SAN FRANCISCO – Twitter stoi w obliczu masowego exodusu kapryśnych prezesów i reklamodawców Elona Muska i jego doradcy Przejmij kontrolę nad firmą mediów społecznościowychPrzygotuj się do zwolnienia pracowników i wprowadzenia zmian w produkcie.
Co najmniej pięciu czołowych menedżerów Twittera – w tym dyrektor ds. marketingu, dyrektor ds. klientów, dyrektorzy ds. różnorodności i główny produkt – odeszło z firmy w ostatnich dniach, według siedmiu osób zaznajomionych z tematem i odbiorcami. preparaty. Dwóch ogłosiło swoje odejście za pośrednictwem Twittera we wtorek; Nie podali powodu swojej rezygnacji. Ludzie mówili, że więcej prezesów może odejść.
Tymczasem reklamodawcy – którzy dostarczają około 90 procent przychodów Twittera – coraz częściej zmagają się z własnością pana Muska na platformie. Miliarder, który spotyka się w tym tygodniu z kierownictwem reklamy w Nowym Jorku, zaalarmował niektórych reklamodawców, mówiąc, że złagodzi zasady dotyczące treści Twittera, co może prowadzić do wzrostu dezinformacji i innych toksycznych treści.
IPG, jedna z największych firm reklamowych na świecie, wydała w poniedziałek za pośrednictwem swoich agencji medialnych zalecenie, aby klienci wstrzymali swoje wydatki na Twitterze z powodu obaw o umiar, powiedziały trzy osoby zaznajomione z kontaktem. Global Alliance for Responsible Media, sojusz platform, reklamodawców i grup branżowych, które zwalczają szkodliwe treści w mediach społecznościowych, również powiedział w tym tygodniu, że monitoruje, w jaki sposób Twitter planuje zarządzać moderacją treści.
Twitter był bałaganem, ponieważ dostosowuje się do nowej rzeczywistości pod rządami pana Muska Zamknięcie transakcji przejęcia o wartości 44 miliardów dolarów firma w zeszłym tygodniu. Pan Musk szybko zwolnił dyrektora generalnego Twittera, dyrektora finansowego i innych, zanim szybko zabrał zaufanych powierników i inżynierów z innych swoich firm do firmy zajmującej się mediami społecznościowymi.
Od tego czasu pan Musk i jego doradcy pracowali nad zmianami produktów i Duże cięcia w rankingach i profilu na Twitterze. Menedżerowie Twittera, który zatrudnia około 7500 pracowników, powiedzieli, że kończą listy pracowników o wysokich i niskich wynikach, prawdopodobnie z myślą o zwolnieniu. Chociaż wielu pracowników zostało już zwolnionych, terminy i zakres zwolnień grupowych pozostają elastyczne.
We wtorek Musk ogłosił na Twitterze, że użytkownicy zaczną płacić 8 USD miesięcznie za Twitter Blue, który zweryfikuje użytkowników za pomocą znacznika wyboru. Powiedział, że subskrybenci zobaczą mniej reklam, będą mogli udostępniać długie filmy i ominąć zapory w organizacjach informacyjnych współpracujących z Twitterem.
Przejęcie na Twitterze Elona Muska
Fantastyczna oferta. W kwietniu Elon Musk dokonał 44 miliardy dolarów niechcianej oferty do platformy mediów społecznościowych, mówiąc, że chce zmienić Twittera w prywatny biznes i pozwolić ludziom swobodniej rozmawiać w serwisie. Oto jak zakończyła się wielomiesięczna bitwa:
„Moc dla ludzi!” on jest ćwierkanie.
Rzeczniczka Twittera odmówiła komentarza. Pan Musk nie odpowiedział na prośbę o komentarz. IPG nie odpowiedziało natychmiast na prośby o komentarz. Wcześniej reporter biuletynu technicznego i finansowego Morning Brew ćwierkanie Zalecenie IPG.
Wśród menedżerów, którzy odeszli z Twittera w ostatnich dniach, jest Leslie Berland, dyrektor ds. marketingu; Jay Sullivan, dyrektor ds. produktu; Sarah Personnet, dyrektor ds. obsługi klienta, która zarządzała relacjami firmy z reklamodawcami; Marka Dalana, prezes ds. ludzi i różnorodności; oraz Nick Caldwell, dyrektor generalny odpowiedzialny za kluczowe technologie, takie jak infrastruktura. Ich odejścia zostawiają Twittera z kilkoma liderami, których miał, zanim Musk zamknął umowę dla firmy w czwartek.
Pani Personet spotkała się z Muskiem w zeszłym tygodniu, aby omówić partnerstwa reklamowe Twittera, powiedziała w oświadczeniu ćwierkać. po, po ich spotkanieMusk opublikował list otwarty do reklamodawców, mówiąc, że Twitter nie stanie się „wolnym miejscem dla wszystkich”. Powiedział również, że Twitter utworzy tablicę, która będzie doradzać w zakresie moderacji treści.
W tweecie o swoim odejściu pani Personnet powiedziała, że wierzy, iż zespół Muska „uznaje znaczenie przestrzegania standardów” wyznaczonych przez Global Alliance for Responsible Media.
Sojusz Napisał w poście na blogu W poniedziałek powiedział, że monitoruje, jak Twitter planuje utworzyć panel do przeglądu moderacji treści. Swoimi ocenami podzieli się z członkami branży reklamowej. Twitter jest częścią sojuszu od momentu powstania grupy w 2019 roku.
„Integralność marki nie podlega negocjacjom dla reklamodawców” – napisała grupa.
Zalecenie IPG, aby wstrzymać wydatki na Twitterze, nastąpiło po ogłoszeniu z Silniki ogólnektóry powiedział w zeszłym tygodniu, że tymczasowo zawiesił swoje reklamy na Twitterze. General Motors jest konkurentem Tesli, firmy produkującej samochody elektryczne pana Muska.
IPG, spółka holdingowa z kilkoma agencjami zajmującymi się wydatkami reklamowymi, ma takich klientów jak American Express, Coca-Cola, Johnson & Johnson, Mattel i Spotify. Jej oddział Mediabrands zarządza globalnymi inwestycjami marketingowymi o wartości prawie 40 miliardów dolarów.
Zrozumienie przejęcia na Twitterze Elona Muska
Katie Clumber, dyrektor generalna Black Glass, firmy konsultingowej należącej do IPG, powiedziała, że firma przeprowadziła ankietę wśród wielu swoich klientów, w tym Walmarta, Pepsi i Cadillaca. Większość z nich powiedziała, że planuje wstrzymać wydatki na Twittera, dopóki nie będą mieli większej pewności siebie i jasności w kierunku platformy, powiedziała.
„Po prostu zdecydowali się zrezygnować z dramatu” – powiedziała. „Aktywnie obserwują to wydarzenie, co godzinę obserwują Elona i jego komentarze, mówiąc: „Pozwólcie mi zobaczyć, jak to wszystko pójdzie, zanim zdecyduję się dołączyć do tego moją markę i mój biznes. „
Ponad 40 grup zajmujących się prawami obywatelskimi również Wyślij list otwarty 20 czołowych reklamodawców na Twitterze we wtorek wzywa ich do zawieszenia reklam na Twitterze, jeśli Musk zrezygnuje z zabezpieczeń służących do moderowania treści platformy. List, zorganizowany przez grupy takie jak Free Press i Media Matters for America i podpisany przez organizacje takie jak GLAAD i NAACP, został wysłany do kadry kierowniczej takich firm jak Amazon, CBS, Coca-Cola, Disney, Mondelez i Procter & Gamble.
„Jeśli Elon Musk wykona ułamek tego, do czego już się zobowiązał, Twitter nie jest i nie może być bezpieczną platformą dla marek” – napisały grupy. Reklamodawcy muszą podjąć pilne działania.
Pani Brand, która nadzorowała inicjatywy dotyczące zasobów ludzkich i różnorodności na Twitterze, powiedziała, że tak też zrezygnuj Piątek. Caldwell wspomniał o swoim odejściu, aktualizując swój profil na Twitterze jako „były” dyrektor generalny Twittera. Cztery osoby zaznajomione ze sprawą potwierdziły, że on i pan Sullivan opuścili firmę.
Trzy osoby zaznajomione z tą sprawą powiedziały, że pani Berland opuściła Twittera we wtorek. Ona Tweetuj emoji z niebieskim sercemw widocznym nawiązaniu do koloru marki Twitter.
Pani Personnet, pani Berland, pani Brand, pan Sullivan i pan Caldwell nie odpowiedzieli na prośby o komentarz.
Mike Isaac Przyczyń się do przygotowania raportów.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych