Włącz JavaScript, jeśli jest wyłączony w Twojej przeglądarce lub uzyskaj dostęp do informacji za pomocą linków podanych poniżej.



19 lipca 2024 r

Rezerwa Federalna podejmuje działania, aby zaradzić uchybieniom Green Dot w zakresie przestrzegania przepisów konsumenckich, nakładając na firmę karę w wysokości 44 milionów dolarów za liczne nieuczciwe i oszukańcze praktyki oraz wadliwy program zarządzania ryzykiem związanym z przestrzeganiem przepisów przez konsumentów.

Do wydania o 13:30 czasu wschodniego

Rezerwa Federalna podjęła w piątek działania w celu zaradzenia uchybieniom Green Dot w zakresie przestrzegania przepisów konsumenckich, nakładając na firmę karę w wysokości 44 milionów dolarów za liczne nieuczciwe i oszukańcze praktyki oraz wadliwy program zarządzania ryzykiem związanym z przestrzeganiem przepisów przez konsumentów.

Green Dot naruszyła ustawę o ochronie konsumentów w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi produktów przedpłaconych kart debetowych oraz świadczenia usług płatniczych związanych z przygotowaniem zeznania podatkowego. Na przykład firma Green Dot nie ujawniła w odpowiedni sposób opłat za przetwarzanie zwrotu podatku za usługi przygotowania podatku oferowane na stronie internetowej strony trzeciej. Firma blokowała także dostęp do kont legalnych klientów otrzymujących zasiłek dla bezrobotnych i nie posiadała rozsądnych zasad i procedur, które pomogłyby tym klientom pokonać te bariery. Ponadto Green Dot nie prowadziła skutecznych programów zarządzania ryzykiem braku zgodności konsumenckiej i przeciwdziałania praniu pieniędzy.

Zarząd wzywa spółkę do podjęcia kilku kroków w celu ulepszenia tych programów. Green Dot powinna wyznaczyć niezależną stronę trzecią w celu ulepszenia swojego programu zarządzania ryzykiem braku zgodności ze standardami konsumenckimi i zajęcia się pierwotnymi przyczynami skarg konsumentów. Firma musi także opracować skuteczny program przeciwdziałania praniu pieniędzy i zatrudnić niezależną stronę trzecią do przeprowadzenia przeglądu niektórych działań transakcyjnych.

W przypadku zapytań ze strony mediów prosimy o kontakt e-mailowy [email protected] Lub zadzwoń pod numer 202-452-2955.

READ  „Oczekiwania inflacyjne nie są warte papieru, na którym jest napisane”: chodzi o reakcję Banku Kanady na inflację, ale tak samo jest w Stanach Zjednoczonych i wszędzie

Ostatnia aktualizacja: 19 lipca 2024 r