Projektantka z New York Fashion Week tworzy cyfrową sukienkę zmieniającą kolor
Sukienka Adobe x Christian Cowan oparta na technologii Primrose Technology była zamknięciem pokazu projektanta Christiana Cowana podczas New York Fashion Week.
NOWY JORK – Proszę nie panikować i zachować spokój: Beyoncé zaszokowała wszystkich swoim niespodziewanym wystąpieniem w pierwszym rzędzie na pokazie mody Loire we wtorek wieczorem.
Zaledwie kilka dni po (ponownym) podbiciu Internetu ogłoszeniem jej albumu „Act II” i wydaniem dwóch nowych singli, Beyoncé pojawiła się na New York Fashion Week, wywołując masową histerię i błyski aparatów zdumionej publiczności.
Ubrana w srebrny zestaw – w komplecie z wysadzaną klejnotami sukienką marynarską, srebrnym nakryciem głowy obsypanym klejnotami, wysokimi butami i błyszczącym srebrnym kowbojskim kapeluszem (dla jej nowych singli „16 Carriages” i „Texas Hold 'Em”) oraz pasującym Opalizująca torebka Loire – Wraz z matką Tiną Knowles i ochroniarzem celebrytów Juliusem de Boerem cała sala uległa zmianie, gdy Queen Bey przybyła na swoje miejsce na chwilę przed rozpoczęciem występu w magazynie na Brooklynie. Siostra Solange Knowles, ubrana cała na czarno, siedziała na kilku krzesłach obok projektanta Christophera Johna Rodgersa.
Beyoncé, jej siostry i matki nie było na miejscu podczas gwiaździstego wieczoru, zamiast tego jej ciocia, matka i dumna babcia wspierały syna Solange Knowles, Daniela „Juliez” Smitha Jr., podczas jego debiutu na New York Fashion Week.
Na swój występ na wybiegu 19-letni Smith założył obszerny, dwurzędowy skórzany płaszcz z przesadnie odsłoniętymi ramionami i dopasowane skórzane spodnie, a także futrzane rękawiczki do łokci i duży plecak Loire. Solange Knowles klaskała i uśmiechała się do syna podczas finału programu.
Smith wmieszał się w after party, spotykając się z przyjaciółmi i siedząc przy czyimś telefonie i śmiejąc się.
Po tłumie rozeszły się szmery o ekskluzywnej części afterparty na piątym piętrze, a imprezowicze zastanawiali się, czy Beyoncé wciąż jest w budynku. Była już daleko od głównego tłumu, kiedy wychodziła z imprezy przy dźwiękach krzyków fotografów na zewnątrz i czekała, aż ją dostrzeże, gdy ona i jej błyszczący kowbojski kapelusz znikają na tylnym siedzeniu czarnego SUV-a. (Jeden z fotografów zażartował, że może przestać fotografować teraz, gdy zrobił zdjęcie swojego życia).
Prezentacja projektanta Raula Lopeza nawiązała do koncepcji rozmów o seksie, splatając ze sobą stulecia inspiracji, aby zapewnić coś, co nazywa „powrotem rozmów o seksie”.
Kolekcja obejmowała skórzane koszule z szerokimi ramionami i kształtami przypominającymi strusie z epoki regencji, stylizowane na wybieg z dołączonymi zegarkami i owinięte wokół piersi jak prosta marynarka. Zamiast tego duże skórzane pasy bez sprzączek przewieszone przez biodra i zabezpieczone mankietem wysadzanym klejnotami; Przezroczyste topy, jedna z głębokim dekoltem w kształcie litery V i ściągnięta w talii kursywą „L” Luara; Torby sygnowane przez Luara są dostępne we wszystkich rozmiarach, a teraz także w formie plecaka.
W poniedziałek Lopez oprowadziła USA TODAY po swoim moodboardzie, na którym znajdują się zdjęcia mężczyzn w perukach, momenty z wybiegu łączące kobiecość i męskość, a także nieoficjalny rzecznik gwiazd pierwszej dekady XXI wieku, David Beckham.
Dzieląc się kilkoma elementami przed pokazem, zdobywca nagrody CFDA projektant opowiedział o cyklu mody i dlaczego nazwał kolekcję „Deceptionista”, zgodnie z prawdami, które sami sobie wmawiamy i o powrocie miękkiej strony męskości. Stylizować w nowy, bardziej akceptowalny sposób dla kultury LGBTQ+.
„Dla Lopeza mówienie o seksualności nie było tylko etykietą czy fasadą, było to klapa do akceptacji, sposób na ukrycie swojej seksualności w okresie dorastania” – czytamy w notatkach z programu. W ramach Decepticonisty był w stanie „oszukać, zacienić i ostatecznie przekroczyć”.
Oprócz Beyoncé, która we wtorek przerwała New York Fashion Week, w pierwszych rzędach pojawiło się także kilka innych gwiazd.
Projektant Christian Siriano zasygnalizował oficjalne rozpoczęcie Tygodnia Mody w Nowym Jorku swoim luksusowym powrotem na wybieg w czwartek, łącząc tętniący życiem pierwszy rząd z kolekcją inspirowaną pustynią, która łączyła ciepłe, błyszczące, luksusowe tkaniny z eleganckimi sylwetkami.
Ashlee Simpson, gwiazda „Succession” J. Smith-Cameron, Melanie Lynskey, Busy Philipps, Sophia Bush i Siriano pozują w pierwszym rzędzie ubranej na czerwono Alicii Silverstone.
Następnie w poniedziałek fani mody mieli nieoficjalne spotkanie „America's Next Top Model” na poniedziałkowym pokazie Pameli Rolland podczas New York Fashion Week z fotografką Evą Marcille, zwyciężczynią trzeciej edycji. Nigela Parkera I dyrektor kreatywny Jay’a Manuela Łączcie się na chwilę w pierwszym rzędzie.
„Twitter geek. Nieprzejednany czytelnik. Dumny fanatyk mediów społecznościowych. Subtelnie czarujący muzyczny nerd.”
More Stories
Barry Keoghan dołącza do Cilliana Murphy’ego w serialu Netflix „Peaky Blinders”.
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
„Swifties for Kamala” zbiera pieniądze od celebrytów i pieniądze na kampanię dla Demokratów