5 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dyrektor generalny Larian Studios odpowiada na obawy dotyczące „wysokich standardów”: „Standardy umierają każdego dnia”

Dyrektor generalny Larian Studios odpowiada na obawy dotyczące „wysokich standardów”: „Standardy umierają każdego dnia”
Zdjęcie: Push Square

Baldur’s Gate 3 to wariacja na temat gier RPG AAA, którą trudno wyrazić słowami, nie brzmiąc zbyt banalnie, ale musi być taka potrzeba. Jeśli Breath of the Wild jest horyzontem zdarzeń eksploracji otwartych światów, BG3 robi to samo, wybierając głębię i charakter w grach RPG. powodowało Inni programiści nie mają się czym martwićPrzy tak wielu zapobiegawczych workach z piaskiem wykonanych w ciągu ostatniego miesiąca, próbujących sklasyfikować grę jako anomalię, gracze nie powinni spodziewać się tak wysokiego poziomu w przyszłości. Rozmowa została w dużej mierze wywołana tym wirusowym postem na X.

Najwyraźniej tajemnica urosła do tego stopnia, że ​​szczery dyrektor generalny i założyciel Larian Studios, Swena FinkaPoczułem potrzebę zareagowania. Przyznaje, że „Oczywiście tak, jeśli jesteś 50-osobowym studiem lub 10-osobowym studiem, nie powinieneś próbować tworzyć gry takiej jak BG3”, zanim zaczniesz robić 20 w teście charyzmy, strzelając nakręcony w poprzek mocno napisanej branży gier wideo AAA. . Mówiąc do gry komputeroweFink ogłosił:

„Mam problem z używaniem standardów słownych. To są gry wideo, standardy umierają każdego dnia. Rzeczy są wymyślane na nowo. Cały czas pojawiają się nowe rzeczy. Kiedy zaczynałem w branży, Assassin’s Creed wyznaczyło nowy standard. To koniec – nikt nie może tworzyć gier takich jak Assassin’s Creed, był za tym duży budżet i taka była przyszłość, i każdy musiał to uwzględnić, bla bla bla. To się nie zmaterializowało. W grach wideo jest dużo wolnego miejsca eksplorować, nadal, w drzewie twórczym”.