ten iPod Mówi, że historia sukcesu była daleka od potwierdzenia, nawet po jej premierze Tony Fidel, Mężczyzna został nazwany „ojcem iPoda”.
Fadel uznał, że nie ma co pisać o początkowej sprzedaży i że uruchomienie linii produktów zajmie trzy pokolenia, więc zapytał współzałożyciela Apple Steve Jobs Obiecać …
ten CNET Wywiad zaczyna się na jakimś znajomym gruncie. Fidel próbował uruchomić swój własny odtwarzacz MP3 w swoich początkowych Fuse Systems. To nie wyszło, a kiedy Apple poprosił go o skonsultowanie się z nimi, jego główną motywacją było zarobienie wystarczającej ilości pieniędzy na prowadzenie firmy.
Siedem tygodni później, gdy Steve Jobs został zaproszony do przedstawienia swoich propozycji, współzałożyciel Apple wykazywał niewielkie zainteresowanie papierami – chciał zobaczyć modele. Fadel zastosował się do rad udzielonych przez guru marketingu Apple, Stan NG.
Podczas prezentacji modeli Fatal wykonał trenera NG, pokazując najpierw najgorszy model, potem drugą, a na końcu ostatnią opcję, która mu się podobała. Praca została natychmiast schwytana.
„Steve podniósł to, powiedział:„ Tworzymy to, teraz stworzysz to z nami ”, a ja powiedziałem „Whoa whoa ”- powiedział Fadel.
Powodem jego niechęci było to, że Apple tracił, a sprzedaż komputerów Mac spadała. Nie ma powodu sądzić, że Apple będzie działał lepiej niż Fuse. Ale Steve złożył obietnicę i uspokoił go – okazało się, że to klucz do sukcesu iPoda.
Fadel zapytał wizjonerskiego szefa Apple, czy jest gotów pójść o krok dalej z iPadem, nie tylko po to, aby zainwestować w to pierwsze urządzenie, ale także zaangażować się w produkt rodzinny. Fadel znalazł się w wystarczającej sytuacji, w której jedna firma rezygnuje z pierwszego produktu w ciągu dziewięciu miesięcy, ponieważ nie chce inwestować w następny. W umyśle Fedla zajęło to trzy pokolenia, aby toczyć piłkę.
„Wiele osób zatrzymało się w połowie podróży i chciałem się upewnić, że tego nie zrobimy” – powiedział.
Jobs powiedział Fatalowi, że zamierza rzucić w iPoda marketingowe pieniądze, zabierając zasoby z jego podstawowej działalności związanej z komputerami Mac. Choć sprzedaż oryginalnego iPada i kolejnej wersji nie wywołała żadnego pożaru, prace nad nim trwały.
„Zatrzymał stronę biznesową, reszta to już historia” – powiedział.
Fadel powiedział, że miał swojego starego iPoda jako rodzaj kapsuły czasu, do której w tym czasie była załadowana muzyka.
„To jest okno czasowe mojej biblioteki muzycznej, więc po prostu zostaw to na tym” – powiedział. „Jesteś swego rodzaju dżokejem i mówisz: 'Wracam do muzyki z początku lat 2000′. To jak świetny mixstep.
Powiedział indywidualnie Bloomberg Uważa, że Apple przejdzie na nową kategorię produktów – chociaż nie przewiduje, co to będzie – ale to nie jedyny sposób na innowacje. Istnieje wiele możliwości ulepszania istniejących produktów i tworzenia do nich nowych części.
„Znajdziesz wiele części, takich jak doniczki na powietrze i rzeczy tego rodzaju”, powiedział. Jest wiele miejsc, w których można ulepszyć obecne linie produktów Apple, dodał Fedel. „Ponieważ chcesz zobaczyć nową witrynę ze sprzętem lub nową rzecz – to nie jedyne miejsce, w którym je znajdziesz” – powiedział. „Wprowadzasz innowacje we wszelkiego rodzaju oprogramowaniu i usługach”.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o procesie tworzenia iPoda, Fadel odpowiadał na pytania na Twitterze Kilka lat temu.
FTC: Używamy linków do automatycznego połączenia generujących przychody. Dalej
Zobacz 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej wiadomości Apple:
„Introwertyk. Ewangelista alkoholu. Ekspert od mediów społecznościowych. Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik Twittera”.
More Stories
JP Morgan spodziewa się w tym roku obniżyć stopę bazową o 100 punktów bazowych
Krokodyl i rekin pożarły prehistoryczną krowę morską, odsłaniając skamielinę
W obliczu rosnącego zaufania Demokratów Harris i Walls wyruszają w podróż autokarową po Gruzji