22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Bethenny Frankel przybiera odważną minę, promując wino Forever Young… kilka dni po śmierci jej projektantki wnętrz

Bethenny Frankel przybiera odważną minę, promując wino Forever Young… kilka dni po śmierci jej projektantki wnętrz

Bethenny Frankel Przybrała odważną minę, promując swoje Forever Young Wine zaledwie kilka dni po tragicznej śmierci swojego projektanta wnętrz.

W środę absolwentka Real Housewives Of New York opublikowała zdjęcie, na którym ma na sobie monochromatyczną stylizację, w żółtym płaszczu i dopasowanej minisukience, która podkreślała jej drobne kształty.

Śliczna sukienka z czterema guzikami na klatce piersiowej opinała jej figurę na tyle, że eksponowała dekolt i nogi.

Gdy słońce świeciło nad gwiazdą reality show i przedsiębiorcą, nosiła dużą torbę, która idealnie pasowała do jej stroju, a jej ciemne loki były długie, dodane z dodatkową dozą objętości, loków i miękkich fal.

Nowa promocja zbiega się z tragiczną wiadomością, że projektantka wnętrz Frankel została znaleziona martwa w jej luksusowym mieszkaniu w Nowym Jorku, około tydzień po tym, jak ostatni raz widziano ją żywą.

TRYB PROMOCYJNY: Bethenny Frankel, lat 53, w zeszłym tygodniu pochwaliła się na mieście swoim „monochromatycznym wyglądem”, przybierając odważną minę, promując swoją markę Forever Young Wine.

Bolesny: nowy awans Frankel następuje po tragicznej wiadomości, że jej projektantka wnętrz Brooke Gomez została znaleziona martwa w jej luksusowym apartamencie w Nowym Jorku, około tydzień po tym, jak ostatni raz widziano ją żywą

Po udaniu się na miejsce, które wyglądało na wywiad dla CNN, Frankel zdjęła kurtkę i przyjęła pozę obok butelki Forever Young Wine.

„Uwielbiałam tę monochromatyczną stylizację z zeszłego tygodnia na mieście. Nie mogę się doczekać, aż pokażę ci, z kim siedziałam… w piątek” – napisała w podpisie.

’notatka. „Zawsze miej pod ręką @foreveryoungwine, a teraz wygląda na to, że musisz zaopatrzyć się w babeczki CNN…” – napisała w odniesieniu do babeczek, które zjadła w garderobie przed rozmową kwalifikacyjną.

Zakończyło się kilkoma okrzykami: „Glam: @jasenkaplan + @vocitastyle #monochromatic #outfitoftheday #bakedgoods #nyc #foreveryoungwine #foreveryoungrosé”

Jej posty na Instagramie zawierały zbliżenia torebki i butelki różowego wina Forever Young Wine.

Na zakończenie promocji Frankel po raz kolejny była oszołomiona ciastami, które podano jej podczas jej zeszłotygodniowej wizyty w CNN.

„Wow, ciasta CNN” – dodała w klipie wideo, siedząc na krześle, robiąc i stylizując fryzurę. „Powinni napisać tekst, CNN Brownies”.

Forever Young Wine to pomysł Frankela i Valérie Roussel. Duet połączył wizję stworzenia wina, które ucieleśnia ich podejście do życia – jakość, piękno, prestiż i zabawę. Strona internetowa firmy.

READ  Jessica Chastain mówi, że była krytykowana za ukrywanie się na rozdaniach nagród
Fashionistka: Gwiazda programu Real Housewives of New York City w zeszłym tygodniu opowiedziała, jak bardzo podoba jej się jej „monochromatyczny wygląd”.
Nacisk na markę wina: Po udaniu się na coś, co wygląda na wywiad dla CNN, Frankel zdejmuje marynarkę i przyjmuje pozę obok butelki Forever Young Wine
Jej marka: post Frankel na Instagramie zawierał zbliżenie jej torby i butelkę różowego wina marki Forever Young Wine, którą założyła wraz z Valérie Rousselle.
Pyszne: Przerywając rozmowę z CNN, Frankel pochwaliła ciasteczka, które dostała podczas dekorowania: „Wow, ciasteczka CNN” – dodała na filmie, siadając na krześle i stylizując włosy. Stały i zdeterminowany. „Powinni napisać tekst, CNN Brownies”.

