23 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Poznaj gracza Xbox, który przyspiesza o 1 000 000 G do 25% w zaledwie jeden dzień

Poznaj gracza Xbox, który przyspiesza o 1 000 000 G do 25% w zaledwie jeden dzień

Jak szybko możesz zarobić 1 milion Gamerscore? W początkach osiągnięć Xboksa wydawało się to prawie niemożliwe. Teraz, dzięki strumieniowi łatwych aktualizacji tytułów i szybkiemu ukończeniu, TA ma na celu odkrycie i podkreślenie, jak łatwo można dokonać wcześniej niewyobrażalnego wyczynu.

Jeśli to czytasz, prawdopodobnie znasz już obecny stan systemu osiągnięć Xbox. Zawsze istnieli wydawcy, którzy wypuszczali łatwe gry i szybkie uzupełnianie, ale odkąd otwarto drzwi dla łatwych aktualizacji tytułów o wartości 1000 GB, widzieliśmy napływ łatwych Gamerscore, a programiści sprytnie omijają zasady Microsoftu, aby wprowadzić więcej Gamerscore w swoich Gry. Cała kontrowersja wokół tych aktualizacji tytułów i inne kontrowersje (patrz Aabs Animals, Cruz Brothers, One Step After Fall, Eastasiasoft, a ostatnio Ratalaika Games) zaowocowały silnym podziałem w społeczności między tymi, którzy witają łatwe G i tymi, którzy wierzą że system osiągnięć jest o rynsztoku i że tak nie jest.Nikt tak naprawdę nie „osiąga” niczego dzięki tym aktualizacjom.

Jednym z członków TA, który jest zdecydowanie w tym drugim obozie, jest Martel18, który obecnie próbuje osiągnąć prędkość Gamerscore na poziomie miliona, co może być Oglądaj na żywo na Twitchu. W ciągu zaledwie sześciu dni Martel18 – korzystając z Gamertag BabyGamersSuck – odblokował 3766 osiągnięć o łącznej wartości 387 135 Gamerscore (dokładnie w momencie pisania). Dlaczego to robią? Według Martela pragnienie zrodziło się z ciekawości.

„Biorąc pod uwagę otwarte wrota łatwych gier 1000G i aktualizacji tytułów, byłem ciekawy, ile punktów ktoś może zdobyć w ciągu dnia, tygodnia lub miesiąca i jak szybko może dojść do miliona” — powiedział Martel18. „Ustawienie ostatniego konta w ciągu sześciu miesięcy na„ Nie śledź ”w celu wyraźnego udostępniania konta umocniło moją decyzję, aby to zrobić, oczywiście solo”.

Zdobycie 1 miliona Gamerscore było w tamtych czasach uważane przez wielu za zadanie prawie niemożliwe. Osiągnięcie takiego wyczynu zajęło pierwszemu „Gamerscore Millionaire”, Stallion83, lata, ale dzięki szybkiemu strumieniowi ukończenia, aktualizacjom tytułów o wartości 1000G i innym łatwym tytułom, milion punktów Gamerscore można zdobyć stosunkowo szybko. Gamerscore jest obecnie tak łatwym nadmiarem, że pierwszego dnia prób szybkiego uruchomienia Martel18 zarobili ćwierć miliona Gamerscore.

Cruz Brothers zaktualizowane do 6000g

„Początkowo nie planowałem zrobić 245 000 gramów pierwszego dnia, ale kilka dni przed rozpoczęciem mojego przedsięwzięcia Shadow Kisuragi zwrócił uwagę, że dzienny rekord nieco ponad 213 000 gramów został ustanowiony przez LausDomini we wrześniu 2021 r., na koncie z 1000 000 gramów na swoim koncie” – powiedział Martel18. Zajrzałem do Xitilon/Desert Water/, który teraz publikuje informacje o tych łatwych grach od 2 do 5 tys. Zainstalowałem też partie gier poniżej 10 minut, aby szybko zacząć, i kolejny zestaw wizualnych powieści RB-skip, gdy potrzebowałem małej przerwy.

READ  Wybór Nintendo eShop – maj 2022

„Załadowałem Grounded, czekając na nadejście północy i odpalę plik zapisu na ten moment 2400G, a następnie ustawiłem Aabs Animals na stan bezczynności, podczas gdy rejestruję się w TA, ponieważ nie możesz pre-subskrybować z 0G”.

Oczywiście, choć obecnie 245 000 g może nadejść szybciej, zdobycie takiego wyniku Gamerscore w zaledwie 24 godziny to prawdziwy sprawdzian wytrzymałości i godne pochwały osiągnięcie. Martel18 powiedział, że przez cały dzień byli „na nogach i zebrani”, dzięki temu, że już musieli zmienić swój harmonogram snu z powodu zobowiązań w pracy i „pewnej nadpobudliwości ADHD”. Martel18 posunął się nawet do przygotowania posiłków pierwszego dnia, więc mieli przyzwoite posiłki zamiast tylko śmieciowego jedzenia.

Jeden milion szybkich wyników Gamerscore Gamerscore osiąga 25% kamień milowy w zaledwie jeden dzień

Co ciekawe, zaledwie kilka dni po rozpoczęciu wyścigu, Martel18 zarobił tak dużo Gamerscore, kończąc tak szybko w tak krótkim czasie, że konto BabyGamersSuck firmy Microsoft zostało zbanowane, pomimo wszystkich strumieni, które to udowodniły. Microsoft, nie mogąc szybko zrozumieć potencjału zarabiania Gamerscore, doszedł do wniosku, że BabyGamersSuck używa nieautoryzowanego oprogramowania do odblokowywania osiągnięć. „Jeśli to nie mówi ci, jak zepsuty jest obecnie system, nie wiem, co mówi” – ​​powiedział Martel18. Na szczęście konto jest teraz odblokowane, a prędkość może być kontynuowana.

Reszta Speedrun jest w całości mapowana za pomocą arkusza kalkulacyjnego zawierającego 772 gry, podzielone na wydawców za pomocą ogólnej karty czasu. Około 60% tych gier było wcześniej ich własnością, a resztę kupili od tego czasu, korzystając ze sprzedaży i kart podarunkowych Xbox o wartości 400 USD zdobytych w punktach Microsoft Rewards. Martel18 mówi nam, że unika gier z oceną ukończenia powyżej czterech godzin, ale zrobi wyjątek dla gier, które lubią i które przyspieszają, takich jak „Księżniczka jednorożca”, „Złotooki”, „My Little Riding Champion”, „Metal: Hellsinger”, „Horse Club Adventures 1 + 2”. , gry Microsoft na moim telefonie, My Horse and Me 2 i Minecraft”. Martel18 ma 21 dni wolnego w kwietniu i zamierza osiągnąć w tym miesiącu 600 000 z 1 miliona punktów Gamerscore.

zrzędliwe zwierzęta

Dlaczego więc firma Martel18 poddaje się tak trudnemu zadaniu? Jaką wiadomość próbują wysłać? Cóż, Martel18 mówi, że chciałby, aby Microsoft wdrożył zmianę polityki w systemie osiągnięć Xbox, ponieważ sprawy zaczynają wymykać się spod kontroli.

READ  Wyciekłe schematy iPhone'a 16 Pro pokazują przycisk przechwytywania

„Na początku było dobrze, mając kilka łatwych gier, aby oczyścić podniebienie po dłuższych lub trudniejszych grach przez jakiś czas” – powiedział Martel18. „Od czasu niesławnej klęski Xitilon, to było za dużo. Nie powinniśmy dodawać 1000 gramów co sześć miesięcy do zawartości, którą już mamy. Nie powinniśmy lekceważyć osiągnięć sprzedażowych.

„Jeśli twoja gra ma dziesięć światów z dziesięcioma poziomami każdy, powinny istnieć osiągnięcia za dotarcie do końca, a następnie kilka różnych osiągnięć pomiędzy nimi. Bądź kreatywny z nimi – 150 skoków w grze nie jest osiągnięciem, chyba że masz coś specjalnego zrobić, aby skoczyć.” Wiele gier daje 100% z ćwiartką w grze.

Mam nadzieję, że polityka Microsoftu ulegnie zmianie. Limit 5000G i limit wyników aktualizacji tytułów dotyczą gier, które nadal dodają zawartość, a nie dodawania Gamerscore za coś, co już tam było. Nie mówię NIE Aktualizacje adresów, ale zmniejsz maks. Może 250 gramów co pół roku. Gry o dużym budżecie zawsze mogą ubiegać się o wyjątek – być może politykę, która nakłada obowiązek posiadania osiągnięć przynajmniej do ukończenia historii w grze”.

Możesz śledzić postępy Martel18 tutaj na TA (BabyGamersSuck) i poza nią skurcz.