Po raz pierwszy zostałem oszukany przez menedżera życia
Nie proszę o wiele i rzadko narzekam. Na pewno nie proszę o specjalne traktowanie. Wolałbym doświadczać hoteli w taki sam sposób, w jaki robią to wszyscy inni, przynajmniej tak, jak robią to inni często podróżujący, którzy zdobywają status elitarny.
Więc dotarłem do Hyatt Regency Boston Harbor o 14:50
Przeszedłem przez proces zameldowania i zostałem poinformowany, że mój pokój nie jest gotowy. Agent, który mnie zameldował, powiedział mi, że został wyczyszczony, ale nie sprawdzony, i że zadzwoni, aby to przyspieszyć. Zapytała, czy mam samochód (miałem wypożyczony samochód) i zasugerowała, że zanim go zatrzymam i wrócę, prawdopodobnie będzie miała moje kluczyki, w każdym razie nie zajmie to więcej niż 15 minut.
Więc poszedłem i zaparkowałem, poświęcając przy tym dodatkowy czas, i wróciłem do hotelu. Poczekałem, aż gość zakończy meldowanie, a następnie zapytałem, czy pokój jest gotowy? Powiedziano mi, że nie jest jeszcze gotowy. Więc czekałem.
Następny gość, któremu pomogłem, potrzebował dużo czasu na zameldowanie. Mieli wiele pytań dotyczących hotelu i transportu. Następnie zameldowali nas w drugim pokoju, którego mieszkańcy przybyli później. Zajęło to około 10 minut. Więc kiedy skończyła, zapytałem ją, czy nie miałaby nic przeciwko sprawdzeniu pokoju?
W tym czasie była 15:30 zgłosił się mężczyzna, który przedstawił się jako kierownik. zaczął głośno mówić,
To już trzeci raz, kiedy idziesz do biura. Jest 9 pokoi, które muszą zostać sprawdzone przez gospodynię, nie będą one traktowały priorytetowo twoich pokoi. Nie musisz meldować się do 16:00
Byłem trochę zaskoczony. Zaproponowałem, że może zaszło nieporozumienie? Powiedział mi, że byłem niegrzeczny wobec jego pracownika, ponownie pytając o pokój, ponieważ nie był to jeszcze czas zameldowania. Ale powiedziała mi, że prawdopodobnie jest gotowy?
On Krzyknął„,”prawdopodobnie było słowem kluczowym. On nie jest gotowy”.
Zaoferowałem,
Wydajesz się sugerować, że postąpiłem niewłaściwie, prosząc o mój pokój trzy razy. Ale pierwszy raz właśnie zbliżałem się do biurka, żeby się zameldować. Za drugim razem wróciłem tak, jak kazał mi twój agent. A trzeci raz znowu sprawdza, minęło 40 minut i powiedziano mi, że nie więcej niż 15 minut.
Nigdy nie jestem niegrzeczny dla personelu hotelarskiego. Kiedy mają zły dzień, staram się im współczuć i żartować. Jestem kimś więcej niż twierdzę. Więc nie doświadczyłem tego wcześniej.
Powtarzał „inni goście też muszą sprzątać pokoje” (nikt nie czekał na pokój), „nie dadzą ci pierwszeństwa” (jego agent biurowy powiedział mi, że tak zrobią) i „Nie muszę cię zameldować do 16:00” W tym momencie zdałem sobie sprawę, że nie ma sposobu na zdobycie klucza przed 4, nawet jeśli pokój był gotowy.
Hyatt Regency Boston Harbor zmienił w tym roku firmy zarządzające. Jest to franczyza, co często oznacza, że uzyskasz gorsze wrażenia. W tym przypadku jest obsługiwany przez HEI Hotels & Resorts. Nie znam ich na liście „nie zostań” tak, jak Aimbridge (uważam, że ich specyfikacje skąpią w konserwacji) lub DiamondRock (niklowanie i przyciemnianie). Ale muszę ich mieć na radarze.
Sam hotel jest w porządku. Zmodernizowali nas do mniejszych apartamentów, czyli dwóch pokoi, w których jedna sypialnia to salon z łóżkiem w szafie. Wydawaj punkty tutaj, ponieważ Globalist zapewni Ci bezpłatny parking, śniadanie serwowane jest w formie bufetu lub zamów a la carte, w tym homara Benedykta.
Nieruchomość przydałaby się trochę miłości, wygląda bardzo ciemno i tak naprawdę nie wykorzystuje swojej oszałamiającej lokalizacji na wodzie tak, jak powinna. Ale oprócz kierownika na służbie, kiedy się zameldowałem, jest to świetna posiadłość w pobliżu lotniska.
Więcej z Widok ze skrzydła
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni