22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Twitter Elona Muska stoi w obliczu ogromnego exodusu reklamodawców i prezesów

Twitter Elona Muska stoi w obliczu ogromnego exodusu reklamodawców i prezesów

SAN FRANCISCO – Twitter stoi w obliczu masowego exodusu kapryśnych prezesów i reklamodawców Elona Muska i jego doradcy Przejmij kontrolę nad firmą mediów społecznościowychPrzygotuj się do zwolnienia pracowników i wprowadzenia zmian w produkcie.

Co najmniej pięciu czołowych menedżerów Twittera – w tym dyrektor ds. marketingu, dyrektor ds. klientów, dyrektorzy ds. różnorodności i główny produkt – odeszło z firmy w ostatnich dniach, według siedmiu osób zaznajomionych z tematem i odbiorcami. preparaty. Dwóch ogłosiło swoje odejście za pośrednictwem Twittera we wtorek; Nie podali powodu swojej rezygnacji. Ludzie mówili, że więcej prezesów może odejść.

Tymczasem reklamodawcy – którzy dostarczają około 90 procent przychodów Twittera – coraz częściej zmagają się z własnością pana Muska na platformie. Miliarder, który spotyka się w tym tygodniu z kierownictwem reklamy w Nowym Jorku, zaalarmował niektórych reklamodawców, mówiąc, że złagodzi zasady dotyczące treści Twittera, co może prowadzić do wzrostu dezinformacji i innych toksycznych treści.

IPG, jedna z największych firm reklamowych na świecie, wydała w poniedziałek za pośrednictwem swoich agencji medialnych zalecenie, aby klienci wstrzymali swoje wydatki na Twitterze z powodu obaw o umiar, powiedziały trzy osoby zaznajomione z kontaktem. Global Alliance for Responsible Media, sojusz platform, reklamodawców i grup branżowych, które zwalczają szkodliwe treści w mediach społecznościowych, również powiedział w tym tygodniu, że monitoruje, w jaki sposób Twitter planuje zarządzać moderacją treści.

Twitter był bałaganem, ponieważ dostosowuje się do nowej rzeczywistości pod rządami pana Muska Zamknięcie transakcji przejęcia o wartości 44 miliardów dolarów firma w zeszłym tygodniu. Pan Musk szybko zwolnił dyrektora generalnego Twittera, dyrektora finansowego i innych, zanim szybko zabrał zaufanych powierników i inżynierów z innych swoich firm do firmy zajmującej się mediami społecznościowymi.

Od tego czasu pan Musk i jego doradcy pracowali nad zmianami produktów i Duże cięcia w rankingach i profilu na Twitterze. Menedżerowie Twittera, który zatrudnia około 7500 pracowników, powiedzieli, że kończą listy pracowników o wysokich i niskich wynikach, prawdopodobnie z myślą o zwolnieniu. Chociaż wielu pracowników zostało już zwolnionych, terminy i zakres zwolnień grupowych pozostają elastyczne.

READ  Musk mianował byłego dyrektora generalnego NBCUniversal, Yaccarino, nowym dyrektorem generalnym Twittera

We wtorek Musk ogłosił na Twitterze, że użytkownicy zaczną płacić 8 USD miesięcznie za Twitter Blue, który zweryfikuje użytkowników za pomocą znacznika wyboru. Powiedział, że subskrybenci zobaczą mniej reklam, będą mogli udostępniać długie filmy i ominąć zapory w organizacjach informacyjnych współpracujących z Twitterem.

„Moc dla ludzi!” on jest ćwierkanie.

Rzeczniczka Twittera odmówiła komentarza. Pan Musk nie odpowiedział na prośbę o komentarz. IPG nie odpowiedziało natychmiast na prośby o komentarz. Wcześniej reporter biuletynu technicznego i finansowego Morning Brew ćwierkanie Zalecenie IPG.

Wśród menedżerów, którzy odeszli z Twittera w ostatnich dniach, jest Leslie Berland, dyrektor ds. marketingu; Jay Sullivan, dyrektor ds. produktu; Sarah Personnet, dyrektor ds. obsługi klienta, która zarządzała relacjami firmy z reklamodawcami; Marka Dalana, prezes ds. ludzi i różnorodności; oraz Nick Caldwell, dyrektor generalny odpowiedzialny za kluczowe technologie, takie jak infrastruktura. Ich odejścia zostawiają Twittera z kilkoma liderami, których miał, zanim Musk zamknął umowę dla firmy w czwartek.

W tweecie o swoim odejściu pani Personnet powiedziała, że ​​wierzy, iż zespół Muska „uznaje znaczenie przestrzegania standardów” wyznaczonych przez Global Alliance for Responsible Media.

Sojusz Napisał w poście na blogu W poniedziałek powiedział, że monitoruje, jak Twitter planuje utworzyć panel do przeglądu moderacji treści. Swoimi ocenami podzieli się z członkami branży reklamowej. Twitter jest częścią sojuszu od momentu powstania grupy w 2019 roku.

„Integralność marki nie podlega negocjacjom dla reklamodawców” – napisała grupa.

Zalecenie IPG, aby wstrzymać wydatki na Twitterze, nastąpiło po ogłoszeniu z Silniki ogólnektóry powiedział w zeszłym tygodniu, że tymczasowo zawiesił swoje reklamy na Twitterze. General Motors jest konkurentem Tesli, firmy produkującej samochody elektryczne pana Muska.

IPG, spółka holdingowa z kilkoma agencjami zajmującymi się wydatkami reklamowymi, ma takich klientów jak American Express, Coca-Cola, Johnson & Johnson, Mattel i Spotify. Jej oddział Mediabrands zarządza globalnymi inwestycjami marketingowymi o wartości prawie 40 miliardów dolarów.

Katie Clumber, dyrektor generalna Black Glass, firmy konsultingowej należącej do IPG, powiedziała, że ​​firma przeprowadziła ankietę wśród wielu swoich klientów, w tym Walmarta, Pepsi i Cadillaca. Większość z nich powiedziała, że ​​planuje wstrzymać wydatki na Twittera, dopóki nie będą mieli większej pewności siebie i jasności w kierunku platformy, powiedziała.

„Po prostu zdecydowali się zrezygnować z dramatu” – powiedziała. „Aktywnie obserwują to wydarzenie, co godzinę obserwują Elona i jego komentarze, mówiąc: „Pozwólcie mi zobaczyć, jak to wszystko pójdzie, zanim zdecyduję się dołączyć do tego moją markę i mój biznes. „

Ponad 40 grup zajmujących się prawami obywatelskimi również Wyślij list otwarty 20 czołowych reklamodawców na Twitterze we wtorek wzywa ich do zawieszenia reklam na Twitterze, jeśli Musk zrezygnuje z zabezpieczeń służących do moderowania treści platformy. List, zorganizowany przez grupy takie jak Free Press i Media Matters for America i podpisany przez organizacje takie jak GLAAD i NAACP, został wysłany do kadry kierowniczej takich firm jak Amazon, CBS, Coca-Cola, Disney, Mondelez i Procter & Gamble.

READ  Sprzedaż Tesli spada wraz z huśtawką produkcji pandemicznej

„Jeśli Elon Musk wykona ułamek tego, do czego już się zobowiązał, Twitter nie jest i nie może być bezpieczną platformą dla marek” – napisały grupy. Reklamodawcy muszą podjąć pilne działania.

Pani Brand, która nadzorowała inicjatywy dotyczące zasobów ludzkich i różnorodności na Twitterze, powiedziała, że ​​tak też zrezygnuj Piątek. Caldwell wspomniał o swoim odejściu, aktualizując swój profil na Twitterze jako „były” dyrektor generalny Twittera. Cztery osoby zaznajomione ze sprawą potwierdziły, że on i pan Sullivan opuścili firmę.

Trzy osoby zaznajomione z tą sprawą powiedziały, że pani Berland opuściła Twittera we wtorek. Ona Tweetuj emoji z niebieskim sercemw widocznym nawiązaniu do koloru marki Twitter.

Pani Personnet, pani Berland, pani Brand, pan Sullivan i pan Caldwell nie odpowiedzieli na prośby o komentarz.

Mike Isaac Przyczyń się do przygotowania raportów.