Winogrona użyte w ich produkcie pochodzą z „posiadłości Château Roubine” w Lorgues we Francji, którą Rousselle nabyła w 1994 roku i która jest położona w samym sercu regionu Var, pomiędzy Verdon a Morzem Śródziemnym.

Niestety, w niedzielę wieczorem projektantka wnętrz Frankel została znaleziona martwa w swoim domu w Carnegie Hill niedaleko East 94th Street i Madison Avenue.

Ze względu na czas, jaki upłynął do znalezienia, ciało 49-letniej Brooke Gomez zostało opisane jako znajdujące się w zaawansowanym stanie rozkładu.

Źródła poinformowały Dailymail.com, że znajoma poprosiła kierownika budowy o sprawdzenie jej mieszkania wartego 1,3 miliona dolarów.

Na tym etapie policja Nowego Jorku nie uważa śmierci Gomeza za podejrzaną.

Frankel nie skomentowała publicznie tragicznej śmierci swojej projektantki, której śledztwo prowadzi obecnie Biuro Lekarza Sądowego miasta Nowy Jork.

Jak wynika ze strony internetowej jej firmy, oprócz Frankela do grona znanych klientów Gomez jako projektantki wnętrz należą także realizujące projekty dla Michaela J. Foxa i Sigourney Weaver.

Jej ostatni post na Instagramie z 23 października przedstawiał mural na ścianie budynku, na którym znajdował się przejmujący cytat: „Istnieje przyszła wersja ciebie, która jest zbyt dumna, by się poddać”.

Tragiczne: Jak po raz pierwszy poinformował Daily Mail, ciało 49-letniej kobiety uznano za znajdujące się w zaawansowanym stanie rozkładu ze względu na czas, jaki upłynął do znalezienia go w niedzielę wieczorem.

RIP: Ostatnim postem Gomeza na Instagramie z 23 października był mural na ścianie budynku, na którym widniała informacja: „Istnieje przyszła wersja ciebie, która jest tak dumna, że ​​się nie poddałaś”.

Frankel ma na swoim koncie sporo sukcesów jako bizneswoman i przedsiębiorczyni, co obejmuje wprowadzenie marki SkinnyGirl po wydaniu kilku książek począwszy od 2009 roku.

Naturalnie szczupła: Uwolnij swoją szczupłą dziewczynę i uwolnij się od diety trwającej całe życie, najpierw rzuć, a potem podążaj za talerzem Skinny Girl: Łatwe przepisy na Twoje naturalnie szczupłe życie

Niecałe dwa lata później Frankl opublikował książki „Miejsce na tak: 10 zasad zdobywania od życia wszystkiego, czego chcesz” (2011) i „Skinny Dipping” (2012).

Ostatnio Frankel promowała w mediach społecznościowych swoją markę Forever Young Wine, która obejmuje dużą partię jej różowego wina
Partnerstwo: Frankel wraz z Valérie Roussel założył firmę Forever Young Wine

Ale jej pomysł na wielkie pieniądze pojawił się w postaci paczkowanej linii margarity o nazwie Skinnygirl Margarita, co doprowadziło ją do założenia firmy Skinnygirl i linii koktajli Skinnygirl Cocktails.

READ  Peter Schjeldahl, nowojorski krytyk sztuki o głosie poety, umiera w wieku 80 lat

Do marki Skinnygirl dodano szereg innych produktów, takich jak słodycze, wędliny, sosy sałatkowe, dżinsy i odzież.

W końcu zarobiła na swoją wielką wypłatę, sprzedając linię koktajli firmie Beam Global za około 100 milionów dolarów, zachowując jednocześnie prawa do nazwy Skinnygirl – twierdzi. .