klasycznej powieści „Podróż na Zachód”, znalazł się na szczycie listy gier Steam z 1,4 milionami równoczesnych uruchomień zaledwie kilka godzin po premierze.

Firma Game Science, twórca gry „Black Myth: Wukong”, została założona w 2014 roku przez byłego pracownika Tencent, Feng Ji. Firma otrzymała wsparcie od kilku inwestorów, w tym chińskiego giganta technologicznego Tencent i wydawcy gier mobilnych Hero Entertainment.

Gra, której po raz pierwszy zapowiedziano w 2020 roku, zyskała światową uwagę jako najwyżej budżetowy tytuł w Chinach. Zamówienia w przedsprzedaży rozpoczęły się 8 czerwca, a gra zajmowała pierwsze miejsca na listach sprzedaży Steam w Chinach w tygodniu od 6 do 13 sierpnia.

Wtorkowa publikacja odbiła się szerokim echem także w kraju, a w mediach społecznościowych „Black Myth: Wukong” zyskał popularność. Hashtag zajął drugie miejsce w Weibo, popularnym chińskim serwisie mikroblogowym, gromadząc 1,7 miliarda wyświetleń.

Wiele dużych marek wykorzystało popularność tego sportu w swoich działaniach marketingowych. Grupa Lenovo (0992.HK)Otwiera nową kartęKawa Lucky’ego (LC0Ay.MU)Otwiera nową kartęDidi była jedną z osób, które włączyły do ​​swoich kampanii reklamowych elementy inspirowane „Black Myth: Wukong”.

Zapisać się Tutaj.

Doniesienia: Liam Moe i Casey Hall, redakcja: Louise Heavens

Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.Otwiera nową kartę

Kup prawa licencyjne
READ  Koordynacją działań zajmuje się Paramount TV Studios