22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Recenzja roweru elektrycznego Gazelle Eclipse C380+: inteligentna, płynna jazda w niesamowitej cenie

Recenzja roweru elektrycznego Gazelle Eclipse C380+: inteligentna, płynna jazda w niesamowitej cenie

Kevina Birdiego

Pozwólcie, że przedstawię trzy negatywne punkty Zaćmienie jelenia Po pierwsze, jest to rower elektryczny, który waży 62 funty, więc bez akumulatora trudno się poruszać. Po drugie, jej wieszak jest gruby i ma niestandardowe wymiary, więc może potrzebować dla niej nowych toreb. Po trzecie – i to jest duży problem – przy sugerowanej cenie detalicznej wynoszącej 6000 dolarów jest drogi i prawdopodobnie będziesz się denerwować, zamykając go w miejscu, w którym nie do końca mu ufasz.

Oprócz tych problemów ten e-rower sprawia mnóstwo frajdy. Kiedy jechałem Eclipse (jego wersją C380+ HMB), czułem się jak Batman w wolny dzień, a może Bruce Wayne robiący rekonesans jak entuzjasta rowerów. Matowe szare wykończenie, czarny osprzęt i prosta, ale imponująco zaawansowana technologia z pewnością pomogły. Ale czułem się gotowy, aby poradzić sobie ze wszystkim, co zostało na mnie rzucone, bez konieczności nadmiernego myślenia o tym. Strome wzgórza, źle utrzymane szutrowe ścieżki, chodniki, znaki stopu lub przyjaciele próbujący mnie wyprzedzić na swoich lekkich rowerach szosowych – Eclipse był gotowy.

Pomaga przy prędkości do 48 km/h (tj. w klasie 3) i zapewnia moment obrotowy do 85 Nm, a przednie zawieszenie pochłania nierówności, nie tracąc przy tym pewności co do przyczepności. Ma wbudowane światła, ekran może pokazywać nawigację, gdy telefon jest ukryty, a opcja automatycznej zmiany wspomagania równoważy poziom urządzeń mechanicznych i poziomu naładowania baterii, pozwalając Ci po prostu pedałować i patrzeć.

Jaki to typ roweru? Zabawny rower.

Eclipse jest dostępny w dwóch głównych wersjach: model T11+ HMB z 11-biegowym łańcuchem i przerzutką, bezstopniowa piasta Enviolo i pasek Gates Carbon C380+ HMB. Wchodzą oboje Trzy rozmiary (45, 50 i 55 cm), w jednym z dwóch kolorów (szary antracytowy, zielony tymiankowy dla T11+, pomarańczowy mineralny dla C380+), przy użyciu dowolnego Wersja z niskim lub wysokim stopniem, ten ostatni z nachyloną górną belką. Większość rowerów elektrycznych jest dostępna w dwóch rozmiarach, jeśli masz szczęście, zwykle „średnim” i „dużym”, a sugerowany zakres wysokości jest dość duży. T11+ zaczyna się od 5500 dolarów, a C380+ od 6000 dolarów.

READ  Helldivers 2 wyprzedza God of War i staje się największą premierą Sony na platformie Steam w historii

Postawa Eclipse to postawa „aktywna”, będąca czymś pośrednim pomiędzy wyprostowanym rowerem holenderskim a tradycyjnym rowerem szosowym lub z płaską kierownicą. Jest idealny do tego typu jazdy. Maksymalny zakres skoku przedniego amortyzatora wynosi 75 mm, co nie zrobi wrażenia na znajomych jeżdżących po prawdziwych szlakach, ale sprawi, że żwir, grunt, mosty z bali i leśne szlaki staną się prawdopodobną opcją. Wszystko w Eclipse Bike mówi Ci, abyś przestał się martwić, czy masz odpowiedni rodzaj roweru do jazdy i zaczął pedałować.

„Ale naprawdę uwielbiam jeździć na rowerze i potrzebuję wielu wskaźników i danych w trakcie jazdy i po niej” – słyszę od niektórych z Was. Właśnie dlatego Eclipse jest wyposażony w Bosch Kiox 300, centralny wyświetlacz, który jak na rower elektryczny jest łatwy do odczytania, nawigowania i niezwykle przydatny. Możesz zobaczyć maksymalną i średnią prędkość, dystans, poziomy wspomagania, na których spędziłeś czas, moc wyjściową, kadencję i inne. Możesz przesyłać wskazówki nawigacyjne z Komoot lub standardowych aplikacji mapowych z telefonu na ekran, korzystając z aplikacji Bosch Flow. I oczywiście możesz połączyć się ze Stravą.

W połowie drogi pomiędzy ekstremalną wydajnością a lekkomyślną jazdą, Eclipse oferuje funkcję, która, mam tylko nadzieję, że z czasem trafi do tańszych e-rowerów: automatyczne wspomaganie zmiany biegów. Rowery wyposażone zarówno w przerzutki, jak i wspomaganie silnika mogą czasami sprawić, że nie będziesz się zastanawiać, który z nich powinieneś zmienić, podjeżdżając pod wzniesienie lub ruszając z miejsca. Ustaw Eclipse na automatyczne wspomaganie i nie będziesz musiał się martwić o prawą dźwignię zmiany biegów. Nie ma numerów biegów; Na rowerze jeździ mały człowiek i w miarę zwiększania lub zmniejszania biegów droga, do której się zbliża, staje się stroma lub płaska.