Zdjęcie zwycięzcy Pucharu Świata Lionela Messiego stało się najpopularniejszym postem w mediach społecznościowych z ponad 64 milionami polubień – wyprzedzając wideo TikTok Belli Porche.
Post Lionela Messiego na Instagramie, upamiętniający zwycięstwo Argentyny w mistrzostwach świata, jest teraz oficjalnie najbardziej lubianym postem w mediach społecznościowych wszechczasów.
W 2020 roku argentyńska supergwiazda pobiła rekord ustanowiony przez film TikTok stworzony przez urodzoną na Filipinach amerykańską piosenkarkę i osobowość mediów społecznościowych Bellę Porch.
Gwiazda Paris Saint-Germain Messi po tym, jak Argentyna pokonała Francję w rzutach karnych Zrobione na Instagramie Opublikować 10 zdjęć z obchodów w Katarze.
Post Lionela Messiego na Instagramie z okazji zwycięstwa Argentyny w Pucharze Świata stał się najbardziej lubianym postem w mediach społecznościowych wszechczasów – wyprzedzając wideo TikTok Belli Porch (po prawej).
Messi od dawna jest postrzegany jako jeden z największych piłkarzy w piłce nożnej, a zostawiając jego post na Instagramie, wielu było zachwyconych, widząc, jak argentyńska supergwiazda w końcu dodaje mundial do swojej listy znakomitych osiągnięć.
Do czasu, gdy go przesłał, post Messiego zebrał 64,5 miliona polubień, a liczba obserwujących napastnika również szybko wzrosła w serwisie społecznościowym – obecnie wynosi 404 miliony.
Messi mistrzem świata!!!!!!! Tyle razy marzyłem, tak bardzo pragnąłem, wciąż nie upadłem, nie mogę w to uwierzyć……
Messi dodał Puchar Świata do swojej listy znakomitych osiągnięć w niedzielnym finale
„Dziękuję bardzo mojej rodzinie, wszystkim, którzy mnie wspierają i wszystkim, którzy w nas wierzą. W Argentynie po raz kolejny udowadniamy, że jeśli będziemy walczyć razem i zjednoczyć się, możemy osiągnąć to, o czym marzymy.
„Wyjątkowość należy do tej grupy, jest poza indywidualnością, jest siłą wszystkich walczących o to samo marzenie”.
Poarch nie ma już z nią najbardziej lubianego postu na żadnej platformie mediów społecznościowych Film TikTok z sierpnia 2020.
Wideo pokazało brytyjską raperkę Millie B, która synchronizuje ruch ust „M to the B”.
Sportsmail poinformował dzisiaj, że zdjęcie Messiego stało się najpopularniejszym zdjęciem wszechczasów na Instagramie, wyprzedzając „The Egg” z 56,1 milionami polubień.
Odkąd ta historia wyszła na jaw we wtorek rano, zdjęcie Messiego zyskało dodatkowe osiem milionów polubień, a także dwa miliony obserwujących.
Ponieważ liczby stale rosną, trudno jest, aby jakikolwiek post w mediach społecznościowych dorównał temu, który ustalił teraz Messi.
Jego post przewyższył post Cristiano Ronaldo z zeszłego miesiąca – reklama Louisa Vuittona przed mistrzostwami świata, w której portugalska gwiazda i Messi grali w szachy, zgromadziła 41,9 miliona polubień.
Ronaldo jest nadal najczęściej obserwowaną osobą na Instagramie, z liczbą 519 milionów.
W zeszłym miesiącu został pierwszą osobą, która osiągnęła 500 milionów obserwujących na platformie mediów społecznościowych.
Portugalska gwiazda wyprzedza Messiego o wyraźną odległość na drugim miejscu pod względem liczby obserwujących – obaj sportowcy są jedynymi zawodnikami w pierwszej dziesiątce.
Pierwszą dziesiątkę zamykają Kylie Jenner, Selena Gomez, Dwayne Johnson, Ariana Grande, Kim Kardashian, Beyonce, Khloe Kardashian i Justin Bieber.
Messi wywarł ogromny wpływ na finał w Katarze, strzelając dwa gole.
Napastnik PSG i jego koledzy z drużyny wrócili w poniedziałek do Argentyny z Kataru, gdzie świętowali zwycięstwo w Pucharze Świata z tysiącami fanów w Buenos Aires.
„Introwertyk. Ewangelista alkoholu. Ekspert od mediów społecznościowych. Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik Twittera”.
More Stories
JP Morgan spodziewa się w tym roku obniżyć stopę bazową o 100 punktów bazowych
Krokodyl i rekin pożarły prehistoryczną krowę morską, odsłaniając skamielinę
W obliczu rosnącego zaufania Demokratów Harris i Walls wyruszają w podróż autokarową po Gruzji