Blizzard mówi, że rozumie frustrację graczy z powodu najnowszej gry Diablo 4 i obiecuje, że nie „planuje ponownie zrobić takiej łatki”.
W szczerym czacie kluczowi członkowie zespołu Diablo 4 powiedzieli, że „przyznają się do opinii wszystkich”, przyznając, że chociaż celem było spowolnienie graczy „poprzez zawartość”, zwroty akcji miały skutek odwrotny do zamierzonego przez zespół, którym było „uczynić grę przyjemniejszą dla graczy”.
„Chcemy potwierdzić opinie wszystkich dotyczące degradacji siły graczy” — powiedział Adam Fletcher, menedżer ds. społeczności. Wiemy, że to jest do bani.
„A potem, osobno, chcemy również porozmawiać o tym, jak nie planujemy ponownie zrobić takiej łatki”.
„Ostatecznie staramy się sprawić, by gra była przyjemniejsza dla graczy” — dodał dyrektor gry Joe Shelley (dzięki, PC Gamer). „Gracze są w centrum wszystkiego, co robimy, a jeśli gracze nie wierzą, że wraz z rozwojem gry gra stanie się ciekawsza, nie osiągniemy naszych celów”.
Tak więc, jako pierwsze w harmonogramie aktualizacji i oczekuje się, że będzie częścią wprowadzanej teraz poprawki po stronie serwera: Nightmare Dungeons zostało wzmocnione, aby zwiększyć gęstość wrogów. Wzmocnienie legendarnej strony Czarnoksiężnika i Barbarzyńcy – a także dodatkowa zakładka skrytki – również jest w drodze, ale nie będzie dostępne, dopóki łatka 1.1.1 nie zostanie wprowadzona w ciągu najbliższych kilku tygodni. Powinieneś również zobaczyć, jak wielkość stosu eliksirów wzrośnie do 99, a koszt złota wynoszący „około 40 procent” również zacznie się poprawiać.
Zespół jest również zaangażowany w zapewnienie, że przyszłe poprawki i łatki będą wdrażane w zaawansowany sposób, a przyszłe aktualizacje balansu zostaną pozostawione, aby umożliwić „obejście niektórych kompilacji” do czasu wdrożenia skutecznych zamienników. Zauważalnie nie było również zobowiązania do wycofania bieżącej łatki.
Jednak twórcy zauważają, że duże zmiany w równowadze są nieuniknione i nastąpią „w przewidywalnych momentach, takich jak początek sezonu”, ale jeśli wprowadzą błąd, możesz spodziewać się szybkiej poprawki.
Subreddit Diablo 4 jest pełen oburzenia ze strony wszystkich graczy – nie tylko klasy magów – w tym wielu propozycji ulepszeń. Jedna z odpowiedzi żartuje, że łatka „naprawiła problem, z którego cieszyli się gracze”. Kolejna oferta dla programistów to 1 milion dolarów za streamowanie gry przez 20 minut jako magik i zobaczenie, jak to naprawdę jest.
Inni gracze po prostu wysadzają w powietrze recenzje gry: w serwisie Metacritic gra ma ocenę użytkowników wynoszącą zaledwie 2,2 w momencie pisania.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni