23 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Zapowiedziano nowe tytuły QUByte Classics na PS4, Xbox One i Switch – Glover, Iron Commando, Brave Battle Saga i nie tylko

Zapowiedziano nowe tytuły QUByte Classics na PS4, Xbox One i Switch – Glover, Iron Commando, Brave Battle Saga i nie tylko

QUByte Interactive Zapowiedziano nową linię tytułów QUByte Classics – reedycję starych gier dla Playstation 4A Xbox OneA konwertyci– włącznie z Nintendo 64 A Play Station Program Rękawicznik.

Poniżej znajdziesz pełny wybór nowych reklam.

pobij ichs (2023)

  • Archiwum Beat 'Em Up: Iron Commando and LegendŻelazny komandos Został pierwotnie opracowany przez francuskie studio Przejście obszar i uwolnienie System rozrywki Super Nintendo 10 lutego 1995 w Japonii. legenda Został opracowany przez to samo studio i po raz pierwszy wydany w kwietniu 1994 roku w Ameryce Północnej.
  • kamienne ochraniaczekamienne ochraniacze Został pierwotnie opracowany przez brytyjskie studio Eurocom i wydany na Super Nintendo Entertainment System w listopadzie 1994 roku.

Programs

  • RękawicznikRękawicznik jest zagadką gra przygodowa Składa się z sześciu światów z 30 różnymi poziomami. Kontrolujesz atrakcyjną rękawicę, która chodzi dwoma palcami, podaje piłkę i bawi się odbijającą się gumową piłką. Został pierwotnie opracowany przez brytyjskie studio Interactive Studios i został wydany na Nintendo 64 16 listopada 1998 roku w Ameryce Północnej.

RPG (2023)

  • Epicka odważna bitwa: Legenda magicznego wojownikaEpicka odważna bitwa: Legenda magicznego wojownika Został pierwotnie opracowany przez tajwańskie studio Chuanpu Technology i wydany dla Sega Genesis/MegaDrive 1996.
  • Legenda o WukongLegenda o Wukong Został pierwotnie opracowany przez tajwańskie studio Gamtec i wydany dla SEGA Genesis / Mega Drive w 1996 roku.

Obejrzyj wybrane zwiastuny poniżej.

Epicka odważna bitwa: Legenda magicznego wojownika

Rękawicznik

Żelazny komandos

legenda

Legenda o Wukong

READ  Jak uruchomić PugetBench dla Photoshopa