„Myślę, że to, że maski nie dodają wiele do środowiska kabiny powietrznej, jest bardzo mocne. Jest bardzo bezpieczny i najwyższej jakości w porównaniu z jakimkolwiek innym systemem wnętrza” – powiedział Kelly.
– Zgadzam się. Najbezpieczniejszym miejscem, w którym możesz się znaleźć, jest samolot – powiedział Parker. „Dotyczy to wszystkich naszych samolotów – wszystkie mają te same filtry HEPA i przepływ powietrza”.
Jednak Sarah Nelson, prezes Air Assistant Association, zeznała na rozprawie, że nie wszystkie samoloty były wyposażone w te same standardowe filtry powietrza. Na przykład niektóre starsze samoloty nie mają filtrów HEPA, powiedział.
„Myślę, że środowisko medyczne powinno decydować o tym lepiej niż ja” – dodał Nelson. „To, co dodam, to przeprowadzone badania [on masks]….siedzenie na wprost z założonymi maskami, bez ich zdejmowania, bez jedzenia, załatwione za pomocą manekinów.”
„Ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że samoloty mają bezpieczne, kontrolowane środowisko… w tym filtry HEPA, które nie są dostępne we wszystkich samolotach” – podsumował.
Zgodnie z wytycznymi ośrodków kontroli chorób, maski w samolotach są wymagane przez rząd federalny. DOT nie odpowiedział od razu na prośbę o komentarz do zeznań.
Komentarze Kelly’ego i Parkera Członek zespołu, Sen. Ed Markey, skrytykowany przez demokratę z Massachusetts.
„Byłem zszokowany, gdy niektórzy z obecnych tu prezesów zasugerowali, że maski nie są obowiązkowe w samolotach” – powiedział. „W obliczu Omicron nadal dopuszczamy dzieci poniżej piątego roku życia, które nie zostały jeszcze zaszczepione… oraz te, które nie zostały jeszcze zaszczepione na pokładzie”. Powiedział, że niemoralne jest przyjęcie stanowiska, że pasażerowie samolotu będą zmuszeni siedzieć w pobliżu tych, którzy nie zostali zaszczepieni bez maski.
Nelson, który był przesłuchiwany przez Margie, przyznał, że nie popierał w tym czasie podniesienia zamówienia na maski, wierząc, że pewnego dnia maski nie będą potrzebne.
„Uważam, że rząd przyjął do tego bardzo odpowiedzialne podejście” – powiedział. „Mamy nadzieję, że będzie to kontynuowane. To kwestia bezpieczeństwa w miejscu pracy. Potrzebujemy jednak spójnego przekazu. Niepokoi mnie, gdy słyszę różne komunikaty. Mam nadzieję, że nadal będziemy podążać za medycyną w tym samym komunikacie. wszyscy bezpieczni.”
Nelson powiedział, że nadzieja w bezpieczeństwie podróży lotniczych polega na tym, że ludzie w fazie przed epidemią są gotowi kupować bilety lotnicze. Powiedział, że zamówienie masek było jednym z czynników prowadzących do zaufania podróżnych.
More Stories
JP Morgan spodziewa się w tym roku obniżyć stopę bazową o 100 punktów bazowych
Krokodyl i rekin pożarły prehistoryczną krowę morską, odsłaniając skamielinę
W obliczu rosnącego zaufania Demokratów Harris i Walls wyruszają w podróż autokarową po Gruzji